تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۷۳۹۹۱

تغییر تصمیم دانش آموزان ترک تحصیلی کوهسرک

۲
۰
کبنا ؛۸۱۳۹۲۵۹۳-۶۰۸۶۷۴۵
جمعی از مسوولان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد با سفر به یک روستا توانستند نظر مثبت سه دانش آموز ترک تحصیل کرده و والدین آنها را برای ادامه تحصل جلب کنند.


به گزارش خامی، با تلاش جمعی از مسئولان شهرستان باشت ۳ نفر از دانش آموزان مقطع راهنمایی روستای کهسرک به ادامه تحصیل برگشتند.

در این سفر که فرهاد محمدی معاون فرماندار باشت، مهرداد انبازپور بخشدار مرکزی، محمود نظری مدیر آموزش و پرورش باشت و حبیب الله باقرپور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشتند، مسئولان با خانواده های این دانش آموزان دیدار و علت و مشکلات آنان را بررسی کردند.
فرهاد محمدی، در حاشیه دیدار با خانواده یکی از این دانش آموزان گفت: مسئولان باشتی تمام تلاش خود را خواهند کرد تا برای دورترین مناطق شهرستان شرایط ادامه تحصیل فراهم شده تا شاهد بازماندن هیچ دانش آموزی از تحصیل و مدرسه نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اگر تمام مسولان با نیت پاک واز روی دلسوزی پیگیر مشکلات مردم باشند خداوند نیز کمک کار انها خواهد بود از آقای محمدی ودیگر مسولان همرا ه متشکریم
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
افرین به این مسعولین ، به این اقایان میگویند مسعول، اقای تاجگردون لطفا همه اقایان را تشویق کن ، مسعولین باشت میروند تو کوه و کتل تا بچه ای را به تحصیل برگردانند ونماینده ما دهدشتی هم با افتخار دارد به سفر خارجی به کشور مهم جیبوتی میرود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1