تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۷۰۵۸۰

همایش «یافته‌های‌نوین عمران» در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار می‌شود

۱
۰
کبنا ؛همایش ملی یافته‌هاب نوین مهندسی عمران به میزبانی دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار می شود.
خدیجه توفیقیان امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش ملی یافته‌هاب نوین مهندسی عمران به میزبانی دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار می شود.
مدیر روبط عمومی دانشگاه آزاد یاسوج با بیان اینکه این همایش فردا چهارشنبه و از ساعت ۹  صبح در محل همایش‌های دانشگاه آزاد یاسوج برگزار می‌شود، بیان کرد: در این همایش یک روزه استاتید و دانشجویان رشته مهندسی عمران با ارائه مقاله و سخنرانی پیرامون جدیدترین یافته‌های مهندسی عمران بحث و تبادا نظر خواهند کرد.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه این همایش فرستاده شد، عنوان داشت: این از این تعداد  ۹۰ مقاله پذیرفته شد.
توفیقیان با بیان اینکه برگزاری همایش‌ها و سمینارهای ملی در رشته‌های مختلف در دستور کار مسئولان دانشگاه آزاد واحد یاسوج قرار دارد تصریح کرد: با وجود رشته‌های مختلف در مقاطع تحصیلات تکمیلی از جملهه در رشته‌هایی مانند مهندسی عمران، معماری و شهرسازی در این واحد دانشگاهی ظرفیت قابل قبولی برای برگزاری همایش‌ها و سمینارهای بزرگ علمی بوجود آمده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد یاسوج بیان کرد: برگزاری همایش‌های ملی با حضور اساتید مجرب دانشگاه‌های معتبر باعث خواهد شد تا دانشجویان و اساتید به مطالب روز علمی آگاه و انگیزه مضاعفی در آنها برای پیگیری مسائل علمی بوجود آید.
انتهای پیام/خشت زر
نام شما

آدرس ايميل شما

مهمان
Iran, Islamic Republic of
همایش پرباری است،برگزار کنندگان زحمات زیادی کشیده اند و مقالات علمی پژوهشی با سطح علمی بالا به دبیرخانه همایش رسیده است. پژوهشگران از سراسر ایران مقالات پژوهشی خود را برای این همایش فرستاده اند. برای برگزار کنندگان آرزوی توفیق داریم. از جناب آقای دکتر بوستانی باید کمال تشکر را داشت که سبب برگزاری چنین همایشی را فراهم نمود. دانشگاه به چنین همایش هائی نیاز دارد تا موجب تشویق دانشجویان و ارتقا سطح علمی دانشجویان می شود. از آقای دکتر بوستاتی انتظار می رود همایش بیشتری در زمینه های مختلف علمی برگزار کنند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1