تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۷۰۲۷۴

آقای شهردار پیراهن را اول بر تن محله‌های کوخ نشین می‌پوشیدی

۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛جناب شهردار: بهتر آن بود این پیراهن سیاه را اول بر تن محله های کوخ نشین می‌کردی بعد خیابان‌های کاخ نشین
تحول و دگرگونی در خیابانهای قلب شهر یاسوج قطعا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند که  در نوع خود دارای یک سری نکات مثبت و منفی می باشد. این عمل مبارک و مردم پسند شهرداری یاسوج، از جهاتی باعث آلودگی و ایجاد گرد و غبار و به نوعی نازیبائی شهر، پیاده روها و خیابانها، و بوجود آوردن معضل ترافیک و رفت و آمد ماشینها و مردم می شود، و از جهتی آینده ایی زیبا و متناسب با فرهنگ و زیست بوم پایتخت طبیعت ایران را رقم می زند، که در این راستا باید از زحمات ارزنده و شبانه روزی شهردار محترم و معاونین خدوم و مجموعه پرسنل شهرداری یاسوج تشکر و قدردانی نمود. بدون شک آنچه در اذهان این مردم فهیم و قدردان به یادگار می ماند تلاشها و زحمات مسئولین زحمت کشی است که برای خدمت پا به عرصه می گذارند نه برای بالا رفتن از نردبان مردم جهت  کسب قدرت و ثروت و احترام، آن هم مردمی صبور و رنجور، که همیشه تحمل مشکلات و معضلات می نمایند  به امید روزی که بر آن مشکلات فائق آیند، و باید اذعان نمود که تلاش‌های مجموعه شهرداری یاسوج در این مدت مدید قابل تشکر است. اما ایرادی که در این راستا بر شهردار محترم وارد است و قطعا ایشان بعلت صعه صدر بالا انتقاد پذیر هم می باشند این است که در حومه شهر یاسوج، خیابان های آن محله ها، روزانه گرد و غبار زیادی به خورد ساکنین و رهگذران می دهند و جلوه ایی نازیبا و ناپسند به این مناطق داده است  بطوریکه بعضی از این خیابانها چند بار هزینه های گزاف زیر سازی را متحمل شده اند ولی اسفالت نشده و دوباره تخریب شده اند که بعنوان نمونه از خیابانهای منطقه اکبراباد و نجف آباد می توان نام برد. باید یاداور نمود که این مردم صبور سالهاست که در انتظار اسفالت خیابانها بسر می برند، تا اینکه نهضت اسفالت شهردار محترم ورد زبانها گردید و امیدها دوباره زنده شد ولی متاسفانه این بار هم پیراهن سیاه را بر تن محله های کاخ نشین شهر نمودند آنهم در قالب تعمیر و دوباره کاری. حال جای این سوال باقی است که جناب شهردار، آیا از نظر شرعی و عقلی، عرفی و قانونی بهتر نبود که اول به خواسته ودرد و رنج محله های کوخ نشین رسیدگی و به این حداقل خواسته آنها ((آسفالت خیابانها)) بپردازید بعد به تعمیر و دوباره کاری محله های کاخ نشین شهر.  البته می دانیم و می پذیریم که خیابانهای اصلی شهر هم به نوعی متعلق به همه ماست و زیبائی آنها باعث نشاط همه مردم  و رهگذران، گردشگران و مسافران خواهد بود ولی جایز این بود که اول، این حداقل نیاز ضروری و اولیه این مردم فهیم و کم توقع را براورده نمود و بعد این دوباره کاریها را در اولویت دوم قرار داد. در هر صورت باعث خوشحالی است که اولویت دوم شهر،  با نهضت خوب اسفالت شما به ثمر نشست و در حال اتمام است و اکنون وقت آن رسیده است تا به این اولویت اول، که همانا اسفالت مناطق حومه شهر از جمله مناطق اکبراباد و نجف اباد است جامه عمل پوشانده شود تا این گرد و غبار تابستانی تبدیل به باتلاق زمستانی نشود و با یک نهضت و عمل جهادی دیگر، دعای خیر مردم را پشتیبان خود و عمل  خالصانه خویش نمائید.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتگر شهرداری
Iran, Islamic Republic of
شهردار ایخو بگو موهم کار ایکنم . ول معطله اگر راس ایگو حقوق اما رفتگرل بیه یا هم بیا جایلی که نیازه کار کنه
همشهري
Iran, Islamic Republic of
نهضت آسفالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
درود برانهایی که درد دل مردم رابیان می کنند. واقعا مسئولین فقط از نردبان مردم بالا می روند .
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
بقول نویسنده این ها فقط از نردبان مردم بالا می روند.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط از اکبراباد ونجف اباد نام می برید بی شک خودتان هم در آن محله ها ساکنید ، و اسمی از شرف آبا د که حتی یه پل با شهر یاسوج فاصله ندارد حرف نمی زنید کوی آزادگان که شهرداری منطقه ۴ در ان قرار دارد و فقط به ساخت و سازها گیر میدهد و دیگر هیچ خدمتی به مردم آن منطقه ارائه نمی دهد و محله بختیاریها که با کوچکترین بارندگی به سیلاب تبدیل می گردد که دیگر عبور و مرور برای مردم سخت خواهد بود ای کاش مسئولین ما عاقلانه تصمیمی می گرفتندو یا از خواب گران بیدار می شدند.
یزدانی محسن
Iran, Islamic Republic of
مجتبی عزیز.من از اکبراباد و نجف اباد بعنوان مثال یاد کردم .اگر در مقاله دقت بفرمائید محله های کوخ نشین شهر اورده شده است یعنی همه محله ها.ما هم امیدواریم شهردار محترم حداقل مقاله را مطالعه نمایند و این خواسته اولیه مردم را در همه جای شهر براورده نمایند و شهردار محترم باید بداند که نماینده غیرمستقیم برامده از ارائ مردم می باشد نه نماینده جند نفر شورای شهر.! انشااله به همت شهردار محترم امسال شاهد گل و لای زمستانی در تمام خیابانهای حومه شهرمان نباشیم .
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1