تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب : ۷۴۲۰۵

اعتصاب سه بازیکن تیم دنای یاسوج

۱
۰
کبنا ؛تیم فوتبال دنای یاسوج که در دسته دوم فوتبال کشور اکنون به دلیل حواشی در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد، هنوز نتوانسته بر حاشیه‌ها غلبه کند و چشم امید همه به نشست پنجشنبه شب هیئت مدیره این تیم خواهد بود.
جمشید غدیری سرمربی تیم دنای یاسوج در این شهر با بیان اینکه به دلیل بارندگی روز گذشته نتوانستیم تمرین داشته باشیم، اظهار کرد: مزید بر آن سه بازیکن تیم هم به دلیل آنچه که مشکل مالی خود می‌دانستند در تمرین شرکت نکردند.
وی گفت: البته این کار غیرقانونی است و بازیکن می‌تواند در صورت عدم پرداخت دستمزدها شکایت کند و نمی‌تواند در تمرین و مسابقه شرکت نکند.
غدیری افزود: از این بازیکنان می‌خواهم که در تمرین حاضر شوند، هر چند که حق را با آنها می‌دانم اما راه اعتراض این نیست که تیم را ترک کنند.
وی از نشستی که قرار بود روز گذشته برگزار شود و دلیل برگزار نشدن آن سخن به میان آورد و گفت: قرار بود دکتر محمدی معاون استاندار به همراه شهردار و سایر مسئولان تیم در این جلسه حضور داشته باشند که به دلیل فوت یکی از بستگان شهردار، این جلسه به پنجشنبه شب موکول شد.
سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج علت عدم توفیق تیم را مربوط به شاداب نبودن تیم دانست و گفت: تیم به دلیل مشکلاتی که دارد شاداب نیست و با این وضعیت نمی‌توان انتظار داشت که تیم آماده‌ای را به مصاف نماینده ارومیه بفرستیم.
غدیری از همه تلاش خود برای جمع کردن حواشی تیم گفت و افزود: از مسئولان انتظار داریم که به خاطر هواداران تیم را تنها نگذارند تا بتوانیم با هر توانی که داریم حداقل تیم را در لیگ حفظ کنیم.
تیم فوتبال دنای یاسوج در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه در ورزشگاه تختی یاسوج میزبان تیم شهرداری ارومیه است که در جدول یک رتبه بالاتر از شهرداری در رده ماقبل آخر قرار دارد.
انتهای پیام/ب
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
ای وای که خود کرده را تدبیر چیست؟ شورا و شهردار بی عرضه عاقبت تیمشون همینه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1