تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۷۳۶۰۰

افتتاح ورزشگاه یاسوج نوشدارویی پس از مرگ سهراب

۴
۰
کبنا ؛وعده افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج تقریبا به نوشدارویی پس از مرگ سهراب تبدیل شده است.
یکی از طرح‌های دولت قبلی در استان کهگیلویه و بویراحمد که به عنوان مهر ماندگار لقب گرفت، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یا همان ورزشگاه شهید فتاحی بود که اکنون نوید افتتاح آن در آذرماه امسال داده شده است.varzshga.yasuj
البته در اینکه آیا شهر یاسوج به چنین ورزشگاهی در اصل نیاز داشت یا نه حرف‌ها بسیار است اما به هر حال وجود یک ورزشگاه بزرگ برای استان ضرورت داشت.
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در روزگاری که تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال ترکتازی می‌کرد افتتاح نشد تا یک بار هم که شده جوانان یاسوجی در ورزشگاهی مدرن شاهد هنرنمایی تیم خود باشند و امروز دیگر خبری از آن تیم رؤیایی شهرداری یا غول‌کش معروف فوتبال ایران نیست.
بی‌شک یکی از دلایلی که تیم شهرداری، همواره تا پشت دروازه‌های لیگ برتر می‌رفت و با ناامیدی در لحظات آخر و دقیقه نود برمی‌گشت نبود زمین درست و حسابی بود که کار کردن روی زمین را برای مربی و بازیکنان سخت کرده بود.
اما امروز هر چند که زمینی آماده و مهیا برای هنرمندی در مستطیل سبز وجود دارد ولی دیگر خبری از تیمی برای هنرنمایی در این زمین نیست و در یک کلام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج قندانی را می‌ماند که خالی از قند است و صفحه شطرنجی است که خبری از مهره‌ در آن نیست.
در طول یک سال گذشته همواره خبرهایی از روز و تاریخ افتتاح این ورزشگاه به گوش می‌رسد که هرچند تاکنون همین تاریخ چندین و چند بار جای خود را در تقویم عوض کرده اما اگر همین فردا هم افتتاح شود دیگر سود چندانی به حال فوتبال یاسوج ندارد.
در حالی که تیم دنای یاسوج یا همان شهرداری سابق در لیگ دست دوم فوتبال کشور دست و پا می‌زند و یک زمین درست و حسابی برای تمرین ندارد، مسئولان ورزش استان بدون دغدغه و با آرامش خیال و خاطر به دنبال افتتاح آن در زمانی مناسب هستند.
جمشید غدیری سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج یکی از دلایل باخت‌های پی در پی تیم دنا را نبود زمین مناسب می‌داند و معتقد است که با بودن ورزشگاه بزرگ و چمن مناسب، آب در کوزه و ما تشنه‌لبان می‌گردیم.
معلوم نیست که مسئولان، این ورزشگاه را برای چه زمان می‌خواهند و اصولا آیا به فوتبال می‌اندیشند و یا یک ورزشگاه سوت و کور که خبری از فوتبال و تماشاگر و شور و حال در آن نیست.
از مسئولان استانی باید پرسید که آیا هدف از احداث این ورزشگاه، تنها زیبایی ظاهری و دورنمای آن بوده یا اینکه آن را برای فوتبال ساخته‌اند و اگر چنین است چرا باید تنها نماینده شهر یاسوج در لیگ‌های کشوری مانند یک تیم محله‌ای در زمینی تمرین کند و میزبان باشد که جز آبروریزی برای فوتبال استان هیچ سود و فایده‌ای ندارد.
انتهای پیام/بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست
شیر علی
Iran, Islamic Republic of
برو بابا با این تیم شهرداریت اگه یکه تاز بود از صفحه روزگار محو نمیشد دلخوش کردین به شعار ی دوتا تیم لیگ برتری رو برد اون به خاطر همون زمین خراب بود
نوا
Iran, Islamic Republic of
من هم موافقم چرا در یاسوج می برد و در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال توپ از نیمه زمین هم رد نمی شد دلیل آن زمین نا هموار یاسوج بود .نه غول کش بودن تیم .
حالا مگر زمین فقط برای تیم شهر داری ساخته می شده اگر ظرفیت باشد و اصولی کار شود تیم به معنای واقعی درست می گردد و اگر دلمان با تیمی چون شهر داری خوش است ,پس حالا حالاها در جا می زنیم
ارمین وفایی
Iran, Islamic Republic of
آقای نوا با سلام خدمت شما ..شما بدونید که تیم شهرداری اولا نه به اندازه استقلال مهره داشت و نه امکانات ..دوم اینکه در حد خودش خیلی خوب کار کرد و نتایج خوبی گرفت ..و در آخر بگم تیم مادرید در مقابل بارسلون با اون توان مالی و بهترین بازیکنان همیشه در سالهای اخیر مقابل بارسلون در ورزشگاه خودشان هم از نیمه خودشان نمیتونستن جلو بیان و حمله کنند و در آخر میباختن ..پس شما اگر میخایید انتقاد کنید،این مطلب شما اصلا از دید من قیاس خوبی نبود ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1