تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۷۲۷۳۹

رمزگشایی تعریف بویراحمدی‌ها از تاجگردون

۴۰
۰
کبنا ؛تودیع و معارفه مدیران کل اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور جمع زیادی از سیاسیون، مدیران دستگاه‌های مختلف و اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
BOYER.NOSAZIبه گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این آئین حواشی و اتفاقاتی بوجود آمد که قابل تأمل و توجه است.
ابتدا از همه اینکه مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به مطالبی در خصوص بویراحمد سفلی و علیا پرداخت و ادبیات جدیدی را در واژه‌های سیاسی استان رقم زد، شاهرضا دیودیده با طرح بویراحمد سفلی و علیا در واقع مرزی بین نیروهای بویراحمد کشید.
دیودیده در مراسم تودیع خود، با بیان اینکه بویراحمد سفلی نیروهای توانمند و کارآمدی دارد، اظهار کرد: نیروهای بویراحمد سفلی در سیستم مدیریتی به کار گرفته نمی‌شود.
وی از این مسئله ابراز گلایه و اعتراض کرد.
مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد هدایت‌خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا و تاجگردون نماینده گچساران و باشت را از بزرگان و مفاخر استان برشمرد.
اعتراض یکی از حاضرین به سخنان شاهرضا دیودیده از حواشی مراسم تودیع و معارفه مدیران کل اداره‌کل نوسازی کهگیلویه و بویراحمد بود، تا جایی که این فرد با صدای بلند گفت: حرفت را ادامه بده، چرا بویراحمد پایین و بالا می‌کنی؟
مجید محنایی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از سخنان دیودیده مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد چندان خرسند نبود در سخنانی به صحبت‌های او واکنش نشان داد: امروز اختلاف بویراحمد سفلی و علیا مطرح شد و دیروز هم بحث سردسیر و گرمسیر را عده‌ای در بوق و کرنا می‌کردند.

وی که از کلید زدن پروژه بویراحمد سفلی و بویراحمد علیا به شدت ناراحت شده بود، اظهار کرد: بیان این حرف‌ها دامن اختلافات را تشدید می‌کند و وحدت ملی و استانی را نشانه می‌رود.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی تاجگردون را فرزند استان دانست و گفت: همه باید امثال تاجگردون را که یک چهره ملی و مطرح است همکاری و کمک کنیم.
محنائی افزود: در بسیاری از روستاها مدرسه ساخته شده ولی هم‌اکنون خالی ازجمعیت شده‌اند.
وی از از خیرین مدرسه‌ساز خواست تا توجه ویژه به مدرسه‌سازی در شهرها داشته باشند.
جهان محرابی مدیرکل جدید اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز در سخنانی به موضوعاتی پیرامون نوسازی و تجهیز مدارس اشاره کرد و در ادامه اظهارات خود از سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد. محرابی تاجگردون را چهره ملی معرفی کرد و گفت: او در جذب اعتبارات برای استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی تلاش می‌کند.
مدیرکل جدید اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بزرگواری تلاش‌های زیادی در نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده انجام داده که از او بسیار تشکر می‌کنم.
وی همچنین غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا را نماینده‌ای پیگیر و پرکار معرفی کرد.
در این آئین از هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فردی اخلاقی دارای روحیه اعتدالی و پرکار و تلاش یاد شد.
زارع‌پور از خدمات دیودیده تشکر و قدردانی کرد و گفت: آقای دیودیده تلاش‌های در جذب خیرین مدرسه‌ساز  انجام داد.
حضور محمد بهرامی نامزد انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در صحن این مراسم برای اهداء لوح تجلیل به شاهرضا دیودیده به عنوان مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد و حکم جهان محرابی نیز جای بحث و گفت‌وگو دارد.

البته گفته شد که بهرامی از طرف جامعه دانشگاهیان در صحن جلسه حضور یاست همچنین از بهرامی به عنوان یکی از کاندیدای انتخابات مجلس بویراحمد و دنا در دوره دهم یاد می‌کنند.
همچنین حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان که چندی پیش از مسئولیت معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد کنار رفت نیز در جایگاه تودیع و معارفه مدیران کل قبلی و جدید اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد پیام‌های زیادی به دنبال داشت. گرچه او هم از طرف فرهنگیان و آموزش و پرورشی‌ها در آن جایگاه حضور یافت. وی رئیس ستاد سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دوره یازدهم بود.
حضور محمد بهرامی و شیخ شجاعیان در صحن جلسه و اهداء لوح تقدیر و حکم مدیرکلی مدیران قبلی و جدید نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز زمزمه‌های را در بین حاضرین رواج داد.
در آینده پیام‌های حضور این دو نفر را بررسی خواهیم کرد.
البته نکته که بیشتر از هر چیزی اذهان عمومی را مشغول به خود کرد، چرا تمام مدیران‌کل بویراحمدی که تودیع شدند، از تاجگردون تمجید و تعریف کردند و نامی هم از ستار هدایت‌خواه بردند.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حیف تاجگردون که اسمش هم ردیف ه..بیاد
باوی - بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای خدا
بیرونش مردم کشته داخلش خودمان را ....
باور کنید تاجگردون فقط به منافع شخصی خود توجه دارد.... اگر می گویید نه ؟ پس همه طرفداران احمدی نژاد مدیران ضعفی بودند که عوض شدند.
بعضی ها فکر می کنند فردا تاجگردون یک کاری برایشان بکند. و توجهی بنماید. باور کن آقای دیودیده خودت از تاجگردون قوی تر هستی . چرا شکسته نفسی می کنید.
شاید نماینده بویراحمد ضعیف باشد .
افتخار کنید به نظام خدمت کردید و پشتکار داشته باشید . همه شما ها یک تاجگردون هستید.
خیلی ناراحت شدم از حرفهای دیودیده .
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
دلیلش بی غیرتی بویراحمدیست.البته بیراحمد جدید نه قدیم...
سپاس
Iran, Islamic Republic of
مردم استان ما اتفاقا خیلی خوب حالیشونه . متوجه هستند کی واقعا کار میکنه و کی ادای کار کردن در میاره .
الحق و النصاف دکتر غلامرضا تاجگردون به تنهایی به اندازه سی و پنج سال دیگر نمایندگان کل استان واسه استان زحمت کشیده و بودجه دریافت نموده .
امیدوارم کما فی سابق موفق باشند .
و کاش دیگر نمایندگان عزیز هم به جای پرداختند به مسائل حاشیه ای مثل دکتر تاجگردون بفکر جذب اعتبارات واسه استانمان بودند .
دکتر تاجگردون دست مریزاد .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد با توجه به بی توجه بودن آقای زارع نسبت به بویراحمد سفلی و بقیه طوایف بویراحمد و استفاده زیاد از بستگان و فاملیهای خودش و از طرفی عدم توانایی زارع در بازیهای استانی و ضعف مشهودش در مقابل تاجگردون در سطح ملی، همه اهالی بویراحمد دیگر زارع را در دور بعد حذف شده مدانند و قصد انتخاب کردن ایشان را ندارند.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد با توجه به بی توجه بودن آقای زارع نسبت به بویراحمد سفلی و بقیه طوایف بویراحمد و استفاده زیاد از بستگان و فاملیهای خودش و از طرفی عدم توانایی زارع در بازیهای استانی و ضعف مشهودش در مقابل تاجگردون همه اهالی بویراحمد دیگر زارع را در دور بعد حذف شده مدانند و قصد انتخاب کردن ایشان را ندارند.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
بی توجهی زارع به همه اقوام و طوایف بویراحمد برای همگان روشن و شفاف است دلیلش هم این است که توان و لیاقت نماینده بودن راندارد و تنها میخواهد در یک سال باقیمانده از اقوامش استفاده کند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ایگن هر وقت میش نه وماله بز خواجه کماله. البته ببخشید....
همشهري
Iran, Islamic Republic of
پرسش پایانی جای تأمل دارد.چرا تمام مدیران‌کل بویراحمدی که تودیع شدند، از تاجگردون تمجید و تعریف کردند و نامی هم از ستار هدایت‌خواه بردند. دلیل آن واضح و روشن است.مدیرانی که عزل شدند اصولگرایانی بودند که با نردبان هدایتخواه بالا آمدندوبا سرسره زارعی پایین رفتند . کسانی که در خواب هم تصدی این پست ها را نمی دیدند.ا.معلومه که باید ذکری از هدایتخواه هم بکنند. اما چرا تعریف از تاجگردون می کنند جای تأمل بیشتری است.احتمالأبه نوعی می خواهند زارعی را در برابر تاجگردون تضعیف کنند و بگویند که مثلأ تاجگردون نماینده خوبی است. در صورتی که بیچاره ها نمی دانند تیر را از کجا خورده اند و از روی جهل به تعریف و تمجید از تاجگردون می پردازند.البته شاید به نوعی می خواهند بگویند ما طرفدار تاجگردون بودیم و تاجگردون اگر در عزل ما نقشی داشته و یا با زارعی همراهی داشته اشتباه کرده است .
برادر
Iran, Islamic Republic of
چون آقای تاجگردون با زیرکی به اونها گفته بود من میخوام بمونید ولی حاج زارع قبول نمیکنه این هم از نماینده به قولی اصلاح طلب که دوست داره از جریان احمدینژادی دفاع بکنه
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
ضمن آرزوی موفقیت برای آقای محرابی
انشاءاله که مدیر کل فناوری استان فراموش نشود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ستار هدایتخواه دیگه کیست؟
مردم
Iran, Islamic Republic of
این مسخره بازیها ی ش.. و.ب بوی چه می دهد
حالم بدشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این تعریفها در حقیقت خود کم بینی شخصیتی ونوعی چاپلوسی است!!! وبس!
شهروند...
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون نزد همه مردم ایران چهری ملی هست...باید استان ک.و ب...او را حمایت کنند...
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
درود بر دیودیده باغیرت الحق و الانصاف واقعیت را گفتی مرحبا
دددددددددددد
Iran, Islamic Republic of
.دیگه تمامه
دانشگاهی خارج از استان
Iran, Islamic Republic of
نمی دانی عزیز. یا به قول بعضی خودت را به ندانستن می زنی؟
در هرصورت، جواب این است: این دو نفر در سطح ملی درخشیدند و توانستند نمایندگانی باشند که نام شهرستان خود را در جو تبارسالاری موجود در کشور و در میان هزاران فراکسیون و دسته و باند به شایستگی مطرح کنند.
اگر چه این دو شهرستان نمایندگان خوبی داشته اند، اما تنها این دو نفر بودند که توانستند به عنوان نمایندگانی ملی، سری میان سرها داشته باشند.
سپاس
Iran, Islamic Republic of
لطفا دیگاه مرا زودتر منتشر نمایید . سپاسگذارم
سپاس
Iran, Islamic Republic of
چرا نظر مرا منتشر نمیکنید ؟؟؟؟؟؟
نظر
Iran, Islamic Republic of
سایت شما فقط به درد سرگرم کردن آدمهای بیکار علاف میخوره که بشینند در مورد مطالب مربوط به تاجگردون کامنت بنویسند.به جای اینکه تاجگردون رو توی سایتتون تا عرش اعلا برسونید بگید چرا تاجگردون هر چی تلاش میکنه استان ما هیچی نمیشه.چرا تلاشهاش تاثیر خاصی بر وضعیت گچساران نمیذاره.این چه تلاشی که هیچ نتیجه ای نمیده.باز هم میگم این سایت فقط به درد سزگرم کردن آدمهای بیکار علاف میخوره و یک مقدار قوه تخیلشون رو در بزرگنمایی تاجگردون تقویت میکنه
ابومسلم
Iran, Islamic Republic of
خدایا چنان کن که با پستها پست نشوییم و دنبال تفرقه و نفاق نباشیم
سادات بیدک
Iran, Islamic Republic of
البته بی شک که تاجگردون نماینده استانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سایت پاچه خوار
معلم
Iran, Islamic Republic of
طرف داره میسوزه انگار مدیر کلی ارثی بهش رسیده فکر میکنه در زمان خودش یه جور دیگه بود .خودت هم با لابی گری مدید کل شدی شایستگی در کار نبوده
جواد
Iran, Islamic Republic of
خدا وی ای تحلیل نخو اگر نیتری تحلیل کنی گلی وت نیکنن.. په کو رمزگشاییت بی؟؟
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چهره ملی وافتخار استان است تنها مختص به گرمسیر وگچساران نیست
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چهره ملیست وتنها مختص به گچساران وگرمسیر نیست
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی به حساب سایر مدیران اصولگرا برس نکنه فریب لابی ها و واسطه هاشون را بخوری تا الآن هم خیلی اضافی موندن
پارسا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محنایی عزیز
با سلام
با احترام برای حضرت عالی خدمتت تان عرض شود ، آیا بیانات جناب آقای مهندس دیودیده را خلاف واقع و حقیقیت می دانید ؟
اگر این واقعیت تلخ را قبول ندارید شک ندارم که هیچ شناخت و آشنایی از استان و مناطق و جغرافیای استان ندارید !؟
برادر عزیز ! آیا با ،، پاک کردن صورت مسله ،، چیزی عوض می شود ؟
شک نکنید که این بدعت تازه ، قابل کتمان نیست .
در شگفتم که چرا تیم تصمیم سازی مدیریتی استان تا این حد با سوء گیری عمل میکنند !؟
چرا نسبت به مناطق و لایه های اجتماعی در استان ، نگاه متوازن و برابر وجود ندارد .
آیا فکر نمی کنید این رویه خلاف شعار تدبیر و امید ریس جمهور محترم است !؟
چرا موفقیت ها و زحمات فراوان دکتر روحانی و دولت خدمت گزار را برای مردم کمرنگ می کنید !؟
آقای مهندس دیودیده گوشه ای از واقعیت تلخ امروز استان را گوشزد نمودند ، اقداماتی که ثمره اش حذف نقش و سهم اکثریتی از جمعیت استان بود .
حالا اگر خیر و مصلحت استان در سکوت و دم نزدن است حرفی نیست ،
عرفان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون همیشه سالاری
کیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی عزیز
انشا الله با حضور ایشان در مجلس اینده اقتدار رفته به بویراحمد و دنا بازخواهد گشت
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر پدر پایتخت طبیعت ایران
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد = بفرمایید احمد
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بینه پنبه دانه گهی لپ لپ خوره گه دانه دانه( بهرامی نصف رای قبلی را هم نمیاره)
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این وبگه تو چکاره ای ؟؟!!بابا برو کشکت را بساب
دکتر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
حاجی
Iran, Islamic Republic of
برادران عزیز مهندس دیودیده اگه عاشق پست ومقام بودمطمین باشیدکه خیلی راحت میتونست توهمین سمت به کارخودش ادامه بده دیودیده هرچه نمایندگان ازش خواستند که معاونت بهشون بده زیربارنرفت.شرط مردونگی هم همینه درودخداوندبردیودیده
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
من بانظرحاجی موافقم مهندس دیودیده اهل باج دادن نبوددرودخداوندبراوباد
علی ر
Iran, Islamic Republic of
دیو اینقدر عاشق پست بود که چیزی نمونده بود گریه کنه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1