تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۷۴۰۰۲

رسانه ها فریاد بلند انقلاب هستند

۰
کبنا ؛اصحاب رسانه فعال در زمینه پوشش خبری و رسانه‌ای اخبار سپاه و بسیج گچساران با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل شدند.
جهانگیر انصاری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اصحاب رسانه گچساران که در سالن جلسات سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تکریم بسیج و تکریم روح پرفتوح و ملکوتی امام راحل(ره) و شهدا در سالروز هفته بسیج برنامه‌هایی نیز پیش‌بینی شده که در این جلسه به راویان خستگی‌ناپذیر و صدیق واقعیت‌های نظام اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم از عملکرد مسئولان نظام باخبر شوند.
وی ادامه داد: این برنامه‌ها را هدیه می‌کنیم به روح پرفتوح بزرگ بسیجی قرن و پرچمدار قبیله بسیجیان حضرت امام خمینی (ره) آن که روح خدایی‌اش در کالبد امت اسلامی جانی دوباره بخشیده و بنیانگذار شجره طیبه شد که رشد و تکامل آن جز با هدایت‌های مستمر جانشین برحقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) میسر نبوده و به همه لاله‌های بسیجی که در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن سرود عشق خوانده و سر در پیشگاه معشوق گذاردند.
فرمانده سپاه گچساران با اشاره به مجموعه برنامه‌های هفته بسیج، بیان کرد: در این هفته مجموع ۷۴ برنامه در قالب ۲۵ محور در سطح شهرستان گچساران  در حوزه‌ها و پایگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.
انصاری عنوان کرد: حضور سازمان‌ یافته حلقه‌های صالحین در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان سپاه پیش از خطبه، تجلیل از حافظان برتر قرآنی، استقرار ایستگاه سلامت در مصلی نماز جمعه، نشست روشنگری، برگزاری نشست بصیرتی بسیج فرهنگیان، ویزیت رایگان، مسابقات کشتی، تکواندو و دوومیدانی بسیجیان، ارائه مشاوره اداری کارمندان بسیجی به روستائیان و برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.
وی با بیان اینکه بسیج باقیات‌الصالحاتی از امام راحل(ره) و نیروهای مخلصی است که در عرصه‌های مختلف بسیج از جمله سازندگی، اقتصادی، بهداشت و درمان، دفاعی و... است، یادآور شد: نقش بسیج در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، چراکه بسیاری از حماسه‌ها مدیون فداکاری همین بسیجیان سلحشور است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به خیل عظیم شهدای بسیجی کشور، گفت: از دانش‌آموزان و نوجوانان تا پیشکسوتان در عرصه تعلیم و تربیت و ادارات مختلف در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه سلول‌های بنیادین، صنایع پیچیده دفاعی، پزشکی، ارتش سایبری و فضای مجازی، ورزشی و پهلوانی و ... برای همه کشورهای اسلامی و عربی الگوی بزرگی بوده‌اند.
انصاری، مقاومت سوریه، غزه، بحرین و ... را در الگوگیری از بسیجیان و رهبر معظم انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از مردم گچساران، بسیجی هستند.
وی با بیان این رسانه فریاد بلند انقلاب است، متذکر شد: اصحاب رسانه نقش مهمی در انعکاس رویدادها و برنامه‌ها در عرصه‌های مختلف نظام دارند که باید این وظیفه مقدس را محترم بشماریم.
گفتنی است؛ در پایان این نشست حبری، اصحاب رسانه فعال در زمینه پوشش خبری و رسانه‌ای اخبار سپاه و بسیج ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل شد.
DSC01923DSC01924DSC01927
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1