تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۷۰۷۱۵

حجازی: بزرگداشت بی‌بی حکیمه(س) سالانه برگزار شود

۲
۰
کبنا ؛نخستین کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) در گچساران و با حضور مسئولان کشوری و استانی و قرائت پیام‌های آیات عظام نوری همدانی، علوی‌گرگانی آغاز شد و هم‌اکنون در حال برگزار است.kongr.bebehakime
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی صادق(ع)، حجت‌الاسلام احمد شرفخوانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، امامان جمعه شهرستان‌های گچساران و باشت، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جمله میهمانان این کنگره هستند.

جمادی مدیرکل دادگستری، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد غفاریان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، مدیرکل ارشاد اسلامی و مسئولان شهرستانی از دیگر میهمانانی هستند که در این کنگره ملی حضور دارند.
امام جمعه گچساران نیز در این آئین با بیان اینکه هر چه ما در زندگی به دست می‌آوریم از برکات وجود اهل بیت عصمت و طهارت است، اظهار کرد: توقعی که ما از همه برگزار کنندگان و مسئولان برگزاری این کنگره داریم این است که کنگره بی‌بی حکیمه(س) امروز و فردا به اتمام نرسد، بلکه استمرار داشته باشد و ما هر ساله شاهد برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های بزرگداشت بی‌بی حکیمه(س) در سطح استان باشیم.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی یادآور شد: به برکات برگزاری اینگونه مراسمات معنوی فضای شهرمان باید با نام و یاد ائمه اطهار عطرآگین شود.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه اهداف‌مان از برگزاری این کنگره مشخص باشد، گفت: زحمت‌های زیادی برای برگزاری این کنگره مسئولان متحمل شدند که امیدوارم نتیجه آن در زندگی و سطح جامعه مشاهده شود.

حجازی در ادامه به جاده بی‌بی حکیمه(س) اشاره کرد و بیان داشت: جاده دسترسی به حرم مطهر بی‌بی حکیمه(س) با مشکلات زیادی مواجه است که امیدارم مسئولان در این راستا اقدامات موثری بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه معرفی و تکریم این بانوی مکرم اسلام از اهداف کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) است، اظهار کرد: حضرت بی‌بی حکیمه(س) در بین مردم استان‌های جنوب کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای محبوبیت است.

امین کمالوندی تاکید کرد: فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگره بی‌بی حکیمه(س) در جوار حرم مطهر آن بانوی گرامی ادامه می‌یابد.

وی از تمام دستگاه‌های که برای برگزاری این کنگره همکاری دارند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/عکاشه
نام شما

آدرس ايميل شما

علی زمون
Iran, Islamic Republic of
این همه هزینه یعنی چه؟
aiv,kn
Iran, Islamic Republic of
صدا وسیمای استان اصلاً پوشش خبری خوبی برای این کنگره ملی نداشت؟یکی نیست از ها بپرسد بی عدالتی تا کی؟
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1