تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۷۰۳۹۷

استقبال از پیکر ۵ شهید گمنام در یاسوج

۰
کبنا ؛
پیکرپنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه در آیین با شکوهی از سوی قشرهای مختلف مردم و مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال قرار گرفتند.
در این آیین که از جلوی پردیس دانشگاه آزاد یاسوج آغاز شد این شهدای گمنام با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و رژه خودرویی به سمت شهر یاسوج بدرقه شدند.

در این برنامه که در دومین روز ماه محرم اجرا شد خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند و با نثار گل و دود اسپند از شهدای گمنام استقبال و تا حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج آنها را همراهی کردند.shohada

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر پنج شهید گمنام در روز های ششم و هفتم آبان سال جاری با حضور مسوولان و قشرهای مختلف مردم تشییع و در یاسوج و چرام به خاک سپرده می شوند.

سرهنگ امرالله درفشی افزود: مردم شهید پرور و مومن کهگیلویه و بویراحمد امشب در جوار پیکر شهدای گمنام در حسینه عاشقان ثارالله یاسوج با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی شامل شب شعر با شهدا و عزاداری، با آنان وداع می کنند.

درفشی اظهار کرد: ششم آبان نیز پیکر این پنج شهید گمنام از محل کانون بسیج تا میدان هفت تیر یاسوج با حضور مسوولان و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد تشییع خواهند شد.

وی عنوان کرد: دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یک شهید در اداره کل اطلاعات و دو شهید نیز در بوستان شهدای گمنام شهرستان چرام به خاک سپرده خواهند شد.

درفشی ابراز داشت: شهدای گمنام مربوط به شهرستان چرام ششم آبان در مبادی ورودی شهرهای باشت، گچساران و دهدشت مورد استقبال مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی قرار خواهند گرفت.

دبیرستاد استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمد افزود:مردم و مسوولان در چرام با برگزاری مراسمی به عنوان شبی با شهدا در مصلی این شهر با این شهدا وداع می کنند و هفتم آبان نیز در بوستان شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می شوند.

وی گفت:تاکنون ۲۹ شهید گمنام در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1