تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۶۹۹۴۲

برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در دهه محرم

۰
کبنا ؛rezazadeh
سرهنگ دوم پاسدار سید علی رضازاده معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گچساران و دبیر هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان برنامه‌های این هیأت در دهه محرم را تشریح نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک السلام علی الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین
هیأت رزمندگان اسلام شهرستان گچساران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن عاشورا و عمق یابی ژرفای حادثه عاشورا، اقدام به برگزاری مراسم سوگواری دهه اول محرم از تاریخ۳/۸/۱۳۹۳ تا ۱۳/۸/۱۳۹۳ هر شب از ساعت ۲۰: ۳۰ در محل کانون بسیج جوانان واقع در چهار راه فرمانداری سابق می‌نماید. سخنرانان و مداحان کشوری، استانی و شهرستانی جهت این مراسم معنوی دعوت شده‌اند. حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از سخنرانان ویژه این مراسم است همچنین حاج کاظم محمدی و حاج احمد خلف‌زاده از مداحان برجسته هیأت مرکزی رزمندگان اسلام در رثای سرور و سالار شهیدان نوحه سرایی می‌کنند. مراسم ویژه شیرخوارگان حسینی نیز روز جمعه مورخ ۹/۸/۱۳۹۳رأس ساعت ۹: ۳۰ صبح در همین مکان برگزار خواهد شد. هیأت رزمندگان اسلام جهت کودکان و نونهالان عزیز برنامه ایستگاه نقاشی محرم، داستانهای عاشورایی، قصه گویی و برنامه‌های مذهبی ویژه کودکان را در محل گنجینه شهداء کانون بسیج با بهره گیری از مربیان با تجربه و خوش ذوق برگزار خواهد کرد تا کودکان عزیز نیز از برکات این ایام برخوردار شوند و والدین آن‌ها با خیال راحت تری در سالن ۹دی کانون بسیج به عزاداری بپردازند.
مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «چقدر خوب است که در محافل هیئت‌ها، به مسئله‌ی قرآن - قرآن‌خوانی و معارف قرآنی - اهتمام ورزیده بشود؛ چقدر خوب است که در این نوحه‌خوانی‌ها مضامین اسلامی، مضامین انقلابی، مضامین قرآنی گنجانده بشود.» ما نیز به تبعیت از معظم له ۱۵ دقیقه اول برنامه را به تلاوت قرآن با ترجمه توسط قاریان قرآن شهرستان اختصاص دادیم تا دل‌های خود را با نور قرآن صیقل دهیم و چشمان خود را با گریه بر امام حسین (ع) و یاران با وفایش شتسو نماییم. باشد که در صحرای محشر قرآن و عترت ما را شفاعت نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1