تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۶۹۹۵۶

بلاتکلیفی در ورزشگاه یاسوج و هتل ۵ ستار تل‌خسرو

۱
۰
کبنا ؛معاون پشتیبانی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه هتل پنج ستاره تل‌خسرو که در حال حاضر مشکلات تغییر کاربری‌ها را دارد جزء پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان بویراحمد با تسهیلات معرفی شده ۱۱ میلیارد تومانی به بانک است.boyerahmad (27)
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بعد از ظهر امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولین استانی و شهرستانی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست جهانبخش احمدی‌مهریان معاون پشتیبانی گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح پروژه‌های عمرانی حوزه گردشگری شهرستان بویراحمد پرداخت.
احمدی‌مهریان گفت: برای مکان تفریحی تنگ گنجه‌ای امسال ۲۰ میلیون تومان مصوب شده که اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه ۹۵۰ میلیون ریال است.
وی افزود: در تنگ تامرادی امسال ۸۰۰ میلیون مصوب شده که تاکنون ۳۲ میلیون تومان آن تخصیص یافته و در کل برای تکمیل زیرساخت‌ها به ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.
معاون پشتیبانی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به اردوگاه خککدان یاسوج اشاره کرد و گفت: برای برق‌رسانی و سایر کارها در این پروژه به ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که امسال کل اعتبارات ما در این پروژه ۸۰ میلیون تومان بوده و تنها ۳۳ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.
ساختمان موزه یاسوج یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی استان بود که احمدی در نشست با استاندار به آن اشاره کرد و گفت: در کل ۵/۲ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه نیاز است که ۴۵۰ میلیون تومان امسال مصوب شده و در کل در شش ماهه اخیر ۸۹ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.
احمدی‌مهریان از کمپینگ پارک جنگلی یاسوج با عنوان پروژه‌ای یاد کرد که ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار می‌خواهد و امسال ۹۰ میلیون تومان تا کنون برای آن مصوب شده و در شش ماهه اخیر ۳۸ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.
تخصیص صفر درصدی برای مطالعه اردوگاه‌ها از دیگر مباحث مطروحه این نشست بود که احمدی به آن اشاره کرد و گفت: برای سال ۹۳، مبلغ ۳۵ میلیون تومان برای این کار مصوب شده و هیچ تخصیصی در شش ماهه اخیر نداشتیم.
معاون پشتیبانی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به آموزش گلیم و جاجیم و گبه‌بافی و اعتبارات مورد نیاز آن اشاره کرد که تاکنون در شش ماهه اخیر مبلغی به آن اختصاص نیافته است.
احمدی‌مهریان گفت: پروژه هتل پنج ستاره همراه با پارک آبی در منطقه تل‌خسرو که در حال حاضر مشکلات تغییر کاربری‌ها را دارد جزء پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان بویراحمد با تسهیلات معرفی شده ۱۱ میلیارد تومانی به بانک است.
قصد مچ‌گیری ندارم
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریز کردن اعتبارات مشکل اصلی پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد است.
نشست بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد با حضور استاندار، معاون عمرانی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و فرماندار شهرستان برگزار شد.
در این نشست پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: گستردگی پروژه‌های عمرانی در شهرستان بویراحمد از همه شهرستان‌های استان بیشتر است.
وی با بیان اینکه بررسی تک به تک پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف با حضور استاندار کار بدیع و کم نظیری در کشور است تصریح کرد: در کمتر استانی مسئولان ارشد به خصوص استاندار پروژه‌های عمرانی یک شهرستان را به صورت موردی و ریز به ریز مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهند که این کار وقت زیادی را می‌طلبد.
این مسئول در ادامه اظهارات خود افزود: قصد ما از برگزاری چنین جلساتی مچ‌گیری از مدیران نیست و به دنبال نقاط ضعف مدیران نیستیم.
نیک‌اقبالی در ادامه به یکی از نقاط ضعف عمده در این استان در خصوص پروژه‌های عمرانی و رکود آنها سخن به میان آورد و تصریح کرد: نباید اعتبارات را ریز کرده بلکه لازم است که پروژه‌های مهم را در اولویت کار قرار دهیم و اعتبارات را به صورت تجمیعی به پروژه‌ها تخصیص دهیم.
***
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
پیگیر تأخیر در تکمیل ورزشگاه بزرگ یاسوج از وزیر ورزش می‌شوم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تأخیر در تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج پذیرفتنی نیست و این موضوع را از وزیر ورزش پیگیری خواهم کرد.
نشست بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد با حضور استاندار، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، فرماندار این شهرستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این نشست سید موسی خادمی استاندار با انتقاد از روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج گفت: باید یک زمان مشخصی را برای افتتاح آن در نظر بگیرند.
در این نشست که همانند بیشتر نشست‌ها خبری از مدیرکل ورزش و جوانان این استان نبود، استاندار گفت: وقتی ۵ /۱ میلیارد تومان پول در حساب برای کار کردن در این پروژه است دلیل تأخیر در افتتاح آن را نمی‌دانم.
وی گفت: مردم استان و به خصوص شهر یاسوج از خیلی وقت پیش منتظر تکمیل این پروژه هستند و هر بار از پیشرفت نیم درصدی آن می‌شنوند که برای هیچ کس قابل پذیریش نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید این ورزشگاه به صورت نصف و نیمه افتتاح شود، گفت: در صورتی که وضعیت به همین منوال پیش برود از طریق وزیر ورزش موضوع را پیگیری خواهم کرد.
در ادامه نماینده ورزش و جوانان که به جای مدیرکل خود در این نشست حاضر شده بود به مشکلات سر راه تکمیل این ورزشگاه اشاره کرد و گفت: پنج میلیارد تومان تنها به پیمانکار بدهکاریم که خود مشکل بزرگی بر سر راه ساخت آن است.
وی گفت: ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مطالبات یک شرکت، ۱۰۰ میلیون تومان مطالبات اسکوبورد، ۷۵ میلیون تومان مطالبات پیست تارتان و ۲۵۰ میلیون تومان مطالبات دیگر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نتااللاتن
Iran, Islamic Republic of
این مدیر ورزش که نیست مدیر .
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1