تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۷۳۶۹۰

بازدید پرفسور آلمانی از کتابخانه مرکزی یاسوج+ تصویر

۶
۰
کبنا ؛
پروفسور روبرت ویسباور با همراهی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و بخش‌های مختلف کتابخانه‌ مرکزی یاسوج بازدید کرد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پروفسور روبرت ویسباور با همراهی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و بخش‌های مختلف کتابخانه‌ مرکزی یاسوج بازدید کرد.

IMG_2141

پروفسور سرشناس جبر آلمان در این بازدید گفت: مطالعه و کتابخوانی به انسان‌ها کمک می‌کند تا دنیا را از نگاه دیگران ببیند.

ویسباور در ادامه با بیان اینکه با مطالعه دنیا بزرگتر دیده می‌شود، اظهار کرد: چینش و دسته‌بندی کتاب‌ها در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خوب است و دانش‌آموزان و دانشجویان در این کتابخانه‌ها سخت مطالعه می‌کنند که این نکته بسیار قابل تأمل است.

این پروفسور آلمانی در ادامه اظهارات خود به تشریح وضعیت کتابخانه‌ها و مطالعه در دنیا و ایران پرداخت و گفت: دنیای مجازی و مکتوب در حال رقابت با هم هستند که در نهایت نوشته‌های مکتوب پیروز خواهند شد.

ویسباور گفت: مشوق‌های برای مقاله نویسی، راه‌اندازی کتابخانه سیار و ایستگاه‌های کتاب در اماکن مختلف و عمومی از برنامه‌های خوب برای افزایش سطح مطالعه شهروندان جامعه است که دست‌اندرکاران کتابخانه‌های عمومی به آن توجه کنند.

وی از اجرای برنامه ملی و بین‌المللی معرفی کتاب و شهر کتاب در کشور آلمان سخن به میان آورد و افزود: باید رابطه علاقه و مطالعه در بین جوانان برقرار شود و زمانی که به کتاب خواندن علاقمند شدند آنها را تشویق کنیم.

این پروفسور آلمانی در بخش دیگری از سخنان خود، به مهمان‌نوازی کشور ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در بیرون از ایران که قرار داری او را کشوری شتاب‌زده معرفی می‌کنند، ولی وقتی که به داخل ایران می‌آید از این همه مهمان‌نوازی حیرت زده می‌شوید.

ویسباور ادامه داد: در سال‌های اخیر توریست‌های که از ایران بر می‌گشتند، ابراز خوشحالی می‌کردند. من هم حس خوبی دارم.

زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد رویکرد اصلی این اداره‌کل را ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه را در بین اقشار مختلف عنوان کرد و گفت: حضور پروفسور ویسباور در بین کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ضمن ایجاد انگیزه باعث انتقال تجربیات در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌شود.

 
این پروفسور آلمانی از بخش کودکان، سالن مطالعه و منابع ذخیره کتاب کتابخانه مرکزی یاسوج دیدن کرد.

در پایان این برنامه از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد کتاب‌های به پروفسور ویسباور اهداء شد.

انتهای پیام/ک


نام شما

آدرس ايميل شما

هوشیار
Iran, Islamic Republic of
با سلام . واقعا باید از خانم قربانی تقدیر و تشکر شود بابت تحول شگرف در امورکتابخانه بازدید نماینده محترم وپرفسور آلمانی از کتابخانه مرکزی از کارهای مهمی است که کسی نتواسته بود در امور فرهنگی استان انجام دهد
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تقدیر و تشکر دارد بخاطر تحول شگرف در امور کتابخانه وبازدید نماینده محترم و پرفسور آلمانی
بانوان
Iran, Islamic Republic of
جای خوشحالی میباشه که تنها مدیر کل خانم یاسوج اینهمه تلاش گر وصبور وبا اقتدار میباشه خداقوت بانو
همکار
Iran, Islamic Republic of
خانم ه.. کم چخان بکن
کتابدار خانم
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این شیر زن و مدیرکل و احسنت بر استاندار مردمی استان که به جامعه بانوان اعتماد کرد و مدیرکل خانم انتخاب کرد و به حق انتخاب شایسته ای بود چراکه ایشان به تمام قوت مشغول کار هستند و ثابت کردند که پا به پای مردان و یا شاید بهتر از خیلی از مردان کار می کنند احسنت و بارک الله که روی همه ما راسفید کردین
ساره
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم از این اتفاق ولی به نظر من باید کتابخوانی رو رواج بدیم وقتی فرهنگ کتاب خوندن رواج نداشته باشه بازدید پرفسور آلمانی به چ دردمون میخوره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1