تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۷۰۵۱۷

مسئولیت‌پذیری استاندار تیم دنای یاسوج را وارد میدان کرد

۵
۰
کبنا ؛رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت استاندار از تیم فوتبال دنای یاسوج جای تقدیر دارد.
سیدپرویز موسوی در خصوص موضوعات مطرح شده در خصوص مشکلات مالی تیم فوتبال دنای یاسوج اظهار کرد: این مشکلات تنها مربوط به تیم فوتبال دنا نیست، بلکه بسیاری از تیم‌های فوتبال در کشور از لیگ برتر گرفته تا پایین‌ترین رده‌ها به دلیل مشکلات اعتباری با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از اینکه تیم فوتبال شهرداری یاسوج در سال گذشته به هر دلیل به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد و اینک هم تغییر نام داده و مراحل سختی را پشت سر گذاشته که این مشکلات یک شبه و یک روزه برطرف نمی‌شود.
وی با بیان اینکه هیچ طرفدار و هوادار فوتبال در استان انتظار صعود به لیگ دسته اول از سوی تیم دنا را ندارد، افزود: سعی ما بر این است که تیم را روز به روز به مرز آمادگی برسانیم تا اینکه وضعیت حال حاضر سر و سامان پیدا کند.
موسوی خاطرنشان کرد: دوستان و همکاران ما و کسانی که همراه تیم هستند باید صبوری به خرج دهند تا اینکه به مرور زمان بر مشکلات چیره شویم، چراکه مسئولان استانی به خصوص استاندار عزم جدی برای کمک به ورزش دارند.
این مسئول با قدردانی از حمایت‌های استاندار و معاونین وی برای حمایت از تیم دنای یاسوج گفت: آنها هیچ وظیفه‌ای از ابتدا در قبال تیم نداشته‌اند و می‌توانستند مانند مسئولان گذشته حمایتی از تیم نکنند اما مسئولیت‌پذیری آنها موجب شد تا نسبت به وضعیت این تیم احساس وظیفه کرده و وارد میدان شوند.
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه نباید با بیان سخنان نسنجیده زحمات و تلاش‌ها را نادیده بگیریم، تصریح کرد: به نوبه خود از حمایت استاندار و سایر مسئولان برای حمایت از تیم دنا قدردانی می‌کنم و اطمینان دارم که اگر مسئولان ارشد استانی از نظر منابع و بودجه مشکلات امروزی را نداشتند با این تفکری که دارند تیم را بیشتر حمایت می‌کردند.
انتهای پیام/بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر خادمی هیج کس به اندازه جناب دکترمحمد بهرامی برای این شهر و استان زحمت نکشیده هم ازنظر فرهنکی اجتماعی و عمرانی به تهران که میرفتی میکفتن کجایی هستی میکفتیم یاسوج یاسوج کجا هست اما دکتر بهرامی با کارهای فرهنکی توانست یاسوج را بایتخت طبیعت ایران نامکذاری کند تیم فوتبال شهرداری یاسوج باحمایت های دکتر بهرامی تا یه قدمی به لیک برتربود اما وقتی دکتربهرامی از سکان داری شهرداری استعفا داد تیم هم سقوط کرد ما مردم استان سباس کذار دکتربهرامی هستیم درود بر دکترمحمدبهرامی
دنا
Iran, Islamic Republic of
دکترخادمی دکتر بهرامی هم ازنظر فرهنکی وهم از نظر عمرانی برای یاسوج زحمات فراوان کشیده است نمونه کار فرهنکی تیم فوتبال شهرداری بود که بعداز ایشان سقوط کرد درودبردکتربهرامی
مقداد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اقای دکترخادمی مهندس بهرامی شهردار بود این تیم موردتوجه بود وخوب بازی میکرد متاسفابعد ازمهندس بهرامی این تیم دیگه روبه نزول رفت.
مهندس بهرامی واقعادلسوز این شهربود بعداز این مهندس کارامد این شهرواین تیم جلوه دیگرگرفت.
سهیل فاطمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام..به هر صورت همه ی ما میدانیم که مهندس بهرامی هیچ چیزی تو فوتبال و اعتبار استان کم نگذاشت ..ولی باید به عرض دوستان برسانم که در این مقطع از زمان که تیم در بحرانی ترین شرایط به سر میبره،جناب استاندار عزیز و معاونین محترمشان ،دارن تیم را حمایت میکنند...تشکر میکنم از استاندار ورزش دوست و دلسوز جوانان ...افرین بر تو ..
مهدی دولت آبادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دیدن این شرایط و هضم کردن شرایط اسفبار تیم‌محبوب شهر محروم بویراحمد بسیار سخت میباشدو این مشکل از روزی شروع شد که جناب جاوید شهردار یاسوج شد و همه ی کمک ها از این تیم محبوب دزیغ شد...ای کاش کمی از مسیولین تیم نفت و‌کاز گچساران یاد میگرفتیت..برای افرادی به مانند شما متاسفم
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1