تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۶۹۸۸۶

نفت و گاز گچساران اسیر ضد حملات نیروی زمینی شد

۱۰
۰
کبنا ؛Chamanian
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: بازی خوبی مقابل نیروی زمینی انجام دادیم ولی تیم ما اسیر ضد حملات شد.
عباس چمنیان درباره بازی نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی تهران که با شکست ۴ بر ۳ نفت و گاز به پایان رسید، اظهار کرد: ما همان‌طور که از قبل پیش بینی کرده بودیم، در این دیدار بازی سختی داشتیم.
وی با اشاره به اینکه در این دیدار اسیر ضد حملات نیروی زمینی شدیم، افزود: در این دیدار برتری با ما بود و ما ابتدا از حریف جلو افتادیم ولی پس از زدن گل اول روی ضد حملات نیروی زمینی گل خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تیم نیروی زمینی در این دیدار خوب بازی کرد و تیم دونده‌ای بود، گفت: پس از زدن گل اول ما دو موقعیت گلزنی خوبی داشتیم و می‌توانستیم تقریبا کار را تمام کنیم ولی متأسفانه گل‌هایی روی ضد حملات دریافت کردیم.
چمنیان با بیان اینکه ما در این دیدار در حمله خیلی خوب کار کردیم، عنوان کرد: دراوزه‌بان تیم نیروی زمینی در این دیدار خیلی خوب کار کرد و چندین موقعیت مسلم گلزنی را از ما گرفت و به اعتقاد من این دروازه‌بان در حد لیگ برتر بود.
وی با اشاره به اینکه زدن ۳ گل در زمین حریف نشانه خوبی برای برطرف شدن مشکل گلزنی تیم نفت و گاز بوده است، افزود: در مجموع تیم ما در این دیدار خیلی خوب کار کرد و بازیکنان تلاش‌ زیادی کردند.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بازیکنان نفت و گاز با وجود اینکه تاکنون هیچ مبلغی از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند ولی با تمام وجود بازی کردند و من از همه بازیکنان تقدیر و تشکر می‌کنم.
چمنیان با اشاره به وضعیت داوری این دیدار، گفت: داور در این دیدار اشتباه تأثیرگزاری نداشت ولی به اعتقاد من باید وقت‌های اضافه بیشتری در نیمه دوم اعلام می‌کرد./تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

خامی
Iran, Islamic Republic of
یواش یواش و پله پله تیم داره سقوط میکنه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا .میگوید شرکت نفت .. شده نه تنها تیم نفت گاز بخدا راست میگویم ایشان در حد رئیس ورزش نفت نمی باشد اقایان ینفر را بیاورید تا مدیریت درست و صحیح انجام دهد ایشان فقط به فکر .. میباشد ایشان مثل گربهآماده ببینه مگر جایی خالی میشود تا آن را برای یکی از فامیلاش بگیره ایخدا ایخدا کی امام زمان ظهور میکند و اینهمه بی عدالتی از بین میرود
گچساران . نفت و گاز
United States
چرا زیر موفقیت ها و برد تیم ها چیزی در مورد رییس و مسوولان نمی نویسید ؟!!!!! چرا انسانیت از بین رفته ؟چرا امثال شما که دستتون از همه جا کوتاست و با عمل بی عرضگی خود را ثابت کردید فکر کردید با زبون میتونین کاری رو پیش ببرین .!!!!!!! ایشون بدخواهان خاص خود را دارد چون دم امثال شما رو قیچی کرده . ۲۷ ۲۸ سال همین خدا و امام زمان پشتش بودن که امثال شما هم با ستگ جلو پا اتداختن نتونستین کاری پیش ببرین. همین خدا و امام زمان که می گی بتده هاشو بهتر میشناسه . شما حد تایین نمی کنی مسوولان تایید میکنن که شرافت و ابرو و حلال خوری ایشون مورد توجه همه است.
هوادار. دو اتیشه
Iran, Islamic Republic of
حالم دیگه به هم میخوره از هرچی آدم دو رو و بخیل بزارید به خاطر این مردم که هیچ امکانات وتفریحی تو این شهر ندارن این تیم بی حاشیه باشه. اونایی هم که دستشون فعلا کوتاه هست صبر کنن نوبت شما هم میشه این میز و صندلی ها به هیچ کس وفا نداشته شما هم میآیید مثل بقیه اندکی صبر سحر نزدیک است.
سعید
Iran, Islamic Republic of
باسلام دوستان غیر منصفانه قضاوت نکنیین بابا تیم تا دقیقه نود معلوم نبود تو لیگ شرکت کنه مگه ۱ مربی چقد باید اعصاب دلشته باشه که هم رو کار تیم تمرکز کنه هم رو مسائل باشگاه تازه اول فصل هستش عجله نکنین قول بهتون میدم استاد چمنیان با این تیم بهتر از ضیایی و امثالهم نتیجه میگیره یکم صبور باشین حوصله بخرج بدین حمایت کنیم از تیم شهرمون
خاص
Iran, Islamic Republic of
اقایون تیم ب روز سیاه نشوندن.دیروز ک تیم تمرین نکرد.بول سفرشون بنده خدا شریفی جند وقته داره از جیبش خرج میکنه.اب و تغذیه همیشه کم میارن سر تمرین.بابا عرضه نداری مدیرت کنی برو تا یکی دیکه بیاد.تو ک داری جندواحده تو کارکنان میسازی حاظر نیستی از جیبت خرج کنی برا ای تیم.حتما برات داره ک ول نمیکنی ای میز رو
ورزش
Iran, Islamic Republic of
خاص اینقدر زور نزن . فکر نکن بهش بخدا کسی با ترور شخصیتی به جایی نرسیده. این حربه ها بسیار قدیمی شده. وجود داشته و.ادم اصیل و درستکار ابروی کسی رو به رگبار نمی گیره چون رگ و ریشه داره میفهمه اصالت و ابرو چیزی نیست که کسی دست بزاره روش و به بازی بگیرش. مگه یه ادم چقدر توانایی داره که خودش یه تنه از پس همه چیز بربیاد !!!! تا بخبل هایی همچون تو زندگی راحت دیگران که حاصل یه عمر تلاش و جوونی تباه کردن بود رو نمی تونین ببینین وضع مملکت ما همینه. چون خودت بی عرضه ای .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
من با حرف سعید کاملا موافقم
nazar
Iran, Islamic Republic of
علی روزبهانی سر مربی نیروی‌زمینی پس از پیروزی‌ ۴ بر ۳ تیمش مقابل نفت‌وگاز گچساران در خصوص بازی گفت: با توجه به کیفیتی که این دیدار داشت انتظار می‌رفت بیشتر از هفت گل بین دو تیم رد و بدل شود که به نظرم دلیلش این بود که نفت‌وگاز گچساران آمده بود فوتبال بازی کند و به هیچ‌وجه دنبال یک امتیاز و کار دفاعی نبود. در کل خدا را شاکر هستم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
شرکت نفت
United States
(این انتقادات بی مورد ناشی از تفکرات یه سری از آدم هایی است که تازه یاد گرفتن بیان تو اینترنت و نظر بدن
واقعا خنده داره) . . . دقیقا. حرف دلمونو زدی. یا ادمایی که ۳۰ سال تو شرکت نفت زحمت کشیدن از زیرو بم این دایره مطلع هستن و ببرن زیر سوال. اون موقع که شرکت نفت اسم و رسم داشت بزرگترای شما با حسرت اسمشو میاوردن حالا همون افراد به خودشون اجازه میدن نظر میدن . اون موقع شرکت نفت ابهت داشت که امثال شما اجازه حرف زدن نداشتین و مدیر و صاحب نظران ما پشیزی بابت این حرفا نمیدادن . حالا به هر دلیلی یه گوشه از این دایره بلنگه هر کسی اظهار فضل می کنه و محتویات مغزشو اینجا یا هر جای دیگه ای که بتونه تخلیه می کنه.(عقده هاشو بیشتر)
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1