تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۷۲۷۲۵

چمنیان: بازی خوبی مقابل گیتی پسند ارائه دادیم‌

۱۱
۰
کبنا ؛.Chamanian
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در نیمه دوم ما موقعیت‌های گلزنی فراوانی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و اگر کمی شانس با ما یار بود، می‌توانستیم به راحتی دروازه گیتی پسند را باز کنیم.
عباس چمنیان درباره بازی نفت و گاز و گیتی پسند اصفهان که با نتیجه ۲ بر صفر به سود گیتی پسند به پایان رسید، اظهار کرد: تیم گیتی پسند در دقایق ابتدایی بازی خوبی ارائه داد و فشارهای بسیاری بر تیم ما وارد کرد.
وی با اشاره به اینکه از دقیقه ۱۰ به بعد نیمه نخست ما بر بازی و شرایط آن مسلط شدیم، افزود: در نیمه نخست ما بازی خوبی ارائه دادیم و روی یک غفلت گل خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: در نیمه دوم ما با تغییراتی که ایجاد کردیم و تعویض‌هایی که داشتیم، توانستیم بازی را کامل در اختیار داشته باشیم و بازی در کنترل ما بود.
چمنیان به تسنیم گفت: در نیمه دوم ما موقعیت‌های گلزنی فراوانی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و اگر کمی شانس با ما یار بود، می‌توانستیم به راحتی دروازه گیتی پسند را باز کنیم.
وی تصریح کرد: در مجموع بازیکنان ما در این دیدار خوب بازی کردند و من از تلاش‌ها و زحمات آن‌ها سپاسگذارم و از عملکرد آن‌ها راضی هستم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازیکنان گیتی پسند مدام به تلف کردن وقت می‌پرداختند و در طول نیمه دوم حدود ۱۵ دقیقه خودشان را روی زمین انداختند و متأسفانه داور مسابقه تنها ۴ دقیقه وقت اضافی اعلام کرد.
چمنیان گفت: داور مسابقه باید با بازیکنان گیتی پسند که وقت بازی را تلف می‌کردند برخورد می‌کرد که متأسفانه این گونه نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
آقای چمنیان به بازی خوب هرگز امتیاز نمی دن اینو بدون
d
Iran, Islamic Republic of
این تیم واقعا جای تقدیر داره ماشالا به هجومی بازی کردنشون کاش یه مهاجم تمام کننده خوب بیاد.بچه ها موفق باشین شما چه ببرین چه ببازین ما حمایتتون میکنیم .انشالا بازی بعد با استقلال اهواز خودمون میکنیم بالا .
فریاد رسا
Iran, Islamic Republic of
در جواب منتقدانی که کور کورانه الکی حرف میزنم بگم که شما فوتبال نمیفهمید.لیگ ۱ مثل لیگ ۲ نیست که همه تیم هارو ۳ ۴ بزنیم .همه ی تیم های لیگ ۱ برای صعود بسته شدن رقابت بین تیما خیلی بالاست .انشالا روند رو به رشدی خواهیم داشت.نمونه مثال تیم پیکان تهران نیم فصل اول یکی مونده به اخر بود اما در نهایت به لیگ برتر صعوود کرد بازم میگم فقط حمایت حمایت حمایت
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای چمن پ چرا باختی!!
پیمان رنجبری
Iran, Islamic Republic of
هرچه زودتر بروید دنبال پیمان رنجبری و اونو نیم فصل به تیم اضافه کنید.عجب مهاجمی بود. ی تمام کننده ششدانگ،حیف شداز تیم رفت!!!
کلا دگلی
Iran, Islamic Republic of
اگه خوب بازی کردی پس چرا باختی ؟
سیمرغ
Iran, Islamic Republic of
خداقوت جناب چمنیان و تیم عزیز گچساران
انشالا بازی بعدی..... شایستگیاتون برامون پابرجاسات
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
سلام ما گفتیم که چمنیان نرمه نرمه تیم را سقوط خواهد داد.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام تنها هنر چمنیان این است که تیمها را یک رده پایین میکشد اینم خودش هنره.مهندس باقری به خاطر خدا جلو ی حیف ومال شدن را بگیرین.ملکزاده دیگه ریاست زده زیر دلش مهندس فکری بکنین شما تنها امید ورزش هستین ملکزاده نیاز به استراحت دارد .اقای باقری ورزش چشم به تصمیمات شما دوخته خدا پشت وپناهت باشد
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
واقعا متسافم برای شما که اینطور از کیقیت بازی صحبت می کنید. کدوم کیفیت؟ خودتونو مسخره می کنید یا مردم را مسخره می کنید؟ چهار تا پاس صحیح نمی تونستند به همدیگر بدهند. حیف این قراردادهای میلیونی . واقعا برای خودم که اومدم بازی را تماشا کنم متاسفم. از قبل هم گفته بودم شاهکار کنید مساوی می کنید.به امید سقوط به دسته پائین تر. با استقلال اهواز هم مساوی در شهر خودمون؟
هوادار واقعی
Iran, Islamic Republic of
این خانمی که به اسم پیش کسوت بی طرف بر علیه تیم شهرمون پیام میذاره ، اگه مثل مرد ها میتونست بیاد توی استادیوم متوجه میشد که تیم نفت چقدر خوب و با غیرت بازی کرد
ما هواداران هم همین رو میخوایم
امیدوارم ایشون از شوهرش در مورد بازی سئوال کنه تا بفهمه چه خبر بود .
البته بهتره که این خانم به امور خانه داری شون بپردازند تا شوهر و بچه هاش بیشتر راضی باشند .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1