تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۷۲۲۸۰

سی تی اسکنی که در انبار خاک می خورد

۲۵
۰
کبنا ؛فرزانه شریفی۸۱۳۷۵۹۴۶-۶۰۵۸۹۸۷
دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان چند ماه است که در انبار این بیمارستان خاک می خورد و بیماران نیازمند این تجهیزات پزشکی در شهرستان های مجاور سرگردان هستند.
با توجه به خطرهای جاده ای اعزام بیماران به استان و شهرستان های مجاور، چند برابر شدن هزینه درمانی بیماران شهرستان گچساران به نظر می رسد برای نصب تجهیزات جدید سی تی اسکن در بیمارستان بسیار ضروری است.
کشته شدن یک بیمار گچسارانی که در حال اعزام به استان خوزستان برای استفاده از سی تی اسکن بود، مصدومیت همراه یک بیمار در یک ماهه گذشته از دیگر آثار منفی عدم بهره گیری از این دستگاه است.
همراه یک بیمار در بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان گفت: دستگاهی که در حال حاضر به بیماران این بیمارستان خدمات رسانی می کند بیشتر اوقات به دلیل مشکلات فنی خراب است.
رویا احمدزاده افزود: این بخش که مربوط به بخش خصوصی است در صورت سالم بودن ۸۰۰ هزار ریال برای گرفتن یک سی تی اسکن از بیمار دریافت می کند در صورتی که همین خدمات پزشکی با بهره گیری از بیمه درمانی با هزینه ۱۰۰ هزار ریال در شهرستان بهبهان انجام می شود.
رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گچساران گفت: روزانه یک بیمار در این شهرستان برای استفاده از سی تی اسکن در مواقع خرابی دستگاه به شهرستان های مجاور اعزام می شود.
مرتضی گندم کار افزود: ۶۰ در صد از این اعزام ها در زمان خرابی دستگاه و مابقی به دلیل قدیمی بودن این دستگاه است.
وی با اشاره به زمان بر بودن دوره رفت و برگشت به شهرستان های دیگر و محدودیت دستگاه های خودروی آمبولانس بیان کرد: راه اندازی دستگاه سی تی اسکن جدید در بیمارستان شهید رجایی ضروری است.
همراه یک بیمار تصادفی مجتبی هدایت پور نیز می گوید: بعد از ۲۰ روز از تصادف فرزندم موفق شدیم بیمار خود را به سی تی اسکن بهبهان ببریم و یکبار با وجود مشکلات فراوان برای حمل این بیمار آسیب دیده از ناحیه کمر، سر و گردن موفق به سی تی اسکن نشدیم و مجددا روز بعد از گچساران به بههبان اعزام شد.
رییس بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان گفت: بر اساس یک تفاهم نامه با بخش خصوصی از تاریخ نیمه اسفند سال ۸۳ تا نیمه دوم اسفند سال ۹۳ با این مرکز خدماتی داشته است که مسوولان منتظر پایان این قرار داد هستند و امیدواریم به خاطر مردم و مصالح شهر زودتر مرکز را به بیمارستان تحویل دهند.
هایده حافظ قرآن با اشاره به این که سی تی اسکن جدید که یکی از مجهزترین انواع این دستگاه است که در صورت راه اندازی تعرفه های خود را به صورت دولتی دریافت می کند.
وی اظهار کرد: این دستگاه ۲۲ میلیارد ریال خریداری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
United States
حاج غلام تحویل بگیر حضرتعالی با چه مشقتی این دستگاه را برای این شهر جور کردی

حال دوستان در انبار برای خوشکلی نگه داشتند
گچساراني
Turkey
بخش خصوصی یعنی دکتر حبیبی و قربانی. با پول دولت تعمیرش کردن حالا حاضر نیستن بخاطر پول به شهروندانشان کمک کنن. تاج گردون چکار کنه. سی تی اسکن اخرین سیستم میاره اخرش هم دو پزشک بومی که از همینجا رشد کردن اینطور بابد حق شهرشون رو ادا کنند. وای برما
اجمد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی تهیه و خرید کرده به اسم دیگران نگذارید .
پزشک گچساران
Iran, Islamic Republic of
دست مسولین علوم پزشکی استان درد نکنه که چنین دستگاه پیشرفته ای برای شهر و شهرستان ما تهیه کردن اما واقعا متاسفم برای همکاران پزشک متخصص همشهری خودمون که بخاطر چندرغاز منفعت حاضر به همکاری نیستند که دستگاه قدیمیشونو بردارن تا این دستگاه جدید بجاش استفاده بشه. حالا گیر دادن به یه قرارداد دور از انصاف بنظر می رسه و مسولین بیمارستان هم که از نظر حقوقی دستشون بسته هست پس یک جو گذشت بخاطر مردم لازم است و بس.
گچسارانی
United States
از ماست که برماست.
بیچاره بر و بچه های بهداشت و درمان و مسولان علوم پزشکی استان که با چه خون دلی چنین امکاناتی را می آورند ولی بخاطر عدم همکاری برخی از همشهری های پزشک بخش خصوصی خودمون این دستگاه بلااستفاده مونده.
غفار بهداشت
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر تحویل بگیر اینم از لوح تقدیری که بهت دادن بعنوان مدیر نمونه البته واقعا شجاعت خوبی داری چون بجز حق .......... خدا به داد ملت برسه البته دکتر ق هم ازت حمایت میکنه ولی نمیدونم که از کارهایی که انجام می دهی با خبر هستند یا نه؟
کارمندبیمارستان
Iran, Islamic Republic of
آقای غفاربهداشت رییس ما اگر لوح تقدیر گرفت چون شایسته تقدیره حداقل اش از خیلی چیزها گذشت وخودشو وقف سیستم کرد تو برو از همشهری های عزیزمون انتقاد کن که تعصب یه غیر بومی رو هم ندارن وحاضر نیستند از چندماه درآمد سی تی از دورخارج شده اشون بخاطر مردم این شهر بگذرن.حالا دلم میخواهد این امکانات رو میبردن یاسوج یا دهدشت.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حالا که دوستان کبنانیوز این موضوع را رسانه ای کرده اند بیایید یه راه حل منطقی پیدا کنیم و عزیزان علوم پزشکی و بیمارستان را کمک کنیم : پیشنهاد می کنم که آقایون نماینده مجلس و فرماندار و رییس شورای شهر و امام چمعه و مدیران بیمارستان و شبکه بهداشت گچساران یه جلسه با این متخصصای بخش خصوصی بزارن و اونها را قانع کنند که اجازه دهند بخاطر مردم گچساران اجازه بدن این دستگاه جدید بجای اون دستگاه قدیمی اونها نصب بشه.
متخصص، گچساران
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر و مدیران علوم پزشکی کار خودشونو خوب انجام داده اند و نهایت لطف به گچساران شده که این دستگاه سی تی اسکن مدل جدید توشیبای ۱۶ اسلایس براشون خریداری شده ولی پزشکان مالک سی تی قدیمی بیمارستان باید لطف کنند و این همکاری را داشته باشن تا این دستگاه دولتی جایگزین اون بخش خصوصی بشه. چون خودشون هم میدونن که دستگاهشون قدیمی و از رده خارجه و خیلی وقتا خرابه حالا به قرادادهای قبلی استناد کردن فقط به ضرر مردمه و برای آبروی خودشون هم که شده بهتره همکاری کنن.
Iran, Islamic Republic of
حیف این همه زحمت که علوم پزشکی کشید برای ورود این دستگاه به استان حالا پزشکای بومی همونجا راضی نیستن که خلق خدا از این دستگاه استفاده کنن
مطلع
Iran, Islamic Republic of
این دستگاه را که چند ماه پیش علوم پزشکی خرید و تحویل داد حالا مسئولین شهرستان گچساران برای راه اندازی ان کمک کنند.
Iran, Islamic Republic of
با شلام و تشکر از حمایت سایت وزین کبنا نیوز
چهار خبر جدید در پایگاه اطلاع رسانی زارعی
http://gholammohamadzare.ir/home/
گچسارانی@
Iran, Islamic Republic of
بنظر من فقط باید به علوم پزشکی جماعت خندید خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
رو یخ بخندی
گچسارانی@
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ واسه شما بایدم روی یخ بخندیم
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
توانمندی و زحمات پرسنل بهداشت و درمان اعم از بیمارستانها و درمانگاهها و پزشکان و پرستاران و مدیران علوم پزشکی استان بر هیچکس پوشیده نیست در کل استان فقط این عزیزان جانانه کار میکنند این ناهماهنگیها هم باکمی صبر حل میشود دربین مدیران هم قوی و ضعیف وجود دارد مثل انگشتان دست که یک اندازه نیستند
كارشناس بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
مدیر شبکه بایدبداندکه ۳۵سال از حکومت دیکتاتوری گذشته است . امروز تمام مسئولان نظام انتقادپذیر بوده وهرکس دراین نظام مسئولیتی دارد ، باید به نسبت مسئولیت خود ، پاسخگوباشد . ایشان مرتب درجلسات درمقابل انتقادها به شدت از کوره درمی رود تا جایی که تنها کسی که همیشه به عملکردش انتقاد میکند ، کارشناس بهداشت روان است .
معلم
Iran, Islamic Republic of
چرا برخی کامنت اهانت آمیز گذاشته اند.
مسلمون! بچه های بهداشت و درمان روزانه دارن جان دهها نفر را نجات میدن . عملکردشون سرآمد همه سازمانهاست. تازه تهیه سی تی گچساران هم یک شاهکارشون بوده اگه منصف باشیم باید بریم سراغ اونهایی که همکاری نمی کنن. اگه کسی دلسوز مردم گچساران باشه بنام گچسارانی مطلب بی ربط که نمی نوشت. تو گچساران هیچ دستگاهی از نظر عملکرد به پای علوم پزشکی نمی رسه. واقعا گریه آوره که به عوض کمک کردن بخواهیم مزه پرونی بکنیم. از کبنا دیگه انتشار کامنت زشت بعید بوده. مردم قدرشناس گچساران قدردان این زحمت کشان سلامت هستند و قدر زحمتهاشونو میدونن. تا اونجا که من میدونم باید همشهریهای خودمونو راضی کنیم که در این ماجرای سی تی به نفع مردم از منافعشون گذشت کنن. حالا اگه کسی راه حل داره یا می تونه کمک کنه بره بیمارستان شهیدرجایی و یاعلی بگه تا این مشکل حل بشه.
معلم گچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر معلم که کامنت درستی گذاشت و واقعیت رو گوشزد کرد
كارشناس
Iran, Islamic Republic of
من هم بارها شاهد انتقاد به عملکرد مدیر شبکه از سوی کارشاس بهداشت روان بوده ام . آقای .را همه می شناسند . خداترس بوده واز دیگران واهمه ای ندارد . نظم درکارهای وی مثال زدنی است . با هیچکس معامله نمی کند. اما آیا انتقادهای وی درمدیر شبکه تاکنون اثری داشته ؟ بارها از معاونت درمان دانشگاه به جهت کار درمرکز گذری ومتادون درمانی به جناب دکتر تذکرداده شده است ! اما وی همچنان همزمان در چند جا مشغول بکار است ! به همین دلیل هر روز صبح باید با ۲ ساعت تأخیر در اداره حاضر شود که این رفتار وی نیز مثال زدنی است ! به آقای پیرایش توصیه می کنم دیگر خودشونو اذیت نکند وبه دکتر انتقاد نکند چون کار از پایه ویران است !! تا زمانی که با مدیر شبکه برخوردی نشود ، این وضعیت ادامه دارد !! عکاشه جون خداوکیلی نترس ومنتشر کن
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
در جواب معلم عزیز ....از معلمی چون شما انتظار تربیت همچین مسولین ضعیفی را بیشتر انتظار نداریم. اگر شما فکر ادب افراد و کامنت های توهین آمیز هستید باید بگم کسی که بخواد بخاطر دعای خیر مردم کار خودش رو انجام بده و بخاطر اینکه دیگران توی کامنت به آنها چون توهین میکنن کارشون رو درست انجام ندن این باعث ضعف اون شخصی بوده است که به آنها تعلیم وتربیت داده است . ودرضمن خدمت شما باید عرض کنم شما معلمین همیشه در گوش ما خوانده اید حادثه هیچگاه خبر نمیکند.ماهم حادثه چندوقت اخیر رافراموش هنوز نکرده ایم که چگونه بخاطر نبود این دستگاه جان یک همشریمان گرفته شد و ما رو داغ دار نمود به نظر یک معلم این نباید خنده دار باشد دستگاهی با قیمت بالا مسولین خریداری کنند و آن وقت در انبار آن را قرار بدهند تا خاک بخورد این خنده دارنیست که همه ما منتظر یک حادثه تلخ دیگر باشیم تا شاید به فکر راه اندازی آن شوند بله خنده دار تر از این چیزی ندیده بودم مگه شهر ما فقط باید یکی ازاین دستگاه هارا داشته باشه چون یک دستگاه قدیمی توی شهر است این را راه اندازی نمیکنن تا این یکی تعطیل شود بعد ...افرادی که اینجا کامنت میگذارند ویکدیگر را ودیگری را مسول این مشکل میگیرند باید هم به این افراد خندید آقای معلم چون به ما یاد نداده اند خود را مسول مشکلات همیشه قرار دهیم نه دیگران را چون ما در این شهر زندگی میکنیم همه ما باید خود را شهردار فرماندار بخشدار ونماینده شهر قرار بدهیم ودست به دست هم دهیم نه شهردار بخشدارفراماندار و....را مسول بدانیم وهمچیز را دوش این افراد قرار دهیم وفقط تخریب دیگران را پیشه کنیم آقای معلم درس مکتب شما با درس مکتب زندگی فرق دارد شما قصه چوپان درغگو را به ما درس داده ای که دروغ بد است اما به مادرس نداده اید چرا چوپان دروغگو دروغگو شد
من از تمامی معلمین عزیز اگر من بی سواد توهینی به آنان نموده ام با این نظرباتمام وجودم عذر خواهی می نمایم و من را عف فرمایید
سى تى اسكن
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه در نماز جمعه مقصرین را به مردم معرفى و مورد عتاب قرار دهند زیرا ایشان پدر معنوى شهر هستن
معلم ۳
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا معلم خوب کامنتی گذاشته همه تربیت هم به معلم برنمبگردد خانواده هم مهم است بخصوص دروغگویی بچه هفت ساله ای که وارد مدرسه ای میشود ودروغ را یاد گرفته معلم برایش هرکاری کند دوباره دروغگو خواهد شد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خداییش کامتها چه ربطی به موضوع دارن ، کبنا جان یه صفحه ایجاد کن واسه دروغ و افترا هرکی هرچی میخواد بنویسه ‌، اونایی که در جریان نیستید باید بگم باهزار زحمت یه دستگاه سی تی اومده استان اما چندتاپزشک متخصص برابرقرارداد شان دارند به کارشان ادامه میدهند و ول کن نیستند باید واسه اونها کامنت بذارین
ملكي
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنت در جواب همشهری که گفته بود مدیر شبکه تا ۹ خواب است ، حذف شده ؟ آقای اون نظر که محبوبیت زیادی کسب کرده بود ، چرا حذف شد ؟ حداقل به دیدگاه کابرانتان احترام بگذارید .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1