تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۷۴۴۴۰

مدیریت ضعیف شرکت‌های مخابرات و گاز در سی‌سخت

۰
کبنا ؛امام جمعه شهر سی‌سخت گفت: برنامه جامع برای قابلیت‌های شهرستان دنا در حوزه مختلف طراحی و مطالعه نشده است.
به گزارش کبنا نیوز از سی‌سخت،  حجت الاسلام ناصر مصباح‌نژاد صبح امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دنا که با حضور نماینده بویراحمد و دنا و به ریاست استاندار کهگیلویه و رویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: زیرساخت‌های گردشگردی در شهر سی سخت  وضعیت مطلوبی ندارد، مسافران و گردشگران که از استان‌های همجوار به دلیل وجود مکان‌های بی‌نظیر گردشگری و تفریحی به این شهر می‌آیند به دلیل کمبود زیرساخت‌های گردشگری با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.امام جمعه شهر سی‌سخت در ادامه عنوان کرد: تخصیص اعتبارات بیشتر به حوزه گردشگری سی‌سخت نسبت به سایر نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد، تبعیض نیست بلکه عین عدالت است.حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد با ذکر مثالی در زمینه کمبود امکانات رفاهی در اماکن گردشگری سی‌سخت، بیان کرد: از یک سو مردم را با تبلیغات گوناگون به آمدن به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر سی‌سخت تشویق می‌کنیم در پارک‌های این شهر به مدت دو ماه آب قطع بود، که نه فرماندار و نه مدیرعامل آب وقت پاسخگوی این موضوع نبودند.
وی یکی دیگر از مشکلات شهر سی‌سخت را تعطیلی جایگاه‌های CNG این شهر دانست و افزود: شرکت گاز در این زمینه مدیریت درستی نداشته است، بطوریکه اجازه می دهد یک جایگاه CNG در شهر سی سخت  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهکار شود، بعد گاز آن را قطع می کند. چرا نباید شرکت گاز از همان ابتدا مطالبات خود را پیگیری می‌کرد که اکنون مردم با مشکل  روبرو نمی‌شدند در فصلی که کار، کشاورزی، گردشگردی و رفت و آمد دانش آموزان معضل ایجاد کرده است.
امام جمعه شهر سی‌سخت CNG را از ضروریات این شهر دانست و افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون دیگر شاهد این موضوع نباشیم و این مشکل برای همیشه حل شود.
حجت‌الاسلام مصباح نژاد با انتقاد از شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این شرکت متناسب با میزان پولی که از مردم برای ارائه خدمات ارتباطی و اینترنت دریافت می‌کند، خدمات مطلوب ارائه نمی‌دهد و ما شاهدیم که اینترنت در این شهر سرعت بسیار کمی دارد و در مواقعی تلفن همراه به مدت دو هفته یک طرفه می‌شود با وجودی که مشترکین هزینه‌ها را پرداخت کرده‌اند.
وی یکی دیگر از ظرفیت‌های شهرستان دنا و شهر سی‌سخت را کشاورزی عنوان کرد و افزود: محصولات کشاورزی شهرستان دنا قابلیت صادرات را دارد که در این موضوع این شهرستان نیاز به حمایت و راه‌اندازی صنایع تبدیلی دارد.
امام جمعه شهر سی‌سخت در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت حمل و نقل و بدهکاری برخی از دستگاه‌های دولتی به شرکت‌های خدماتی اشاره کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا ۵۰ میلیون بابت آب‌بها بدهکار است.
وی همچنین با اشاره به پروژه مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی هنوز به اتمام نرسیده است که با ۳۰ میلیون تومان مشکل این پروژه نیز برطرف می‌شود.
انتهای پیام/۸۲۰۲۰
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1