تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۷۰۳۷۱

تولیدکنندگان استان دلسرد هستند

۱
۰
کبنا ؛با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک یاسوج (بلکو) بررسی شد.saanaat
داریوش دیودیده در این نشست با بیان اینکه حل مشکلات واحدهای صنعتی و حمایت از تولید یکی از مهمترین اولویت‌ها و دغدغه های وزارت صنعت، معدن و تجارت است افزود: مشکلات تک تک واحدهای صنعتی و معدنی استان به ریز بررسی و تصمیمات لازم اخذ خواهد شد.
دیودیده خاطرنشان کرد: درهمین راستا از خردادماه سالجاری نشست هایی در شهرک های صنعتی استان از جمله شهرک صنعتی فرودگاه و شهرک های صنعتی شماره ۱ (بلکو) و ۲ (سرآبتاوه)  یاسوج و همچنین شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران برگزار گردید.
وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت و معدن با واحدهای صنعتی مجموعه واحد و دارای رسالتی یکسان هستند تاکید کرد: هدف بهبود فضای کسب و کارهای صنعتی، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در سطح استان و تعیین تکلیف واحدهای راکد از طریق برگرداندن به چرخه تولید و یا جایگزینی فعالیت های صنعتی جدید در ارتباط با واحدهایی است که امکان برگشت به عرصه تولید را ندارد.
دیودیده ابراز داشت: شهرک صنعتی شماره یک یاسوج (بلکو) بعنوان نخستین شهرک صنعتی استان با بهبود فضای کسب و کار و تولید طی یکسال اخیر بسیار پویاتر از سالهای گذشته در حال فعالیت است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نشست مشکلات ۲۵ واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بلکو مورد بررسی قرار گرفت و عمده مشکلات مطرح شده مواردی همچون زیرساخت های نامناسب شهرک (آب، برق و تلفن)، بازار فروش، تسهیلات بانکی و کاهش و تعدیل معوقات بانکی، مالیات، فضا سازی، زیباسازی و نصب تابلوهای راهنما، جاده دسترسی و مشکلات همپوشانی جاده موجود با مناطق مسکونی و جمع آوری زباله مطرح شد.
فقدان زیرساخت های مناسب موجود در شهرک و مهمتر از همه سرشکستگی تولید کنندگان استان در سایه خرید محصولات استانهای دیگر توسط صنوف و ادارات کهگیلویه و بویراحمد بیش از همه مورد گلایه صنعتگران حاضر در جلسه بود.
در پایان از چندین واحد صنعتی مستقر در این شهرک یازدید بعمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
تیتیر استنباطی بود حتما و گرنه در خبر ندیدیم !!!!!!!!!!!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1