تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۷۰۸۸۷

چمنیان: به بازی تدافعی هیچگونه اعتقادی ندارم

۱
۰
کبنا ؛ 
کسب سه امتیاز کمترین پاداش ما از این بازی بوده است.
عباس چمنیان در نشست خبری پس از پایان بازی با تیم فوتبال تربیت نوین یزد افزود: بازی بسیار سختی بود تیم انتهای جدولی تربیت نوین یزد چیزی برای از دست دادن نداشت و با تمام وجود حمله می کرد.
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت نفت، چمنیان تصریح کرد: تیم ما ۲۰ دقیقه آغازین بازی بسیار طوفانی بود و و تمامی نکات تاکتیکی ما را انجام داد اما در ضربات آخر موفق عمل نمی کرد.
وی همچنین برگشت به بازی بعد از گل خورده، تقویت ساختار دفاعی و تمرکز را از مهمترین برنامه های این بازی عنوان کرد و افزود: گلزنی ما از هفته اول تاکنون ادامه داشته و این نشان از وجود خط حمله خوب است.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار داشت: به هیچ عنوان تیم حریف را دست کم نگرفتیم و عدم تمرکز در خط دفاعی موجب گل خوردن ما شد.
چمنیان افزود: در حال حاضر تیم نفت نیمکت قوی دارد و با جایگزین های مناسب قدرت حمله را در تیم تقویت کردیم.
وی بیان کرد: در ابتدای نیمه دوم عملکرد تیم ضعیف شد و لی در ادامه با پرس کردن و فشار بالا توانستیم در ۱۰ دقیقه پایانی به دو گل برسیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با یان اینکه تیم تربیت نوین یزد به هیچ عنوان بازی جوانمردانه را رعایت نکرد افزود: بازیکنان این تیم کاملا به دنبال وقت تلف کردن بودند.
چمنیان اظهارداشت: به بازی تدافعی هیچ گونه اعتقادی ندارم و در طی این چهار بازی تعویض تدافعی نداشته ام.
وی در پاسخ به سوالی مبنی برعدم استفاده از سایر بازیکنان دفاعی نیمکت ذخیره بیان داشت: در سه بازی گذشته گل هایی که دریافت کردیم تقصیری برعهده دفاع وسط نبود اما در این بازی از این ناحیه گل را دریافت کردیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: در این بازی علی کرمی و علی کریمی را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشتیم.
چمنیان با تقدیر از رضا قیالی بازیکن جوان گچسارانی زننده گل برتری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هر بازیکنی که در تمرینات خوب و با جدیت تمریمن کند در ترکیب تیم قرار خواهد کرفت.
سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد:
بازی با کیفیتی مقابل نفت و گاز گچساران ارائه نکردیم
سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد نیز گفت: ما مقابل نفت و گاز گچساران بازی خوبی نتواستیم ارائه دهیم ولی نفت و گاز بازی زیبایی ارائه داد.
سید محمد سادات زاده در نشست خبری پس از بازی با نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: در این دیدار بازیکنان ما بازی خوب و با کیفیتی نتوانستند ‌به نمایش بگذارند.
وی افزود: بازیکنان ما با وجود تلاش‌ها و زحمات بسیار ولی متأسفانه آن چیزی را که به دنبال آن بودیم را نتواستند عملی کنند، البته من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد گفت: تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست با کیفیت بسیار خوبی بازی کند و من آن‌ها را مستحق پیروزی می‌دانم.
سادات زاده درباره عملکرد داوری این دیدار، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من تیم داوری در این دیدار عملکرد خوبی داشت و من راضی هستم.
وی شرایط میزبانی این دیدار را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: من از گچسارانی‌ها برای فراهم کردن این شرایط خوب بسیار تقدیر و تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد با اشاره به هدف این تیم در رقابت‌های امسال لیگ دسته اول، عنوان کرد: هدف ما این بوده که در بالای جدول قرار بگیریم هر چند که برای صعود به لیگ برتر هنوز امیدوار هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مجتبی برزیل
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب بودیم عالی بودیم،اما چرا بد گل میزنیم با وجود این همه موقعیت خوب و خطرناک نتونستیم گل بزنیم.
به امید پیروزی های شیرین تر توبازی های بعدی.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1