تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۷۰۴۴۴

مراسم تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی چرام برگزار شد

۰
کبنا ؛ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی چرام برگزار شد.
با حضور فرماندار، امام جمعه چرام، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین شهرستانی مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دامپزشکی چرام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این آئین طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد مهرعلی احمدی مطلق به عنوان رئیس جدید دامپزشکی چرام معرفی و از زحمات حسن عبدالی تقدیر به عمل آمد.
حجت‌الاسلام جعفر طزری در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسن عبدالی رئیس سابق دامپزشکی چرام در مدت تصدی، اظهار امیدواری کرد که رئیس جدید نیز با الگوگیری مناسب از اقدامات رئیس سابق در جهت بهبودی و توسعه شهرستان گام بردارد.
امام جمعه چرام با اشاره به اینکه دامپزشکی شاید در جریان امور نباشد و جز ادارات مخفی است، اظهار کرد: این اداره شاید به چشم دیده نشود در صورتی که در بطن زنگی همه ولی خاموش قرار دارد و همچنین یکی از مسائل مهمی بوده که درگیر زندگی همه افراد است.
وی با بیان اینکه سلامت بهداشت جامعه امروز ما در گرو مسائل دامپزشکی است، عنوان داشت: برخی مواقع وقتی یک گوشت نامطلوب و نامناسب وارد جامعه شود، فضای جامعه را از لحاظ روانی به هم می‌ریزد و برخی از مشکلات اقتصادی را به وجود می‌آورد.
این مسئول با تأکید بر توجه به سلامت انسان‌ها، خاطرنشان کرد: ساماندهی وضعیت و ارائه خدمات بهتر، دوراندیشی و آینده نگری در مسئولیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1