تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۷۲۷۰۰

تنش طایفه‌ای در مراسم معارفه مدیرکل نوسازی

۴۲
۰
کبنا ؛تودیع و معارفه مدیران کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری، استانی و جمعی زیادی از اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این مراسم که در سالن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، همچون مراسم تودیع و معارفه‌های قبلی جمع زیادی از مردم، سیاسون و مسئولان حضور پیدا کردند.
یکی از مسائلی که در این مراسم بیش از هر چیز مشهود بود بحث بویراحمد بالا و پایین بود که به آن دامن زدند.
شاهرضا دیودیده مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در آئین تودیع خود با بیان اینکه بویراحمد پایین در جغرافیای این استان گم شده است، اظهار کرد: مسئولان به استعدادهای فراوان و نیروهای انسانی توانمند بویراحمد پایین نگاهی ندارد و از آنها در بدنه مدیریتی استان استفاده نمی‌کنند.
دیودیده با تاکید بر اینکه گویا بویراحمد پایین در نقشه جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد جایی ندارد، تصریح کرد: در سیستم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای بویراحمد پایین جایی ندارند.
در همین حین که شاهرضا دیودیده مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بحث بویراحمد پایین و بالا را مطرح می‌کرد و از عدم توجه مسئولان ارشد و نمایندگان مجلس به نیروهای بویراحمد پایین گلایه و اعتراض می‌کرد یکی از حاضرین در جلسه با صدای بلند گفت: آقا حرفت را ادامه بده، چرا بحث بویراحمد پایین و بالا را مطرح می‌کنی.
دیودیده در بخش دیگری از اظهارات خود که به نظر می‌رسد از تغییرش در سمت مدیرکلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گلایه‌مند است، اظهار داشت: آیا من کم‌کاری کردم یا با سیاست‌های دولت همراه نبودم که مرا تغییر دادید?
وی در بخش دیگری کلامش را متوجه نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی کرد و گفت: آقای تاجگردون می‌تواند نوبخت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در کشور باشد(نوبخت معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور است).
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در آین آئین به سخنان مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و اظهار کرد: در گذشته بحث سردسیر و گرمسیر بود و امروز بحث بویراحمد بالا و پایین مطرح می‌شود.
مجید محنایی بیان اینگونه حرف را به ضرر وحدت ملی و نیروهای استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: دامن زدن به اختلافات مانع پیشرفت و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، در این آئین طی حکمی جهان محرابی  به عنوان مدیرکل اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد و از خدمات شاهرضا دیودیده تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ر
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی سفلی
Iran, Islamic Republic of
.بویراحمد سفلی را بیچاره کرد// زمان هدایتخواه بیش از ۲۰ مدیرکل داشتیم۱- کریم تباشیر منابع طبیعی۲- گودرز بهادری تامین اجتماعی۳- فایز چراغسحر امور عشایر۴ شیرعلی خرامین دانشگاه پیام نور۵ مرادعلی پیوند فرماندار دنا ۶- بادام فیروز محیط زیست ۷ - امیدی پور معاون عمرانی استاندار ۸ رهنما معاون سیاسی استاندار ۹ محمدی مدیرکل امور مالیاتی ۱۰ دین پرور مدیرکل دفتر استاندار ۱۱ - بیدار پور مدیرکل راه و شهرسازی ۱۲ رستگاه مدیرکل آب و فاضلاب روستایی ۱۳ حسن پور مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری ۱۴ حکیم مدیرکل ثبت احوال ۱۵ دانشی مدیرکل آموزش و پرورش ۱۶ بهمنی رئیس اموزش و پرورش عشایر ۱۷ جاوید مدیرکل دفتر شهری ۱۸ خرسندیان مدیرکل اموزش و پژوهش استانداری ۱۹ دیودیده مدیرکل نوسازی مدارس و ........ بدون معاونان مدیران کل و روسای شهرستان ها حالا خودتان قضاوت کنید
Iran, Islamic Republic of
راست میگه
بویراحمد سفلی را نماینده بویراحمد حذف نموده
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
..طرفداران هدایخواه و احمدی نژاد بودن. دو دستگاه مهم ......... و ..... در دولت احمدی نژاد در اختیارشان بود . حالا دولت عوض شده اینها هم باید عوض بشن آلبته محرابی هم نیروی هدایتخواه بود و داماد معاون عمرانی. باید مهندس پاکسازی یا بنام یا صادقی یا مهندس مرادی را میگذارند.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا باید بری . حالا هیچ بالا پایین کن
اهورا
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا باید بری . حالا هیچ بالا پایین کن
اهورا
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایی باید بری . حالا هی بالا و پایین کن
تامرادي
Iran, Islamic Republic of
تا بر صندلی ریاست تکیه زدی بودی خبری از بویراحمد بالا وپایین نبود کاری به مردم یویراحمد پایین نداشتی
نان.
تو بگو ببینم ایا می توانستی در چین لوداب یک مدرسه بساختی که متاسفانه نساختی
حالا تو که ضرر کردی وصندلی را از تو گرفته اند خون مردم را گرم نکن
مردم خود جواب هرکه را در انتخابات خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
شماخودت داری دامن میزنی که برای تاج از این نمدکلاهی بدوزی
آگاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت لا اقل بویراحمد پایین دیودیدنه داشت فریاد بزنه بیراحمد بالی بدبخت چه کنه هر دوتاش ویک بد بخت تر
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
ایشان از فرط عصبانیت و عقده این مسایل را مطرح کردند ولی هیچ کس با ایشان همراهی نکرد. مگر می شود از یک خانواده ۲ مدیر کل باشد آن هم مدیری که نه توان مدیریتی دارد و نه با دولت و نماینده همراه است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این حرف وونشان از کم ظرفیتی ودارند اگر شایسته سالاری اقای .مثل خودش باشد وای به حال استانمان
ملا شاهرضا
Iran, Islamic Republic of
تودلسوز بویراحمد سفلی نیستی تو نگران از دست دادن صندلی ریاستت بودی.پسر عمویت که مدیرکل هست داریوش دیودیده
مهمان
Iran, Islamic Republic of
این قبیل اظهارات مایه تأسف است. در یک استان کوچک که همه با هم قرابت سببی یا نسبی دارند، طرح مسائل قومی مایه نگرانی، تأسف است. بخصوص برای کسانیکه ادعای تحصیلکرده بودن را دارند. وقتی یکی پیدا می شه که ادعا می کند همه نفت مال خودش و دار و دسته اش هست باید هم این بحث های ایلی پیش بیاید.
در هرحال چنین مسئولینی شهر آباد کن نیستند.
قل اعوذ برب فلق...............................
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد یعنی بویراحمد پایین درود بر غیرت همتون
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک نماینده بی مسولیت داشته باشی که فقط به فکر منافع خود وفامیلش باشه بهتر از این نمیشه
قوچ
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم نمیشناسمت ندیدمت و واقعا مطمن نیستم که این خبر واقعیت داشته باشه ولی اگه واقعیت داشته باشه حالا که از کرسی کنار رفتی خودتو نارحت نکن این صندلی ها به کسی وفادار نیست شعار الکی هم نده برو برو دیگه الان مثل کسی هست که افتاده تو باتلاق هر چی جون بکنه پایین تر میره.
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مدیران اصولگرای شهرستان دنا را نیز برکنار کن حیف این دولت نیست اینها درش مدیر باشند
حق
Iran, Islamic Republic of
دولت اقای روحانی چنین افراد را نمی پذیرد چه ربطی به اقای زارعی دارد.
منصف
Iran, Islamic Republic of
...حق داری قال مقال کنی و سر وصدا راه بندا ی چون که پست و ریاست ازت گرفته شده و باید گوشه عزلت بگیری پس مردم رو به جان هم نینداز و تفرقه افکنی نکن
قلعه‏ ‏گل‏ ‏
Iran, Islamic Republic of
درود‏ ‏بر‏ ‏دیودیده‏ ‏.حق‏ ‏را‏ ‏گفته‏ ‏است‏ ‏.‏ ‏مطمئن‏ ‏باشید‏ ‏این‏ ‏کامنت‏ ‏ها‏ ‏همه‏ ‏مال‏ ‏یک‏ ‏نفر‏ ‏هست‏ ‏.‏ ‏بویراحمد‏ ‏سفلی‏ ‏حمایت‏ ‏می‏ ‏کند‏ ‏.
شوجر
Iran, Islamic Republic of
مثل حالا در گچساران که در خبر ها می خوانیم .
فاخر امینی مدیر پروژه آبرسانی خان احمد و امزاده جغفر - فاضل امینی مدیر باشگاه فرهنگیان گچساران - عادل امینی دبیر کارگروه اشتغال اداره کار و....اینها کی هستند ؟ فکر کنم برادر هستند.
دددددددددددد
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع همه دوستان اقای محرابی را نیک اقبال گذاشت
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
اقای دیودیده ۳ مدیر قبلی نوسازی از بویر احمد سفلی بودن تورو خدا بجز بدبختی و عقب ماندگی از (صنعت و تکنولوژی) در امر ساختمان سازی (فضاهای آموزشی)چه گلی به سر مردم زدن هر کدوم از مدیران قیلی به سهم خودشون چند سالی اداره رو به عقب انداختن .به نظر میرسید دیگه بسته.اصلا مگه چن نفر مهندس داریم در بویر احمد سفلی که بتونه مدیریت کنه. شما بگردین و پیدا کنین پیشنهاد بدین .
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز (میگن تفرقه بندازو حکومت کن)
..که تا الان در سمت مدیریت مونده بود به خاطر درایت و کاردانی ایشان نبوده .ا..ه بین کارمندان اداره، تا الان به صندلی خودش چسپیده بود .دل کندن براش سخت بوده والانم با سیاست جدیدی که به خرج داده میخواد از غیرت مردم با شرف بویراحمد پایین سو استفاده کنه و این مسئله رو اهرمی کنه برای کاشت بذر نفاق جدید و بدبینی مردم نسبت به مسئولین ودولت.نمیدونه که حناش دیگه رنگی نداره .
اگاه
Iran, Islamic Republic of
ان موقع قحط ارجال بوده که اینها مدیرشده اندواقعا عمل کرده ها رانگاه کنید ببینید برای استان چه کار کردند جزباند بازی چه قدم مثبتی برای استان برداشته اند
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
بی توجهی زارع به همه اقوام و طوایف بویراحمد برای همگان روشن و شفاف است دلیلش هم این است که توان و لیاقت نماینده بودن راندارد و تنها میخواهد در یک سال باقیمانده از اقوامش استفاده کند.
کارمندان اصلاح طلبی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اقای تاج گردون مثل شیر باعث برداشتن توشدبه اتفاق دیگر نمایندگان واستاندارتوخیلی ها رافرستادی پیش اقای حاج زارع وفامیلان درجه یک توبه دلیل شاخه به شاخه پریدنت مصمم به برداشتن توشدندنمیخواهد برای خود شیرینی ازتاج گردون تعریف کنیدرواقع به بی عدالتی هم مدیرشدی
شوروم.جهان
Iran, Islamic Republic of
صحبت های آقای دیودیده در آن مراسم ربطی به ماندن یا نماندن خود نداشت ایشان این طور گفتند که ما با جریان شما نبودیم ولی طیف وسیعی از بویر احمد سفلی در انتخابات گذشته نماینده فعلی را همراهی نمودند. حال با توجه به عزل و نصب های اخیر و تقسیم ناعادلانه پروژه ها و عدم توجه به بویر احمد سفلی اینچنین وانمود می شود که این جریان از آن مناطق دلخوشی ندارند و درصدد حذف آنها از صحنه قدرت هستند. من واقعا تعجبم از شما ها است که از تمام وقایع برداشت های سطحی میکنید. اگر شماها به جغرافیای سیاسی و اجتماعی استان آشنایی وافی و کافی می داشتید قبل از نگارش متن با چند نفر از سیاسیون و سایر اقشار ان منطقه صحبت می کردید و از صحبت های آقای دیودیده رمز گشایی می کردید. حال آقای دیودیده معروف به دیودیده نوسازی به دلایل خطی و سیاسی خیلی وقت ها پیش باید میرفت ولی آیا در چینش های مدیریتی جدید نمی بایست از بزرگترین و تاثیر گذارترین طایفه بویر احمد و سایر طوایف اقماری آن خطه استفاده شود تا چنین شائبه های پیش نیاید؟
ایل ثلاث
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه سهم ایل ثلاث(دشمن زیاری طیبی وبهمئی) که بیش از دو سوم جمعیت استان رادارند در بدنه مدیریتی استان کجاست؟
رز
Iran, Islamic Republic of
نه بویراحمد پایین ونه بویر احمد بالا فقط بویر احمد واحد که این هم ابتکار نماینده شریف و پرتلاش بویراحمدو دنا بوده که این مرز بندی را دارد حذف می کند و انشاالهحذف خواهد شد.
غضنفری
Iran, Islamic Republic of
کی نوبت بهز. با اینهمه ...در ان میشود ؟؟؟
شهروند...
Iran, Islamic Republic of
نوبخت در مقابل تاج گردون هم کم میاره...
سرحدی و سردسیری و معتدل و گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
بالا برره پایین برره
تو این استان چه خبره چرا حرفی از من نیست
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اگر از گفتن واقعیت ترس دارید درست عمل کنید تا مورد انتقاد قرار نگیرید .این تنها حرف دیودیده نیست .حرف همه ماست.
صداقتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت ..که دارد فقط .میگیره قرار بود .هلال احمر .ببرد سر کار که با تیز هوشی کارکنان هلال احمر جلوش گرفته شد .نیرو در چند سال اخیر در هلال که هلال احمر رها کرده وجهت تثبیت خودش دارد با نمیندگان .می کند وای به حال این استان
معلم
Iran, Islamic Republic of
راست گفتی درودبرتو
همسنگر دوران دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
ان شالله تا زمان انتخابات و یازگشت دکتر هدایتخواه زمان دیگری نمانده ... صلوات بفرست
حححح
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع کسانی که فکر می کنند رقیب حاج زارع می شوند صبر کنند مبارزه رو می بینند
یاحیدر
Iran, Islamic Republic of
وای به حال بویراحمد سفلی که ضرب المثل معروف مرد و دمرو د(بویراحمد سفلی)ملک و سررود(بویراحمد علیا)رو فراموش کردیم.دوباره وقت آن شده که به این ضرالمثل به حق گذشتگانمون جامه عمل بپوشانیم و بزرگ مردی از ایل بزرگمان تامرادی رو علم کنیم و حامی قدوم خیرخواهانش که حرف تمام منطقه است شویم..پیروزی نزدیک است...آماده باشید..
البته با همه این تفاسیر اقای دیودیده شما خودتون هدفتون خیر نبوده از این صحبتا.فقط خواستین به مسایل حزبی و طیف و سیاسی دامن بزنید..
واقع بین
Europe
میبینیم اگه شرف وحیثیت خود را می خواهد دگر بار نباید پا به عرصه انتخابات بگذارد چون ایشان توانایی این کار راندارند این چیزی است که همه مردم در این مدت دیده اند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1