تاریخ انتشار
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۷۱۰۴۸

جاده دسترسی به امامزاده سید محمید(ع) بحرانی است

۰
کبنا ؛حسین آرمند
امامزاده «سید محمود(ع)» معروف به «سید محمید(ع) از نوادگان امام جواد (ع) و در ۱۵ کیلومتری بخش قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه واقع شده است.armand
تلاش های وصف ناپذیر و ستودنی طی سال های نه چندان دور با محوریت «حضرت آیت اله میراحمد تقوی» برای ساماندهی به فضای فیزیکی امامزاده «سید محمود(ع)»  جهت رفاه حال زوار صورت گرفته که واقعا قابل تقدیر و سپاس است.
خدمات متعددی برای زوار این امامزاده از سوی متولیان و دست اندرکاران مرتبط انجام اما متاسفانه هنوز برخی مشکلات اللخصوص محور این امامزاده به شهر قلعه رئیسی قابل مشاهده است که رفع این مشکلات نیازمند عزم جدی دارد.
محور ارتباطی امامزاده «سیدمحمید(ع)» مهمترین مشکل کنونی برای ارتباط بهتر زوار و علاقه مندان این امامزاده با آن است.
متاسفانه محور ارتباطی دسترسی به مقبره این بزرگوار سال هاست هیچ تغییری نکرده درصورتیکه هرساله بر زوار و حاجتمندان به این نواده امام همام چندب رابر می شود.
از سال ۹۰قرارگاه خاتم النبیا، کار بر روی محور امامزاده به قلعه رئیسی را که ۷ کیلومتر می باشد را آغاز نمود که بعد از مدتی کار بر روی این محور متاسفانه آن را رها نمود و وضعیت بدی نسبت به قبل پیدا کرد.
۷کیلومتر این محور به یک مشکل جدی برای چاروسا شد و هر زواری که به این امامزاده میاید از وضعیت بد این محور گلایه دارد.
در تماس های تلفنی با رئیس راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه در خصوص این محور گفت: قرارگاه خاتم النبیا ابتدا کار را آغاز کرد ولی آن را نیمه کاره رها نمود اگر قرارگاه خاتم النبیا به راه و شهرسازی نظر خود را نسبت به حل این مشکل اعلام کند و توانایی کار بر روی این محور را ندارد اعلام؛ تا راه و شهرسازی کار را تکمیل کند.
 یک کار از مردم روستای این امامزاده دیدم که خیلی ناراحت کننده بود و از مسئولین می خواهم که بیشتر به فکر این منطقه باشند آن هم مردم روستا یک تراکتور شن در سطح جاده این امامزاده داشتن روی آن خود جوش کار می کردند.همه این صحبتها را زدیم اما شایسته است این امامزاده و کلا این منطقه این قدر محروم باشد، مسئولین بیشتر دقت کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1