تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۷۳۶۰۸

بزرگواری بهترین گزینه برای وزارت علوم

۳۱
۰
کبنا ؛گودرز عرفانی*
به نظر می رسد حاج آقا بزرگواری و دوستان جبهه پایداری اش که خود زمانی در جوابشان گفته بود مورچه چیه که کله پاچه اش چه باشد، هم قسم شده اند که وزارت علوم سر و سامان نگیرد.bozorgvari
حکایت دنباله دار و البته غم انگیز این وزارت خانه را همه می دانند و همه هم خوب می دانند که دلیل این مخالفت ها و هراس ازدانشگاه و دانشجو چیست. اما آنچه که جای تعمق و تاسف بسیار دارد حضور همیشگی آقای نماینده در اظهار نظر پیرامون وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری می باشد.
تاکنون آقای بزرگواری راجع به همه گزینه های وزارت علوم چه آنها که گمان می رفت ممکن است معرفی شوند، چه آنها که معرفی شدند و رای نیاوردند و چه آن یکی که وزیر شد و البته به جرم هویدا کردن اسرار اصطلاحا سرش بر دار رفت، سخن گفته و در مورد همه هم یک پیش بینی مشترک داشته است که فلانی از مجلس رای اعتماد نخواهد گرفت.
حاج آقا از همان ابتدا و تنها چند روز پس از شروع به کار دکتر فرجی دانا اعلام کرد: فرجی دانا با سپردن مسئولیت به میلی منفرد و توفیقی در عمل به اعتماد مجلس پشت پا زد.
بعد هم خیلی زود مجلس فرجی دانا را به استیضاح کشاند و آقای نماینده بر خلاف آقای تاجگردون پیش بینی کرد که فرجی دانا رای مجدد نخواهد گرفت و رای هم نگرفت تا حداقل در این یک فقره و در عالم حرف برای یکبار هم شده نماینده گهگیلویه، نماینده گچساران را شکست داده باشد.
حاج آقا در استقبال از نیلی احمد آبادی هم پیش بینی کرد که او رای اعتماد کسب نمی کند چون این کاره نیست و در فتنه حضور داشته است.
حالا هم در آستانه معرفی وزیر چهارم نماینده محترم برای این یکی هم خط و نشان کشیده است و گفته: به طور حتم آقای دانش آشتیانی چهارمین وزیر پیشنهادی دولت آقای روحانی نمی تواند رای اعتماد از نمایندگان مجلس کسب کند.
این جای بسی خوشحالی است که نماینده شهرستان کهگیلویه نسبت به همه مسائل کلان کشور حساس و صاحب نظر باشند اما سوال این است پس چرا در این همه اظهار نظر سخنی از مشکلات و مصائب شهرستان دیده نمی شود؟ چرا حاج آقا نسبت به محرومیت شهرستان و پدیده مهاجرت این اندازه بی تفاوت هستند و دهدشت چرا به این روز افتاده است؟
آقای بزرگورای عضو کمیسیون کشاورزی است که البته همه می دانند که ایشان چندان تخصصی در این حوزه ندارند و احتمالا تنها سابقه ی کشاورزی ایشان کشت های دیمی بود که حاج آقا هم کمتر سراغ آن می رفت و بیشتر درگیر درس و مشق بود. ولی با این همه ایشان هرگز پیگیر مشکلات کشاورزان شهرستان نبودند و هیچ چاره ای برای هندوانه های روی دست مانده کلاچو نیندیشیدند و بیشتر به همان سفر به چین و آمریکای لاتین قانع و دلخوش بودند .و یا در قضیه سیمان سپو که چند روز پیش جلوی چشم همه گروه گروه به جان وسایل و تجهیزات آن افتاده بودند و آنرا به یغما بردند باز این مسئله موجب واکنش حاج آقا نشد و رسانه های دوستدارشان نیز به این موضوع نپرداختند که لابد موضوع وزرات علوم برای کهگیلویه و بهمئی مهم تر و حیاتی تر می باشد!
متاسفانه در اوج این همه گرفتاری حاج آقا بدون چاره اندیشی و کمک به حل مشکلات و نهایی کردن جاده مالرویِ سابق سادات _ جلیل باغچه یا در روستای شیخ حسین حجاریان را خبیث معرفی می کند و یا هم باز به روال ماه های گذشته با هر تماسی وزارت علوم را مورد تفقد قرار می دهد. و بعید به نظر می رسد که با داشتن چنین مخالفانی باز هم گزینه ی وزارت علوم شانسی برای رای اعتماد داشته باشد.
و شاید تنها راه چاره آن باشد که با توجه به اشراف و اظهار نظرهای مداوم آقای نماینده در مورد وزارت علوم، رئیس جمهور خود ایشان را به عنوان گزینه ی وزارت علوم معرفی نمایند که در آن صورت قطعا نمایندگان محترم برای دفاع از این گزینه صف خواهند بست و در نهایت هم حداد عادل، احمد توکلی و زاکانی در دفاع سخن خواهند گفت و کهگیلویه و بویراحمد هم صاحب سهمیه در کابینه خواهد شد. که البته این اتفاق البته یک حسن دیگر هم خواهد داشت که دولت دیگر نگران یک نماینده مدام معترض در مجلس نخواهد بود.
تا روز چهارشنبه زمان زیادی نمانده است و به احتمال زیاد بعد از جلسه ی رای اعتماد باز هم رسانه ها تیتر خواهند زد :دانش آشتیانی از مجلس رای اعتماد نگرفت. و کماکان باید شاهد فاصله بین خواسته های مردم و مجلس نشینان عزیز باشیم.
اما یک حسرت بر دل همه ما مانده است و آن که ای کاش آقای بزرگورای که این همه صاحب نظر در حوزه وزارت علوم می باشد یک بار و فقط یک بار راجع به بورسیه های غیر قانونی سخن می گفت و آنها را محکوم می کرد.
 
*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ک. ب
Iran, Islamic Republic of
تو رو به خدا بیشتر از این مسخره عام و خاصمون نکنید .
...واسه هفت جد وابادمون کافی بود .
مارگون
United Kingdom
ای کاش آقای بزرگورای یک بار و فقط یک بار راجع به بورسیه های غیر قانونی سخن می گفت و آنها را محکوم می کرد.
پیام
Iran, Islamic Republic of
مردم فهیم دهدشت باید از تجربه درس بگیرند وبا انتخاب افراد لایق وشایسته در دور بعدی انتخابات مجلس این اقا را به کنار زده و به فکر ابروی از دست رفته باشند
استاد
Iran, Islamic Republic of
مه باز حاج اقا اظهار نظر که
ایمان
Iran, Islamic Republic of
مو قبولمه///گزینه مناسبی است/باسواد/منطقی/ بامرام/ عام المنفعه/خودخودشه-------------/مبارک-مبارک
باوی
Iran, Islamic Republic of
سلام کاملا درست گفتی ...بزرگواری گزینه خوبی است .... چون ما حق مون همین است بدبختی حق مون است ... که بزرگواری بشه وزیر علوم ... نترس ..... کر غیرتی .... قرن ۲۱است ما هنوز اندر خم......
رحمت
Iran, Islamic Republic of
مردم حوزه کهگیلویه به چه امیدی به بزرگواری رای دادن!
موافق
Iran, Islamic Republic of
ای ول... کلی با خانواده خندیدیم... دسه جمعی... منتظریم آقای روحانی به پیشنهاد عمل کند.
تنگ پیرزال
Iran, Islamic Republic of
ایشون را اگه وزیر امور خارجه کنند بهتر است چون در اینصورت میتواند با حرف ها و اظهار نظرهایش .میتواند تمامی دشمنان را بدون هیچگونه هزینه ای برای کشور از بین ببره .
وبگرد
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم یادداشت بما بگویند کجا ایشان به درس خواندن مشغول بوده ... و پس از آن بنا به علل مختلف؟؟؟؟؟؟؟ به مجلس !!!!!!!!!رفتند ۰ بهر حال جواب آن هزینه شدنها بابت ایشان همین بیانات می باشد ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
اگه حاج اقا اینه نگه چی داره که بگه میخاد بگه که مثلا ما هم ...........
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
ک رو .
اصلاح طلبی
Iran, Islamic Republic of
بی شک با وجود چنین مجلسی و چنین نمایندگانی . که اگر طاقت آورد و گریه نکرد. بهر حال خداوند رحمان و رحیم است و جزای هرکسی را بخوبی می دهد.
جعفر
Iran, Islamic Republic of
اقای .یادته یه لندروور سبز داشتی .. واقعا مردم .ازشون بعیده که. می فرستن مجلس
دهدشتی
Netherlands
خودمان کردیم که لعنت بر خودمان باد
چماق به دست پشت گوشیتو دیدی رای این بار ما رو هم خواهی دید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
بابا خودتون را مسخره کردید کل مجلس با این آقایانی که به عنوان وزیر معرفی شدند مخالف بود بزرگواری هم یکی؟؟؟؟؟؟؟؟ یه نگاهی به آمار سایتتون بندازید بعد بیان در مورد دیگران اظهارنظر کنید.......................
كتاب
Iran, Islamic Republic of
موضوع گیریهای حاج آقابه موقع ودرست است اجازه نخواهنددادفتنه گران به خون شهدا خیانت کنند
قلی نقی
Iran, Islamic Republic of
تازه بزرگواری یکی از خوبهای همین مجلسه!!!
من پیشنهاد میکنم وزیر دفاع بشه تا تمام دشمنان را با چماق له کنه.....
مهندس
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه بزرگواران .اقای بزرگواری هرچه هم ضعف داشته باشه ولی خصوصیاتی داره که هیچکدام از کاندیداها و نمایندگان گذشته نداشته ایشون دست ودل پاکن.ولایتمدارن. پیگیرن.یکرو ویکرنگن. طرفدار مظلومن. شجاعن .خاکین و.....باز هم بگم.شک نکنین مردم فهیم و بصیر ما تا زمانیکه ایشون این روحیاتو دارن باز هم انتخابش میکنن.ولی شما که شیعه و مسلمانین احساسی حرف نزنین بدون دلیل ومدرک حرف نزنین حق ناس از گناهان کبیره هست وبه این سادگی بخشیده نمی شود.انصاف داشته باشین خدا را در نظر بگیرین
افتخاری
Iran, Islamic Republic of
از غصه بزرگواری بمیرید
خطاب به نویسنده :
مورچه چیه که کله پاچه اش چه باشد
علي
Iran, Islamic Republic of
هرچه لر ایگوی ازداغ دل ایگوی خاطرتون جمع بازهم خودش هست
Iran, Islamic Republic of
مردم دهدشت از قولهای .که ..مدیرکل اموزش و پرورش و استاندار وقت بهشون دادند حتی .معاون مدیر کل راننده حاج اقا بودنند تمام مدیر کلهای اون دوره ریخته بودند دهدشت و به مردم قول دروغکی میدادند مردم را فریب دادند تا به این حاج اقا رای دادند و بعدش هم هیچ خودتان میبینید
پویان
Iran, Islamic Republic of
بابا این .یه چرند و پرندی می گه .می گویند اقای .یه مغازه میخ فروشی کنار ...باز کرده .وای به حال این استان.........
برزو
Iran, Islamic Republic of
من معتقدم اگر آقای روحانی با او رایزنی کند و او (بزرگواری ) را مجاب کند که سفیر ایران در آمریکا بشه ، ظرف کمتر از یک هفته تمامی اختلافات ۳۳ ساله فی مابین ایران و آمریکا حل شود . از ما گفتن حال میهواهید بشنوید میخواهید نشنوید .
با انتصاب ایشون به عنوان سفیر ایران در آمریکا ، ما در قلب آمریکا چماق خودمان را بر سرش فرود می آوریم/
دانا
Iran, Islamic Republic of
البته این اتفاق البته یک حسن دیگر هم خواهد داشت که دولت دیگر نگران یک نماینده مدام معترض در مجلس نخواهد بود.
ضمن اینکه از شر چماقش هم در امانه!
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا وی کر مایوسم نکنه که سرش نونه کپش ایگه چه
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
تمام جریان جبهه پایداری همین شکلی اند نه فقط بزرگواری،دروغ و تخریب سرلوحه کارشان است
منصف
Iran, Islamic Republic of
وخائن به ملت
Iran, Islamic Republic of
سلام ما که دعا میکنم حاج آقا انتخاب بشن ما که در فلاکت و بدبختی زندگی میکنیم حداقل یه سوژه بر ای طول سال داریم که بخندیم .پس اعتراض نکنید.
لنده
Iran, Islamic Republic of
انچه درمورد بزرگواری ایگویم همش محصول حماقت خمونه
Mai
Venezuela
If your arielcts are always this helpful, "I'll be back."
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1