تاریخ انتشار
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۷۰۹۸۰

دومین همایش خیرین سلامت در یاسوج برگزار می‌شود

۳
۰
کبنا ؛ مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین همایش خیرین سلامت این استان، در ۲۰ آذر ماه سال جاری خبر داد.

سالار جوکار گفت:نخستین همایش خیرین سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد تیرماه سال ۹۰ با حضور خیران هم استانی و کشوری برگزار شد و باآنکه تعهدات کلان محقق نگردید ولی در سه سال گذشته بسترهای مناسبی را به وجود آورد که تأثیرات خوب آن کاملاً مشهوداست،بااین‌حال امیدواریم نیکان سلامت در همایش پیش رو به شکل مؤثرتری وارد میدان شوند.

وی افزود: قرار بود این همایش سال ۹۲ برگزار گردد ولی با نظر چهره‌های نام‌آشنای علوم پزشکی و افراد ذیصلاح خیر به سال جاری موکول و در آستانه‌ی اربعین حسینی واقع شد، پس با تأسی از سیره معصومین (ع) که سخاوت را رشته ظریف و حساسی دانسته‌اند که شخص بخشنده را از یکسو باخدا، بهشت و معنویات و از سوی دیگر با مردم، متصل می‌سازد، این همزمانی را به فال نیک گرفته و با توسل به حضرت زینب (س) برای برگزاری هر چه‌بهتر این همایش از درگاه باری‌تعالی طلب کمک ویاری داریم.

قائم‌مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در امور مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های سلامت با تقدیر از نیکوکاران فعال و افراد حاضر در این عرصه اظهار داشت: به دلیل تعدد نیازهای بخش سلامت باید با تمام آحاد جامعه ارتباط برقرار کنیم واین امر در افزایش کمک‌های مردم نسبت به یکدیگر و رسیدن به رشد و بالندگی بسیار مؤثر است و امیدواریم دومین  همایش خیرین سلامت استان کهگیلو یه و بویراحمد که با حضور مسئولین، خیرین، واقفان و فعالین حوزه بهداشت و درمان و جمعی از جامعه پزشکی برگزار می‌شود، نقش تأثیر گذار خیرین سلامت در ارتقای ضریب سلامت و آهنگ توسعه زندگی را به خوبی نمایان و برای رفع نیازهای به جا مانده از طرح ارتقای نظام سلامت راهگشا باشند.

انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا جان این روزا داخل علوم پزشکی بخاطر برقراری ی مناقصه پر حرف وحدیث دعواست که مناقصه روز اول کسی دیگه برده وبعد گفتن ما اشتباه کردیم ومناقصه رودادن به برادر خانم... اگه بخواهید میتونید تحقیق کنید وی مطلب خوب وی سوژه هفته توش در بیاری.
Iran, Islamic Republic of
لطفا گزارشی از مناقصه شبکه بهداشت گچساران که دررعلوم پزشکی برگزار شد ومشکلاتی رو به وجود اورد تهیه کنید
Iran, Islamic Republic of
خواهشا دم از عدالت نزنید سری به دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بزنید .. ...و پروژه های میلیاردی ..ی واگذار ..اینگار بازرسی و ...همه نمیبینند .اقای دکتر چمن خواهشا .
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1