تاریخ انتشار
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۷۱۰۲۵

تخصیص ۱/۶ درصد اعتبارات استان به باشت

۱
۰
کبنا ؛۱۳۷ پروژه عمرانی فعال شهرستان باشت مورد بررسی قرار گرفت
طی نشستی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه‌های عمرانی باشت مورد بررسی قرار گرفت.
نشستی با حضور خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس، معاونین استاندار و مدیران کل استانی و شهرستانی که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش باشت برگزار شد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان باشت مورد بررسی قرار گرفت.
طی این نشست که از ساعت‌ها پیش آغاز شده است به صورت جداگانه اعتبارات و طرح‌های هر نهاد مطرح شده و مسئولان مربوطه پیرامون آن صحبت و کم‌و کاست‌های تکمیل پروژه‌ها را علت جویی کردند.
در این نشست که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد مدیران کل استانی و شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، منابع طبیعی ، محیط زیست، مدیرکل نوسازی، علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان و غیره حضور داشتند.
پژمان نی‌اقبالی در این نشست هدف اصلی از برگزاری این جلسه را بررسی کم‌و کاست‌ها و کمبودات احتمالی پروژه‌ها و جهت هماهنگی دستگاه‌ها برشمرد و اظهار کرد: برخی از مشکلات پروژه‌ها و طرح‌ها را می‌‌توان با هماهنگی و تعامل دستگاه برطرف کرد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون ۱۳۷ پروژه در باشت درحال فعالیت است.
 باشت ظرفیت های خوبی برای توسعه دارد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهرستان باشت از ظرفیت های خوبی برای توسعه بویژه در بخش کشاورزی برخوردار است.
سید موسی خادمی که برای بررسی طرحهای عمرانی باشت به این شهرستان سفر کرده است افزود: باید با تلاش و برنامه ریزی استعدادهای این شهرستان را که یک منطقه مستعد کشاورزی ودامداری است ،بیش از پیش شکوفا کرد.
وی اجرای طرحهای تامین آب ، پرداخت تسهیلات بانکی و کمک به اجرای طرحهای کوچک و مولد با هدف ایجاد اشتغال پایدار از برنامه های است که باید مدیران بخشهای اقتصادی و تولید بویژه در زیربخشهای کشاورزی دنبال شود.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دراین سفرِ وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان باشت بررسی و نسبت به شتاب بخشی طرحها با رفع موانع نیز چاره اندیسی خواهد شد.
 شتاب بخشی به طرح های عمرانی نیمه تمام اولویت اصلی دولت یازدهم است
استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: شتاب بخشی به طرح های عمرانی نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم از دستاوردهای مهم و اولویت های اصلی دولت یازدهم است.
سیدموسی خادمی  در نشست بررسی مشکلات طرح های عمرانی باشت با اشاره به جذب حدود نیمی از اعتبارات طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون که در سال های گذشته بی نظیر بوده است افزود: در شش ماه نخست سال جاری یکهزار میلیارد ریال اعتباربرای طرحهای عمرانی استان تخصیص یافته است و یکهزار و ۷۰۰پروژه در حال اجراست.
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی برای سرعت بخشیدن به تکمیل طرح های در حال اجرای شهرستان باشت تلاش بیشتری کنند.
خادمی بر نظارت بیشتر بر اجرای مطلوب و بر اساس شاخص های استاندارد پروژه های در دست اجرا تاکید کرد: و گفت: در صورت اهمال پیمانکاران زمینه خلع آنها فراهم شود.
معاون برنامه ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از در حال اجرا بودن ۱۳۷ طرح عمرانی در شهرستان باشت خبر داد.
حسن نوروزی افزود: امسال ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه برای طرح های عمرانی این شهرستان از محل منابع مالی استانی و ملی مصوب شده است که تاکنون ۴۳ درصد از این اعتبارات اختصاص یافته است.
وی طرح ساماندهی بستر رودخانه باشت با هشت میلیارد ریال اعتبار، آسفالت راه های روستایی با پنج میلیارد ریال، طرح حذف نقاط حادثه خیز جاده باشت، چرام و پروژه چهاربانده شدن جاده باشت به گچساران به طول ۱۱ کیلومتر را از مهمترین طرح های در حال اجرای شهرستان باشت ذکر کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران دستگاه های اجرایی این استان به همراه نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی مشکلات طرح های شهرستان باشت هستند.
معاون برنامه ریزی وتوسعه استانداری کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد
تخصیص ۱/۶ درصد اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد به باشت
معاون برنامه ریزی وتوسعه استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱/۶ درصد اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد به باشت اختصاص دارد.
علی‌حسن نوروزی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان استانی و شهرستانی که به منظور بررسی طرح‌های عمرانی باشت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۱/۶ درصد از اعتبارات استانی به شهرستان باشت اختصاص یافته که در مجموع اعتباری قریب به ۵/۱۶ میلیارد تومان است.
معاون برنامه ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار کلی از منابع استانی و ملی برای ۱۳۷ پروژه عمرانی شهرستان باشت که هم‌اکنون در حال فعالیت است قریب به ۴۰ میلیارد تومان است. از این اعتبارات تاکنون ۴۳درصد آن تخصیص یافته است.
این مسئول استانی اعتبارات تخصیص یافته در سال جاری به کهگیلویه و بویراحمد را ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
نوروزی استادیوم تختی باشت با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان، ساماندهی رودخانه فصلی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان، ساماندهی راه‌های روستایی با ۵۰۰ میلیون تومان، پروژه محور باشت به چرام با اعتبار یک میلیارد تومان و پمپاژ چاه‌تلخ و چالموره را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی باشت دانست.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
تخصیص ۱۲۶ میلیون تومان اعتبار به منابع طبیعی و آبخیزداری باشت
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۱۲۶ میلیون تومان اعتبار به منابع طبیعی و آبخیزداری باشت خبر داد.
صبح امروز نشستی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس، معاونین استاندار و مدیران کل استانی و شهرستانی که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش باشت برگزار شد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان باشت مورد بررسی قرار گرفت.
عزت‌الله بهشتی در این نشست که همچنان ادامه دارد در خصوص پروژه‌های عمرانی منابع طبیعی و آبخیزداری باشت اظهار کرد: شهرستان باشت هم‌اکنون دارای ۸ پروژه  عمرانی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری می‌باشد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در راستای تکمیل عمده پروژه‌های این شهرستان ۱۷۰ میلیون تومان برای منطقه آبده‌گاه و ۱۱۴ میلیون تومان اعتبار برای منطقه روباشتی در نظر گرفته شده است.
وی اعتبار اختصاص یافته به این نهاد را ۱۲۶ میلیون تومان تاکنون دانست.
این مسئول استانی با اشاره به کشت گیاهان دارویی و بخصوص گیاه آنغوزه در باشت یادآور شد:قرارداد ۴۵۰ هکتار زمین جهت کشت گیاه آنغوزه در باشت بسته شده است.
شورای بررسی روند طرحهای عمرانی باشت با حضور نماینده گچساران و باشت، مدیران کل و معاونان استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار لطفاچرا وقتی علوم پزشکی نیرو برای گچساران میخواد میگن باید نیروهاش ی...باشد مگه سرایداری هم نیروی تخصصی هست که بخوان از .نیرو بیارن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1