تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۶۹۸۵۸

کارگاه آموزشی سلامت زنان در گچساران برگزار شد

۴
۰
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: کارگاه آموزشی با موضوع سلامت زنان برای بانوان دانشجو و دواطلبان هلال احمر این شهرستان برگزار شد.
ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: امروز و به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی سبا «هفته سلامت بانوان ایرانی» ۲۴ الی ۳۰ مهر ماه و اطلاع‌رسانی در زمینه اولویت‌های سلامت زنان کارگاه آموزشی با موضوع خود مراقبتی و پیشگیری از ابتلا به سرطان‌های شایع زنان در سلامت روانی آن‌ها در سالن شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
وی ابراز کرد: در این کلاس آموزشی جمعی از دانشجویان، رابطان بهداشتی و داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد.
اسدپور ادامه داد: سولماز چراغی مسئول برنامه سلامت باروری شبکه بهداشت و درمان گچساران به ارائه مطالبی علمی و آموزشی در این زمینه پرداخت.
سلامت زنان، سلامت نسل‌ها
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: در این کلاس آموزشی در زمینه دو سرطان شایع زنان شامل سرطان گردن رحم و سرطان پستان و عوامل خطر آن آموزش‌هایی ارائه شد.
اسدپور خاطرنشان کرد: سلامت زنان به معنای برخورداری از سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی با توجه به ویژگی‌های آن‌ها در مراحل مختلف زندگی است.
مسئول برنامه سلامت باروری شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز در زمینه با تأکید بر اهمیت انجام تست پاپ‌اسمیر اظهار کرد: گروه هدف این تست زنان ۲۰ الی ۶۵ ساله یک بار ازدواج کرده می‌باشند.
سولماز چراغی افزود: این تست، یک تست ساده، بدون درد و قابل اعتماد است.
وی با بیان این‌که تست پاپ‌اسمیر در راستای شناسایی سلول‌های غیر طبیعی انجام می‌شود، افزود: سرطان پستان دومین علت مرگ بر اثر سرطان‌ها در زنان بوده و تشخیص آن از روش‌هایی از جمله خودآزمایی سینه و معاینه بالینی توسط پزشک، ماما و ماموگرافی صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
چرایه چیزی برعلیه خبرنمی نویسید کاربدیه دست به کارشوید
کارشناس بهداشتی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا" یکی از بهترین راههای که می توان به راحتی به بیماری سرطان دهانه رحم پی برد انجام تست پاپ اسمیر است که توسط کارشناسان محترم وزحمتکش شبکه بهداشت در جهت پیشگیری از بیماری سرطان در زنان انجام می شود.از آنجاییکه نیمی ازجمعیت هر کشور را زنان تشکیل می دهند پس سلامت آنها حائز اهمیت می باشد .و می توانند فرزندان سالمی را به اجتماع تحویل دهند. واز زحمات دکتر اسدپور ریاست محترم شبکه بهداشت گچساران به خاطر اهمیت دادن به این موضوع مهم کمال قدردانی وتشکر را داریم وبرای ایشان از خداوند منان آروزی موفقیت وسربلندی در حوزه بهداشت ودرمان را داریم.باشد که همه بتوانیم خدمتگزاران خوبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
مركزبهداشت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتراسدپور ؛ تا کی درکار مرکزبهداشت دخالت می کنی ؟ واحد بهداشت خانواده ، تحت سرپرستی مرکزبهداشت است نه شبکه بهداشت ! لطفاً درکار مرکزبهداشت دیگه دخالت نکنید . اگه جرأت دارید ، یه سری هم به بیمارستان بزنید .
مركزبهداشت
United States
ارها گفتیم مدیر شبکه ضعیفه کسی قبول نمیکنه در بالای زیر گذر ساندویچی کبابی سمبوسه در گاری بصورت دوره گردی ودر سی سال گچساران بی سابقه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1