تاریخ انتشار
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۷۰۰۴۲

بازدید استاندار از سرفاریاب

۶
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی، نظارت و شتاب بخشی به روند اجرای پروژه های عمرانی از مهمترین اهداف سفر مسوولان اجرایی این استان به شهرستان های هشت گانه استان است.
سید موسی خادمی عصر جمعه در بازدید از روستاهای تل سیاه و چال باغ بخش سرفاریاب چرام آشنایی هر چه بیشتر با توانمندی ها و مشکلات را از سایر اهداف سفر مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان های این استان اعلام کرد.
وی افزود: آبرسانی به روستاهای تل سیاه و چال باغ از توابع بخش سرفاریاب چرام ۱۰ میلیارد ریال نیاز دارد که از این میزان تاکنون چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای اجرای آنها هزینه شده است.
خادمی بیان کرد: ساخت دو مخزن ذخیره آب، اجرای دو کیلومتر خط انتقال، سه کیلومتر شبکه توزیع، دو ایستگاه پمپاژ، راه اندازی دو خط انتقال برق و نصب ترانسفورماتور باید برای آبرسانی به این دو روستا اجرا شود.
وی اظهار کرد: سعی می شود با پیگیری های لازم مشکل آب آشامیدنی این دو روستا به زودی برطرف شود.
خادمی عنوان کرد: اهالی روستاهای تل سیاه، چال باغ و بیدانجیر سرفاریاب با مشکل جدی راه ارتباطی به ویژه در فصول بارندگی مواجه هستند.
وی ابراز داشت: مشکل راه ارتباطی این سه روستا باید در قالب یک طرح بزرگ و دارای توجیه اقتصادی تعریف شده تا اعتبارات لازم به آن اختصاص یابد.
سید موسی خادمی در بازدید از دهستان پشته زیلایی و بی‌انجیر مشکلات آب، برق و جاده آن‌ها را مورد بررسی و پیگیری قرار داد و همچنین به همراه نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با حضور در محل احداث طرح بزرگ پرورش ماهی سردابی یک هزار و ۱۰۰ تنی در سرچشمه رود مارون از نحوه احداث این طرح بزرگ دیدن کردند.
خادمی در این بازدید در دیدار چهره به چهره با مردم، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خوبی به روستاییان و مناطق محروم ارائه داده است و امیدواریم اندک کمبودی هم که وجود دارد، برطرف شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حضور در مناطق محروم را افتخاری برای خود دانست و متذکر شد: با حضور در میان مردم از نزدیک مشکلات آن‌ها را می‌بینیم و در خصوص رفع این مشکلات تلاش می‌کنیم.
وی در پایان این دیدار قول رفع مشکلات را داد و بیان کرد: باید در زمینه آب‌رسانی به این مناطق تلاش دوچندانی صورت گیرد، امیدواریم در بازدید آینده شاهد آب‌رسانی در این منطقه باشیم.
فرماندار چرام نیز در این بازدید، گفت: روستاهای تل سیاه و چال باغ سرفاریاب دارای قابلیت ها و ظرفیت های متعددی برای توسعه همه جانبه هستند.
ابراهیم فتاح پور افزود: با توجه به برخورداری این دو روستا از منابع غنی آب زمینه لازم برای رونق صنعت گردشگری، ایحاد سد و اجرای طرح های پرورش ماهی در آنها وجود دارد.
روستاهای تل سیاه و چال باغ با داشتن ۹۱ خانوار و جمعیتی افزون بر ۴۵۰ نفر در ۵۰ کیلومتری سرفاریاب و ۸۵ کیلومتری چرام واقع شده اند.
بخش سرفاریاب چرام نیز هشت هزار نفر جمعیت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تقوی
Iran, Islamic Republic of
مگر اعتباری برای چرام گذاشته شده .هر چه بوده برای سرفاریاب بوده وبس.فرماندار ناتوان چرام هم سکوت کرده.اوج بی عدالتی در این شهرستان
شاکر
Iran, Islamic Republic of
از آقای استاندار متشکریم که از شهرستان سرفاریاب(!) دیدن فرمودند و هم صله رحم ودیداری با اقوام و خویشان خود داشتند .
تنها خواهشی که از آن خسرو خوبان داریم این است که نه به صورت رسمی و نه برای تشکیل شورای اداری در بخش (! ) چرام ( چون باید شورای اداری در مرکز شهرستان باشه )بلکه مسیر چرام به باشت را برای برگشت به یاسوج انتخاب میکردید تا ما مردم چرام چشمان منتظرمان به چهره منورتان روشن شود و برای لحظه ای هم که شده زیارتتان کنیم. البته شاید ما زیادی توقع داریم!!!
چرام
Iran, Islamic Republic of
په چروم چه ؟
حمدالله بهشت فر چرام
Asia/Pacific Region
بله جای تاسف داره که استاندار بجای اینکه شورای اداری را بزاره تو شهر چرام میبرش تو سرفاریاب در کنار بستگانش''واین توهین است به مردم شهید پرور چرام''براستی بی عدالتی تا به کی '''چرا اینهمه فامیل بازی وطایفه گرایی از سوی استاندار ونمایندمجلس در این استان صورت میگیره''دوستان کبنا برا خدا هم که شده سانسور را برداریدتاشاید درد مردم چرام به گوش کسی برسد
مسعود مرادی
Iran, Islamic Republic of
جای خوشحالی دارد که مسولان ما به فکر رفع مشکلات روستاهای ما هستند ولی کاش این نگاهها بدون غرض ورزی و خارج از تعصبات قومی و قبیله ای باشد که یقینا این مورد تابحال کمتر به ان توجه شده است ناراحت کننده تر این است که مسولان شهر ما و بالاخص شورای شهر در برابر این بی توجهی ها سکوت اختیار میکنند.....
بهلول دیوانه
Iran, Islamic Republic of
البته این ازناتوانی فرمانداره اصول گرای چرام چون خودشوم اهل همون طرفاست بایدشهرچرام بااون سابقه تاریخی که داردموردتوجه قرارگیرد.متاسفانه چرام شده سکوی پرتاب مدیران این اقاخودش هم میدونه که لیاقت نداره ولی اومدیه سابقه ای درست کنه مردم چرام ازخواب بیدارشیدکاری کنیدداریدلگدمال میشیدتاکی سکوت وزیربارظلم رفتن
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1