تاریخ انتشار
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۷۴۲۵۷

از ابتکار پردال تا ابلاغ متفاوت زارعپور

۳۳
۰
کبنا ؛تودیع و معارفه معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل، معاونین، روسا و کارکنان آموزش و پرورش استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این نشست همچنین برخی از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب نیز حضور داشتند.

*تقدیر از همسر در آئین تودیع
در آئین معارفه و تودیع معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مطالب زیادی مطرح شد و همچنین با حاشیه‌هایی روبرو بود.
پردال در آئین تودیع خود از سمت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یک اقدام جالب با اهداء لوح و هدایای از تمام همکارانش در آموزش ابتدایی تشکر و قدردانی کرد.
پردال از کارمندان، مسئولان، کارپردازان و حتی راننده خود در معاونت آموزش ابتدایی قدردانی کرد.
معاون سابق آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز همسر خود را به این مراسم دعوت کرده بود تا از او جلوی جمع به نوعی قدردانی کرده باشد.

*خواهش‌نیک مجری برنامه با لحن شوخی گفت: کارمندان همه برای رفتن به واحد آموزش ابتدایی انتقالی بگیرند.

*زارع‌پور: معتقد به سازمان شیشه‌ای و شفاف هستم
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در آئین از زحمات خانم پردال قدردانی کرد و گفت: همه معلمان این استان خاطرجمع باشند که به دلیل انتقاد از آموزش و پرورش به تخلفات اداری نخواهند رفت.
زارع‌‌پورگفت: من معتقد به سازمان شیشه‌ای و شفاف هستم و شفاف بودن از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.
این مسئول ارشد نظام تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر چند که نباید دوره‌های گذشته و کارهای انجام شده در گذشته را تخطئه کرد اما من به عنوان یک کارشناس نسبت به نظام ۶-۳-۳ منتقد هستم.
این مسئول افزود: به قدری در زیرساخت‌ها برای اجرای این نظام ضعیف بودیم که مجبور شدیم از نیروهای خدماتی در آموزش استفاده کنیم.
وی گفت: همین موضوع به شدت به آموزش و پرورش لطمه وارد کرد که اگر تدبیر به خرج داده می‌شد وضعیت این‌گونه نبود.

*ابلاغ‌های که شاید به مذاق عده‌ای خوش نیاید
زارع‌پور با بیان اینکه در ابلاغ‌هایی که برای مسئولان در استان صادر می‌کنم همواره متن طولانی دارد و شاید به مذاق عده‌ای هم خوش نیاید، تصریح کرد: در این ابلاغ‌ها به نکات زیادی اشاره می‌شود از جمله این که مدیران آموزش و پرورش باید نقدپذیر بوده و در برابر اعتراض و نقد دانش‌آموز و معلم و اولیا برآشفته نشود.
زارع‌پور ادامه داد: در آموزه‌های دینی چیزی به نام مدیر بیان نشده بلکه همه از تدبیر و درایت آمده پس لازم است مدیران ما به جای مدیر تلقی کردن خود تدبیر به خرج دهند تا وضعیت آموزش و پرورش بهتر از قبل شود.
در ابلاغ معاون جدید آموزش و پرورش استان زارع‌پور به نکاتی در چند بند اشاره کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به لزوم طرح کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی، افزایش کیفیت در مدارس پیش‌دبستانی، استفاده از نیروهای شایسته در بدنه آموزش ابتدایی، ایجاد انگیزه در بین معلمان، ارتقای جایگاه دانش‌آموزان و توجه به مدارس روستایی و چند پایه اشاره کرد.
*بهمن‌بیگی چماق را گرفت و قلم را هدیه داد
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به ناقص اجرا کردن آموزش ابتدایی در این استان است.
علی‌شیر زهرایی در مراسم معارفه خود به عنوان معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: به دلیل پراکنده و صعب‌العبور بودن مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اجرای عدالت‌ آموزشی را با مشکل مواجه کرده است.
*تقدیر از دوستان سیاسی، منطقیان و بزرگواری
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضرورت دارد که به آموزش ابتدایی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و آن را در آمایش سرزمینی ببینیم.
زهرایی با بیان اینکه نباید اسم دوره ابتدایی اذهان را به سمتی ببرد که از اهمیت و جایگاه این دوره آموزشی غافل شویم، تصریح کرد: ریشه تمام مشکلات در استان کهگیلویه و بویراحمد حتی بوته کنی و تخریب گیاهان به آموزش ناصحیح دوره ابتدایی بر می‌گردد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: نوآوری در فرآیند آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی جهت ارتقای سطح دانش معلمان دوره ابتدایی ضرورت انکار ناپذیر است.
زهرایی برگزاری برنامه‌های کیفی بخشی را برای پایه‌های مختلف دوره ابتدایی لازم دانست و افزود: در انتصاب مسئولان باید اعتدال را سرلوحه قرار بدهیم و در این راستا به شعار دولت تدبیر و امید عمل کنیم.
وی در ادامه یادی از معلم عشایر بهمن بیگی اشاره کرد و گفت: این معلم عشایر با تلاش‌های زیادی که در سرما و گرما از خود نشان داد، چماق را گرفت و به قلم تبدیل کرد.
زهرایی در ادامه از دوستان فرهنگی و سیاسی خود قدردانی کرد و با نام بردن از حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده حوزه کهگیلویه از او به طور ویژه تشکر و قدردانی کرد و گفت: دوستان بنده همیشه مورد حمایت من خواهند بود و از آقای منطقیان کمال تشکر دارم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مجمع نمایندگان و مدیرکل آموزش و پرورش که فشارهای گروه‌های سیاسی را تحمل می‌کند، تشکر کرد.

در این آئین که اردشیر یاری با حفظ سمت، سه ماه مسئولیت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت، گفت: ریشه همه معضلات اجتماعی موجود به نقص‌ها در دوره ابتدایی برمی‌گردد و اگر ما مدیران و معلمان دانش‌آموزان را در این دوره خوب تربیت می‌کردیم برخی از مشکلات امروزی را نداشتیم.

 حضور محمد بهرامی در این آئین نیز نکته قابل توجه است.

amozsh (2) amozsh (3) amozsh (4) amozsh (5) amozsh (6) amozsh (7) amozsh (8) amozsh (9) amozsh (10) amozsh (11) amozsh (12) amozsh (13) amozsh (14) amozsh (15) amozsh (16) amozsh (17) amozsh (18) amozsh (19) amozsh (20) amozsh (21) amozsh (22) amozsh (23) amozsh (24) amozsh (25) amozsh (26) amozsh (27) amozsh (28) amozsh (29) amozsh (30) amozsh (31) amozsh (32) amozsh (33) amozsh (34) amozsh (35) amozsh (36) amozsh (37) amozsh (38) amozsh (39) amozsh (40) amozsh (41) amozsh (42) amozsh (43) amozsh (44) amozsh (45) amozsh (46) amozsh (47) amozsh (48) amozsh (49) amozsh (50) amozsh (51) amozsh (52) amozsh (53) amozsh (54) amozsh (55) amozsh (56) amozsh (57) amozsh (58) amozsh (59) amozsh (60) amozsh (61) amozsh (62) amozsh (63) amozsh (64) amozsh (65) amozsh (66) amozsh (67) amozsh (68) amozsh (69) amozsh (70) amozsh (71) amozsh (72) amozsh (74) amozsh (75) amozsh (76)
نام شما

آدرس ايميل شما

ایمان
Iran, Islamic Republic of
تشکرازبزرگواری---منطقیان//این هم سیاست اززاویه ای دیگر///
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این سطلهای زشت وسط راهرو چیکارمیکردن سلیقه مثل همیشه صفر، بچه هامون رو هم همینطوری بار میارین که اصلا ذوق و زیبایی و هنر درشون ازبین میرود
Iran, Islamic Republic of
مسئولین محترم: شما ها بهتر میدانید که این همه سیاست زدگی در آموزش وپرورش سرانجام خوبی ندارد شمارا به خدا آموزش وپرورش را رها نمایید وبگذارید به رسالت خودش عمل نمایید نه رضایت بعضی ها
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر از چنین زنانن و نیرو هایی در بدنه آموزش و پرورش استفاده می شد بهتر بود تا عزل او..
اما حیف سیاست پدر و پسر نمی شناسد و با پایان رسیدن عمر هر............. عمر خدمات افراد به .........نیز تمام می شود.
آنچه مهمه این است که تمام مسئولین باید از این جابجاییها عبرت بگیرند و سعی کنند درطول دوره صدارتشان خدا را در نظر گیرند و از حق کشی ها پرهیز نموده واز هر لحظه وقت وزمان خود نهایت استفاده و خدمت به مردم را انجام دهند چرا زمان قابل برگشت نیست.
در هر صورت گلایه و حرف زیاد است اما ..................
گچسر
Iran, Islamic Republic of
خانم پردال واقعا بهترین نیروی آموزش وپرورش بود
مطلع
Iran, Islamic Republic of
فعلا رضا عسکریان مدعی است که این انتصابات را خودش انجام می دهد
همشهری بیطرف
Iran, Islamic Republic of
زارع پور فقط الت دست دیگران است به همشهری خودت هم رحم نکردی
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
من خنده ام از بهرامی میاد که تو این جلسات شرکت می کنه.....


فکر می کنه تو این جلسات رفتن نون میشه براش.


عمرا مجلسو ببینی....

خیلی کارش خنده داره......


تا زارع هست بهرامی کیلویی چنده
ظریف
Iran, Islamic Republic of
کرسیها را اگر درست تقسیم کنیم............. من یقین دارم به ما هم می رسد

پستها را اگر علمی کنیم ...................... من یقین دارم به خوبان می رسد

ولکن نگذارندچپ وراست .............. آب خوش به گلوی مستقیمان برسد

اهدنا الصراه المستقیم
چرام
Iran, Islamic Republic of
راستی چنگیز .نبود کجا بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
این نیرو از دوستان بهرامی بود به این دلیل شرکت کرد
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اداره کل اموزش و پرورش استان ، هرگز شیرزنی چون خانم پردال به خود نخواهد دید ... چاره ی کارتان ادامه ی طرح و برنامه های ایشان است که به لطف کم لطفی های سیاسی نا تمام ماند ...
تقوی
Iran, Islamic Republic of
تسلیت به آموزش و پرورش
مشفق
Iran, Islamic Republic of
احتمالا در دور اینده مجلس قراره بزرگواری و منطقیان اءتلاتف کنند
محبت پور
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زهرایی انتخاب شایسته شمارا به عنوان معاونت آموزش ابتدایی اداره کل استان کهگیلویه و بویر احمد را به شما و جامعه فرهنگی استان تبریک عرض میکنیم.امید است بعد از سالها کشتی طوفان زده این وادی آشفته را با همت و خلاقیت خویش به سامان برسانید.انشاءالله موفق و موید باشید.
فرامرز بهره بر
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک خدمت استاد بزرگوار جناب آقای زهرایی.این افتخار و انتخاب شایسته را به همه فرهنگیان استان تبریک گفته و برای شما آرزوی سربلندی و موفقیت داریم.
هجیر آیرومند زاده
Iran, Islamic Republic of
این انتخاب شایسته جناب آقای زهرایی ست.
uk
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای این سطل آشغالها در راهرو این سالن است بعد میگن مرکز استان اینجا بخش استانم نیست
#@
Iran, Islamic Republic of
حرفهای کلیشه ای و کتابی. که پوست پیاز هم ارزش ندارد. ادم های بیسواد حفظ میکنن و فکر میکنن چه خبره. سالهاست آموزش!!!!! و پرورش!!!!!!!!! بدلیل سیاست زدگی و عدم شایسته سالاری مرده!!!!!!!!!!!!!!!!!.
افشین قلی پور
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی جناب آقای زهرایی انتصاب جنابعالی را که به حق یکی از بهترین انتصابات در راستای شایسته سالاری دولت تدبیر و امید و البته با درایت و تدبیر حاج زارعپور بزرگوار صورت گرفته است را به فال نیک گرفته ودر ادامه مسیر برای جنابعالی آرزوی توفیق ویک خسته نباشید همراه با توفیقات روزافزون را برای سرکار خانم پردال از خداوند منان خواهانم.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس فرموده اید : زارع‌‌پورگفت: من معتقد به سازمان شیشه‌ای و شفاف هستم .
ولی استحضار دارید که سازمان شیشه ای با یک سنگ ریزه شکسته می شود و در هم می ریزد! شاید منظورتان یک سازمان سالم ،پویا و فعال است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم وتو این جلسات چکار میکنه ؟ سر سیره یا ته پیاز ؟ تو که نه انتخاب میکنی و نه عزل میکنی پس تو این جلسات چرا زرتی حاضر میشی این دولت تدبیر نه دولت هدایتخواه که تو زمانی نماینده اش بودی برادر من !!!!!!!!!!!!!۱
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب عسکری به چه مناسبت.....
دوست دوران
Iran, Islamic Republic of
برادر زهرایی انتخاب شما را به این مسئولیت ارج نهاده وموفقیت شما را از درگاه خداوند خواستاریم به امید اینکه در تمام مراحل موفق باشی دوست دوران از دانشگاه ازاد
ایل بزرگ جلیل
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی درجواب ۱۵هزار رای ایل بزرگ جلیل چکار کردی .اگر نمیریم نپیریم حاجی. روز از نو روزی از نو.
افضلی
Iran, Islamic Republic of
آقای زهرایی خدا کند عاقبت بخیر بشوید
خرداد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر زن گچسارانی خانم پردال /موفق باشید حاج خانم.
خرداد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر زنگ گچسارانی/
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این آقای سید رضا عسکری چکاره است ،.. و فاقد تحصیلات عالی و توان علمی می باشد .
این همه تحصیل کرده عالی در این استان هست سید رضا عسکری را می خوایم چکار .
بابا جان ولکن آموزش و پرورش .
فرهنگی دهدشت
United States
بی شک ایشان بهترین گزینه برا معاونت آموزش ابتدایی است.
باران
United States
با عرض سلام و ادب. این انتخاب را به شیر مرد کهگیلویه جناب زهرایی شجاع تبریک می گوییم.
همکاراحمد
Iran, Islamic Republic of
با این انتخاب باید فاتحه آموزش را خواند
فرهنگی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقا یا خانم همشهری بیطرف هر روز از گوشه وکنار شاهد مرگ دهها نفر هستیم دنیا فانی تر از آن هست که خود را مدیون کنیم اما بزرگوار اگر به انتصابهای حاج زارع پور دقت بفرمایید چیدمان واقعا بدون ایراد هست من ۲۵سال معلم هستم به جرات قسم میخورم مدیر کلی به مردم داری وبزرگ منشی ایشان ندیده ام شاید بیاید اما تا حال نبوده بهتر هست برای خود وخانواده اش آرزوی سلامتی کنیم واز خدا برای دولت تدبیر وامید آرزوی موفقیت داشته باشیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1