تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۷۳۸۳۵

فرار مدیران از دست شورای فنی استان

۶
۰
کبنا ؛

به دلیل حضور نیافتن مدیران دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد نهمین جلسه شورای فنی این استان شروع نشده تمام شد.


نهمین جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دلشاد فرماندار بهمئی، مدیرکل نوسازی مدارس، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل استاندارد، مدیرکل آب و فاضلاب روستایی و برخی از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی این استان تشکیل شد.
سید حسین کاظمی در این جلسه که به دلیل به حد نصاب رسیدن مدیران رسمیت نداشت با انتقاد از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسه قبل به اعضای شورای فنی تذکر داده شد که جلسات شورا را جدی بگیرند و حضور فعال داشته باشند اما در این جلسه تنها چهار مدیرکل حضور دارند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: نتیجه جدی نگرفتن جلسات شورا توسط مدیران به دلیل کیفیت پایین پروژ‌ه‌های عمرانی است.

وی با تشکر از حضور دلشاد فرماندار بهمئی در این جلسه بیان کرد:  فرماندار شهرستان بهمئی با وجود دوری مسافت در این جلسه حضور دارد اما مدیران کل دستگاه‌های استان در شهر یاسوج و در بغل دست ما از حضور در جلسات امتناع می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: کم‌کاری مدیران ما و اهمیت ندادن به جلسات مهم و حیاتی باعث شده که کهگیلویه و بویراحمد رتبه آخر  شورای فنی را در کشور داشته باشد.

کاظمی تصریح کرد: پروژ‌ه‌های عمرانی شهرستان بهمئی مدت زیادی است که توسط کارشناسان شورای فنی بازدید شده و باید در این جلسه این پروژه‌‌ها مورد بحث قرار می‌گرفتند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شورای فنی ما در سال‌های گذشته از بهترین شوراها بود اما در سال جاری مدیران ما کمتر به این جلسات توجه دارند که این مشکل به ضعف ما برمی‌گردد که نتوانستیم به خوبی این مشکل را اداره کنیم.

وی با بیان اینکه لیست کسانی که به جلسات شورای فنی بی‌توجه هستند را هم در اختیار استاندار استان و هم رسانه‌ها قرار می‌دهد، افزود: روز شنبه اول آذر ماه سال جاری جلسه شورای فنی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود.

این مسئول در خصوص سامانه نظارت به مسئولان تذکر داد: سامانه نظارت هم مدنظر مسئولان کشوری و هم مسئولان استانی است و پارامتر محک زدن استان همین سامانه نظارت است.

کاظمی عنوان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد اگر دستگاه‌های اجرای اطلاعات خود را در این سامانه وارد نکنند به آنها بودجه تعلق نمی‌گیرد، پس ضروری است مدیران به ثبت اطلاعات خود در این سامانه توجه کنند.

 کاظمی افزود: مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل جهاد کشاورزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق، مدیرکل ورزش و جوانان، معاون هزینه و رئیس خزانه استان، فرمانده بسیج و شهردار بهمئی غایبان نهمین جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 نهمین جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی بدون پرداختن به این دستور کار و عدم حضور مسئولان دستگاه‌ها خاتمه یافت.

نام شما

آدرس ايميل شما

کمال
Iran, Islamic Republic of
هرکی کار بلد نیست تندتند جلسه میذاره که بگه ما هم هستین ، کل استانداری شده جلسه در سه نوبت صبح و ظهر و عصر
رستا
Iran, Islamic Republic of
نمیخواد جلسه بذارین پول این جلسه و پول و وقتش رو میدادید واسه سرپوش چاه فاضلاب که بچه هفت ساله روستای تمنک کشته نشه بروین خبرش رو توی همین صفحه بخونید که چقدر دردناک است
محسن
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم کار خوبی کردن که نیومدن ، چون مدیر کل دفتر فنی اثلا فنی نیست ، صرفا به دلیل نزدیکی به استاندار تاکنون مدیر مونده و هر از گاهی با اظهارنظرهای غیر فنی و عجیب و غریب سوژه رسانه ها میشه .
محسنی
Iran, Islamic Republic of
دستشون درد نکنه اونهای که شرکت نکردن تو این جلسه های بی خاصیت.
همراه
Iran, Islamic Republic of
کاش دوکامنت روقبول کنند، جلسات بی نتیجه همون بهترکه تشکیل نشود
همکلاسی
Iran, Islamic Republic of
من اصلا کاری به این جلسات ندارم فقط میخوام بدونم که حسین کاظمی با وجود این همه آدم با سواد و دارای مدارک دکترا از دانشگاههای معتبر چطور ۵ساله مدیرکل دفتر فنی استانداری مونده؟موقعی که مدیرکل استان دارای مدرک لسیانس از دانشگاه آزاد با معدل کل در حد مشروطی این آقا باشه مسلما همه پروژه ها باید تعطیل بشن.باور کنید آی کیو این مهندس بیسواد در حد یه جلبک رشد نکرده.نماینده ها اگه به فکر پیشرفت این استان هستن باید امثال این اقا که با مارمولک بازی به افراد مهم استان چسبیدن از صندلی مدیرانی که سالهاست غصه پیشرفت این استان رو میخورن برداشته تا حالیش بشه این استان بی صاحب نیست.
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1