تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۷۴۰۷۰

گزارش شجاعانه مدیران دادگستری، دادستان و بازرسی

۱
۰
کبنا ؛
۱۳۹۱۰۴۰۴۰۰۰۳۹۶_PhotoA
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم هرگونه تعرض به منابع طبیعی و اراضی ملی را گزارش دهند.
علی جمادی ظهر امروز در نشست دفاع از حقوق بیت‌المال اظهار کرد: حفظ اموال دولتی برای پیشگیری از وقوع جرم الزامی است و تعرض به منابع طبیعی نیز هزینه‌بردار است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم هرگونه تعرض به منابع طبیعی و اراضی ملی را گزارش دهند تا دستگاه‌های اجرایی برای صیانت از حقوق بیت‌المال جدی‌تر رفتار کنند.

مختار کوشا، دادستان مرکز استان و دبیر این جلسه نیز اظهار کرد: مصوبات این شورا در حال اجرایی شدن هستند و انتظار داریم سازمان‌ها به جای مچ‌گیری، همکاری کنند تا حقی از بیت‌المال ضایع نشود.

علی کرمی مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با انتقاد از وضعیت قراردادهایی که دستگاه‌های اجرایی استان با پیمانکاران انعقاد می‌کنند، گفت: در یکی از این مناقصه‌ها، پیمانکار در زندان به سر می‌برد ولی در مناقصه برنده شد و این نشان می‌دهد که اصول حاکم بر قراردادها اجرا نشده است.

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قوانین قراردادها گفت: سوابق پیمانکار باید مشخص شود، تشریفات در مناقصه رعایت شود، مناقصه به صورت عمومی و قانونی برگزار و همچنین قراردادهای بزرگ به متوسط تبدیل نشود تا شرایط قانونی قراردادها عملی شود.

کرمی اظهار کرد: علت تخلف‌ها خود سازمان‌های اجرایی است، زیرا معلوم شده است بعضی پیمانکاران تا جایی که پروژه سود دارد ادامه می‌دهد و وقتی با مشکل رو به رو می‌شود ادعا می‌کند که توانایی ندارم و سازمان به راحتی قرارداد را فسخ می‌کند.

وی با انتقاد از تهیه صورت وضعیت‌های صوری که به نفع پیمانکار تمام می‌شود، تصریح کرد: ۱۹۷ پروژه عمرانی متوقف و یا با تأخیر مواجه شده است و یکی از عوامل این بی‌نظمی ترک اصل تشریفات است که می‌بایست در مناقصه‌ها رعایت می‌شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

روستای امامزاده جعفر
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مدیرکل محترم دادگستری
احتراما باستحضار میرساند که در گچساران دهیار وشورای روستای شهرک مهاجرین امام زاده جعفر بخاطر حفاظت ودفاع از منابع ملی در حال حاضر با وسیقه آزاد هستند ،ادارات منابع طبیعی ،بنیاد مسکن،ثبت اسناد وجهاد کشاورزی از افراد زمین خوار حمایت می کنند.
لطف کنید پیگیری کنید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1