تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب : ۷۴۲۱۲

۱۸ هزار کتاب در کانون پرورش فکری گچساران

۹
۰
کبنا ؛shakeri
مدیرکانون پرورش فکری کودک و نوجوان گچساران با بیان اینکه این کانون ۲ هزار و ۵۰۰ عضو دارد، گفت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب منتخب کارشناسان کودک و نوجوان در این کانون وجود دارد.
پرویز شاکری در جشن بزرگ کتاب ویژه کودک و نوجوان که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گچساران به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور فرماندار گچساران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، معاون اداری مالی سازمان آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان در گچساران برگزار شد، اظهار کرد: بهترین زمان برای تربیت صحیح فرزندان و نهادینه ساختن اخلاق نیکو در افراد، دوران کودکی است.
وی با اشاره به نقش کتابخانه‌های عمومی در راستای تامین کتاب برای کودک و نوجوان و ترویج فرهنگ کتاب‍خوانی در بین این قشر، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های عمومی شهرستان با ایجاد بخش‌های مختلف کتاب‌های کودک در کتابخانه‌ها و کانون هدایت و تربیت نسلی کتابخوان در جامعه است.
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گچساران خاطرنشان کرد: خواندن بدون اندیشه بیهوده است و اندیشه بدون خواندن خطرناک‌تر است.
شاکری با بیان اینکه کانون پرورش فکری گچساران در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان کارهای بسیاری کرده است، متذکر شد: کانون جهت ترویج امر کتاب و کتابخوانی نیازمند یک‌سری امکانات و تجهیزات از جمله مستلزم هزینه‌هایی است که امید است مسئولان اجرایی شهرستان در این خصوص همکاری لازم را مبذول دارند.
وی نقش کتاب در موفقیت جوامع بین‌المللی مهم خواند و تصریح کرد: کسانی که در امر مطالعه و کتاب همیشه پیش‌قدم بوده‌اند نیز در جوامع بین‌المللی همیشه موفقیت‌های بزرگی را بدست آورده‎اند.
شاکری با اشاره به نقش کانون پرورش فکری در تربیت صحیح فرزندان، بیان کرد: اعضای این کانون همه در سطح کارشناسی با بالا در حال تحصیل بوده و هنوز به صورت فعال با کانون همکاری می‌کنند و علل موفقیتشان را کانون پرورش فکری می‌دانند.
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گچساران بیان کرد: با توجه به پیشرفت دنیای مجازی امروز و ترویج برنامه‌های غیرمفید در فضاهای مجازی تنها راه نجات کودکان و نوجوانان از این فضاهای نامناسب، سوق دادن آن‌ها به سمت و سوی کتاب و کتابخوانی است.
وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گچساران دارای ۲ هزار و ۵۰۰ عضو است، خاطرنشان کرد: در این کانون تعداد ۱۸ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب متناسب با رده‌های سنی مختلف وجود دارد.
شاکری افزود: کتاب‌های موجود در این کانون همه کارشناسی شده و منتخب با تایید کارشناسان است.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی مختلف این کانون، عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گچساران در طول جهار فصل سال به صورت فعال در حال اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری از جمله برگزاری جشنواره نمایشی عروسکی، همایش قصه‌گویی، یک هفته با کانون، جشنواره رضوی و ... است.
برگزاری جشن بزرگ کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گچساران
جشن بزرگ کتاب ویژه کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گچساران برگزار شد.
جشن بزرگ کتاب ویژه کودک و نوجوان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گچساران به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور فرماندار گچساران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  کهگیلویه و بویراحمد، معاون اداری مالی سازمان آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان در گچساران برگزار شد.
عبدالرحیم رحیمی در این همایش با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه، عنوان کرد: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان از جمله ‌نهادهای مهم هنری شهرستان بوده که با فعالیت و برنامه‌های خاص خود می‌تواند نقش موثری در آینده‌ی کودکان و نوجوانان شهرستان داشته باشد.
وی با بیان اینکه اولویت مهم هدف اصلی فعالیت این کانون پرورش خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان است، بیان داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی همراه با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در این نهادها برای کودکان جذابیت بیشتری داشته و موجب انگیزه بیشتری جهت ارتباط برقرار کردن با کتاب می‌شود.
رحیمی خاطرنشان کرد: محیط و فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای پرورش فرزندان در یک محیط سالم و یک فضای فرهنگی مطلوب بسیار مناسب بوده است.
فرماندار گچساران ادامه داد: امید است که فعالیت‌های خوب فرهنگی و هنری در این نهادها با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید در راستای پرورش آینده‌سازان کشور و ایجاد محیطی سالم برای تعلیم و تربیت فرزندان این جامعه همچنان خوب ادامه داشته باشد.
رحیمی پس از تاکید بر اهمیت جایگاه این کانون‌ها و دعوت مسئولان به ترویج فرهنگ و کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه با زبانی کودکانه نونهالان و نوجوانان این  شهرستان  را تشویق خواندن کتاب کرد.
طی اجرای برنامه‌های مختلف این جشن از مجموعه کتاب‌های سعیده گرجی‌زاده نویسنده و از اعضای قدیمی کانون پرورش فکری شماره یک گچساران و از کتابی با موضوع دوستان جدید رونمایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهري
Iran, Islamic Republic of
واقعأ آقای شاکری حقش مدیر کلی کانون پرورش فکری است.دارای ۲۲سال سابقه،ایثارگر و پرتلاش.
همشهري
Iran, Islamic Republic of
واقعأ آقای شاکری حقش مدیر کلی کانون پرورش فکری است.دارای ۲۳سال سابقه،ایثارگر و پرتلاش.
علي
Iran, Islamic Republic of
آقای شاکری از یادگاران دفاع مقدس و یک نیروی ارزشی و باسوادی می باشد که لیاقت مدیرکلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را دارا می باشد .
خير خواه
Iran, Islamic Republic of
آقای شاکری از نیرو های ارزشی ،باسواد و دارای روحیه مدیریتی بالایی است که حقش مدیر کلی کانون استان است
هم استاني
Iran, Islamic Republic of
ایشان همیشه عادت دارنداز.... دهندوهمیشه نظرهایی که می دهدکارخودش است
ایشان یک مربی کودک است که همه جاخودش راعنوان ....است بهتراست ازمدیرکل کانون سوال شودیاازحراست کانون که آیاایشان ... است که همه جاخودش رااینگونه معرفی میکند.ایشان دربین همکارانش ....است یادش رفته که ....بوده.واقعااداره کل کانون اینقدربی دروپیکراست که ایشان همیشه خودرا.... معرفی میکند.واقعا که!!!
فاتح
Iran, Islamic Republic of
همه می دانندکه شاکری مدیریارییس کانون گچساران نیست حتی فرماندار.عجب اینکه
آنهم حق به جانب.این مدیریت کانون استان است که ضعیف عمل میکندوگرنه کسی چنین جراتی نداشت که عنوان ....مدیربه خودش به قبولاند
تآنجاکه مااطلاع داریم کانون درشهرهامراکزمختلفی داردکه هرکدام مستقل ومسیول مستقل دارد
كانوني ياسوج
Iran, Islamic Republic of
...

نه بابا راه افتادی

ولی دیگه کوتاه بیا لقمه بزرگ برندار باشه خورزو....
وزارت كشوري
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای آدمهای کوته فکر و ضعیف النفسی که در این مملکت به این گستردگی جایی ندارند می خواهند با تخریب و دروغ و کذب به مردم خودشان را ثابت کنند. اما نهایتا خدا با ماست.
كانوني ياسوج :
Iran, Islamic Republic of
بوی دماغ سوخته می آید . دیدید شاکری حقش مدیرکل کانون نبود همان کتابخانه و مربی بودن هم برایش زیاد است . ادم اینقدر بلندپرواز ! !!!!!! دیدید که حق به حق دار رسی و ملاعیسی مدیرکل آبی . وت نگوتوم لقمه بزرگ ورندار ..... خورزو

بیچاره اقای حسینی که از همین جهت ضربه خورد که این اقاو دوستانش اسم مدیرکلی برای خودش تبلیغ کرد

اخ سی حسینی که دوس و دشمنشه نشناخت واگرهم شناخت کاریش نکه درود بر استاد گرجی زاده و افکار اطلاح طلبی و روشنفکریش
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1