تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۶۹۹۱۷

معاون پشتیبانی جهاد کشاورزی استان منصوب شد

۹
۰
کبنا ؛معاون اداری، مالی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قدرت الله ویسی با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی شد.
با حکم جعفرگوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، ویسی جایگزین شریعتی شد و مسئولیت معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی را بر عهده گرفت.
مراسم تودیع و معارفه با حضور رئیس، مدیران ستادی و معاونین سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در محل این سازمان برگزار شد.
معاون جدید پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای افزایش رفاه کارکنان این سازمان برنامه اصلی‌ام خواهد بود.
قدرت‌الله ویسی در مراسم معارفه خود به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی با تشریح برخی برنامه‌ها و اهداف خود، اظهار کرد:‌ برای داشتن سازمانی پیشرو و اثرگذار در انجام رسالت‌های سنگین حوزه کشاورزی باید محیطی شاداب و با نشاط برای کارکنان فراهم کنیم.
معاون جدید پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در قدم نخست باید با جذب اعتبارات مختلف، بتوانیم حق جذب، پاداش مناطق محروم و فوق‌العاده شغل کارمندان را پرداخت کنیم.
ویسی، تلاش برای افزایش مزایا، اضافه‌کاری و خدمات رفاهی کارکنان را موضوع مهمی دانست و بیان کرد: اگر میان فعالیت‌های کارمندان و میزان پرداخت مزایا به آن‌ها تناسب و هم‌خوانی باشد بدون شک، انگیزه کار و خدمت نیز بیشتر خواهد شد.
*تلاش برای عملیاتی شدن بودجه سازمان
وی ابراز داشت: با راه‌اندازی سیستم حسابداری به روز و پاسخگو، حذف برخی هزینه‌های غیر ضروری و بهینه‌سازی هزینه‌ها تلاش خواهیم کرد تا بودجه بسته شده را عملیاتی کنیم.
وی همدلی و گسترش دوستی‌ها را از دیگر اهداف خود برشمرد و افزود:‌ توسعه و رونق بخش کشاورزی بدون فضای دوستی و همدلی ممکن نیست و در این مسئولیت‌های مهمی که تک تک کارکنان جهاد دارند، لازم است این مهم جدی گرفته شود.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: امروز برای تحقق سیاست‌های وزارتی و سازمانی بخش کشاورزی هم‌قسم می‌شویم.
*سلامت کارکنان و توسعه ورزش را جدی می‌گیریم
ویسی، حذف هزینه‌های غیرضروری، بهینه‌سازی هزینه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، شناسنامه‌دار کردن وسائط نقلیه، کاهش هزینه‌های سوخت و موثر شدن نظارت‌ها و کنترل‌ها را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: توسعه ورزش و توجه به سلامت کارکنان موضوع مهمی است که آن را جدی خواهیم گرفت و ورزش‌های همگانی، پیاده‌روی و سایر ورزش‌ها را ترویج خواهیم داد.
ویسی ادامه داد: راه‌اندازی سیستم حسابداری به روز و پاسخگو، مستندسازی فعالیت‌ها، ارائه صورتحساب‌های ماهانه، نظم بخشیدن به پرداخت‌ها، جلوگیری از هرج و مرج مالی و نظارت بر روند هزینه‌کردها در پروژه‌های مالی را از دیگر برنامه‌های مهم این معاونت خواند.
*جذب نیروی انسانی و چابک‌سازی سازمان
معاون جدید پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:‌ برای پرداخت بدهی‌های این سازمان به شهرداری نیز برنامه داریم تا با ساماندهی املاک و فروش برخی از آن‌ها، ودیعه مسکن کارکنان و بدهی‌ به شهرداری‌ها را پرداخت کنیم.
ویسی همچنین بر جذب نیروی انسانی مورد نیاز و چابکسازی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و گفت: این موضوع نیز مورد توجه خواهد بود.
قدرت‌الله ویسی جایگزین شریعتی در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شد.
ویسی پیش از این مسئولیت بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان را بر عهده داشت.
انتهای پیام/ک
نام شما

آدرس ايميل شما

حق
Iran, Islamic Republic of
اخ سی بویراحمد
نمازی-خیراباد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای قدرت اله ویسی انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون پشتیبانی اداره کل جهاد کشاورزی را به شما تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای شما توفیق روز افزون مسئلت داریم.
خیراباد
Iran, Islamic Republic of
انتصاب بجا و شایسته ای می باشد
نمازی-خیراباد
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به ایشان از خداوند متعال ارزوی موفقیت و بهروزی برای ایشان را داریم
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
تبریک به جناب قدرت اله ویسی
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
دیز اقذام کردی طزف
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای ویسی انسان توانمندی است.درود بر ایشان و دکتر تاجران.
شریفی
Iran, Islamic Republic of
انتصاب بجایی بوده .اایشان از بهترین مدیران استانی بوده و با تجربه و توانمند.افرین بر تصمیمات مردان باکی و نترس.بویر احمد غصه به.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر موقع به این خبر نگاه می کنم به حال کارکنان جهاد، به حال کشاورزان وبه حال ........افسوس می خورم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1