تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۷۰۵۶۹

احمدی‌نژاد: مردم من را می‌خواهند!

۱
۰
کبنا ؛



 آن زمان که محمود احمدی‌نژاد خوشحال و خندان دست در دست پیر و مرادش اسفندیار رحیم مشایی به وزارت کشور رفت تا رئیس دفترش کاندیدای ریاست جمهوری شود گمان نمی کرد ورق به گونه ای برگردد که قاطبه جریان اصولگرا تمایلی به بازگشت او و جریان نزدیکش به عرصه قدرت نداشته باشند.

احمدی‌نژاد: مردم من را می‌خواهند!


به گزارش امید، رئیس جمهور سابق که این روزها ولنجک نشین شده است به اطرافیان خود ماموریت داده است تا با اظهارات ضد و نقیض درباره حضور مجدد او در قدرت افکار عمومی را درگیر  بازگشت یا عدم بازگشت خود به قدرت کند.بازی جالبی که احمدی‌نژاد مدیریت آن را به خوبی  بلد است.
او این روزها با مدیران سابق خود جلسه می گذارد تا چگونگی حضورش در ساحت سیاسی ایران را مورد ارزیابی قرار دهد.
چندی پیش احمدی‌نژاد یکی از مدیران رسانه‌ای خود  در دولت  نهم را که البته عمر مدیریتش به دلیل اختلاف نظر با دولت کوتاه بود به دفترش فراخواند و از او درخصوص چگونگی حضور در قدرت پرسید.این چهره رسانه‌ای ضمن توصیه به احمدی نژاد برای حلالیت طلبیدن از برخی بزرگان نظام به وی گفت: «بهتر است شما و نزدیکانتان دیگر به قدرت بازنگردید .»
احمدی‌نژاد نیز در واکنش به توصیه  این مدیر سابق  یکی از خبرگزاری‌های کشور ،با حالت خاصی به وی گفت: خیلی از مرحله پرتی .مردم من را می خواهند و سال ۹۶ این موضوع ثابت می شود.

شورش در اردوگاه احمدی نژادی‌ها
از سوی دیگر امروز خبر رسید  مجتمع رسانه ای "هما"کمپینی رسانه ای که از حامیان محمود احمدی نژاد بود و اوایل امسال با ریاست عبدالرضا داوری شروع به کار کرد  منحل شد.
سایت دولت بهار از رسانه های نزدیک به این جریان فکری ضمن اعلام این خبر نوشت:« در پی برخی اقدامات مکرر ، مشکوک و خودسرانه طی ماههای اخیر، که با استقبال مزورانه دشمنان قسم خورده و رسانه های معلوم الحال نیز مواجه شده است، شورای مرکزی هما (مجتمع رسانه ای هواداران دکتر محمود احمدی نژاد) امشب با اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد و این تشکیلات را منحل اعلام کرد.»
راساس مصوبه شورای مرکزی هما، استفاده از عنوان هما در عناوینی همچون سخنگو، رئیس، سرپرست، مدیرمسئول روزنامه اینترنتی، مسئول کارگروه و نظایر آن غیرمجاز است. یش از این گفته می شود الهام جایگزین عبدالرضا داوری در هماهنگی هواداران و رسانه ها خواهد شد.
این تحول پس از آن رخ داده که عبدالرضا داوری در صفحه شخصی خود در توییتر لیست کابینه دوازدهم را منتشر کرد و با موجی از اعتراضات نزدیکان احمدی نژاد مواجه شد . سایت میدان ۷۲ که ارگان رسانه ای محمود احمدی نژاد است دراین باره نوشت: یکی از نزدیکان رئیس جمهور سابق گفته است: «هیچ یک از این گروه ها و تشکل ها برای شروع کار خود از رئیس جمهور سابق نظری نگرفته و سیاست های اتخاذی آنها نیز بر اساس سلایق شخصی خودشان است نه تصمیم تشکیلاتی!
با این حال عبدالرضا داوری در گفت‌وگو با ایلنا ضمن تکذیب انحلال هما، گفت: مجتمع رسانه‌ای هواداران محمود احمدی‌نژاد شامل شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر، وبلاگ، فیسبوک و شبکه‌هایی از این قبیل است که قابلیت انحلال ندارد.
وی با بیان اینکه شورای مرکزی هما طبق روال گذشته برگزار می‌شود،گفت: مجتمع هما از دو هفته پیش اقدام به انتشار روزنامه اینترنتی هما کرد که این روزنامه امروز منتشر و روی سایت homadaily قرار گرفت.
همچنین یکی دیگر از اعضای تشکیلات هما که در جلسات آنها حضور دارد در خصوص نحوه راه اندازی روزنامه اینترنتی هما گفت: قاطبه اعضای هما بر این نظر بودند که حامد درودیان به عنوان مدیر مسئول این روزنامه اینترنتی انتخاب شود اما مخالفت یکی از اعضای شورای مرکزی با این انتخاب، منجر به انتشار خبر جعلی انحلال مجتمع رسانه‌ای هما توسط این فرد شده است.
علی‌رغم اختلافاتی که در تیم رسانه‌ای افراد نزدیک به احمدی‌نژاد وجود دارد اما نکته قابل توجه این است که به نظر می‌رسد حامیان رئیس دولت‌های نهم و دهم طی روزهای اخیر با آغاز فعالیت‌های رسانه‌ای خود، ورود به بحث فعالیت‌های انتخاباتی خود را به شکل جدی‌تری کلید زده‌اند.
افرادی همچون حامد درودیان، عبدالرضا داروی،رضا واعظی، محمدرضا سرودلیر، محمدحسین حیدری و پریسا صدریه در این تشکیلات حضور دارند و فعالیت رسانه ای حامیان در بخش های اجتماعی فیس بوک، تویتر، وبلاگ ها و روزنامه اینترنتی هما پیش می برند.
شماره نخست روزنامه اینترنتی هما که روز سه شنبه ۶ آبان که در دنیای مجازی منتشر شده است با عکس صفحه نخست مشایی رونمایی شده است. مصاحبه های پیشین مشایی که از سایت ایرنا برداشته شده است، به عنوان خبر نخست این رزونامه منتشر شده است. دیدگاه های مشایی در خصوص رابطه با اسرائیل و نقش ایران در منطقه و جهان، موضوعاتی هستند که از مشایی نقل شده است.
به نظر می رسد این مصاحبه مشایی به عنوان تست شرایط سیاسی جامعه منتشر شده است تا در ادامه با توجه به بازخوردهای آن سیاست این رسانه و چگونگی حضور حامیان احمدی نژاد و به ویژه اسفندیار رحیم مشایی بیشتر مشخص شود.





نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درودبراحمدی نژاد قهرمان ومردمی
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1