تاریخ انتشار
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۷۰۱۰۱

عضویت دو هزار نفری در کتابخانه استیجاری مادوان

۴
۰
کبنا ؛در نشست بررسی پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۳۰ میلیون تومان برای ساخت و تکمیل پروژه کتابخانه‌ شهر مادوان تخصیص داده شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی این استان مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کتاب و کتابخانه‌های عمومی در گسترش فرهنگ اسلامی نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: پروژه کتابخانه عمومی شهر مادوان در سال ۹۰ شروع بکار کرد و قرار بود در سال ۹۲ این پروژه به اتمام برسد ولی به دلیل کمبود منابع مالی تاکنون این پروژه بلاتکلیف مانده است.
قربانی در ادامه اظهارات خود، بیان کرد: به دلیل اینکه این پروژه نیمه تمام رها شده است متأسفانه محلی برای انجام برخی معضلات اجتماعی شده و چند روز پیش هم اهالی شهر مادوان با حضور در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی  نسبت به این موضوع گلایه کردند.
وی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا از محل اعتبارات استانی و ماده ۱۸۰ نسبت به ساخت و تکمیل این پروژه اقدام نمایند.
این مسئول ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کتابخانه‌های عمومی با بیان اینکه کتابخانه عمومی شهر مادوان در حال حاضر در یک محل استیجاری با دو هزار عضو در حال فعالیت است که با تکمیل پروژه کتابخانه عمومی مادوان، مشکلات کتابخانه این شهر برطرف خواهد شد.
قربانی گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کل اعتبارات این پروژه بود که تاکنون فقط ۲۸۴ میلیون تومان آن پرداخت شد.
وی به روند پروژه کتابخانه‌ عمومی دولت آباد یاسوج اشاره کرد و افزود: کارهای نهایی این پروژه انجام گرفته و تنها با ۲۵ میلیون تومان برخی از کارهای جزئی آن نیز به اتمام می‌رسد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد که در هفته کتاب این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد.
در ادامه این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: برای اتمام پروژه کتابخانه‌ عمومی شهر مادوان ۲۳۰ میلیون تومان در نظر می‌گیریم.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

پوران نژاد از بندر امام خمینی
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم قربانی : انتصاب بجا وشایسته شما را بسمت مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تبریک و تهنیت عرض مینماییم ۰
دانشجویان
United Arab Emirates
بانهایت تشکر از سر کار خانم قربانی
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا این خبرها چیه که می زنید
بهمئی
Ireland
‏‎ ‎تو که این همه مشکل مدیریت بهمئی را حل کن .قربانی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1