تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۶۹۸۵۴

استقبال از محرم در گلزار شهدای گچساران

۲
۰
کبنا ؛dashti
رئیس دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم پرشور استقبال از ماه محرم در گلزار شهدای گچساران خبر داد.
حشمت‌الله دشتی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: همه شیعیان در ماه محرم یادآور مصیبت بزرگ عاشورای امام حسین (ع) در حزن و اندوه بوده و به عزاداری می‌پردازند.
وی با بیان اینکه ایام محرم به ویژه ۱۰ روز آغاز آن فرصت خوبی جهت الگوسازی نهضت حسینی به نسل جوان است، افزود: این ایام فرصت خوبی است تا با به تصویر کشیدن قیام سیدالشهدا (ع) نسل جوان را با دیدگاه اسلام ناب محمدی آشنا کرد.
رئیس دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با برپایی خیمه‌های عزا، سیاه‌پوش کردن فضای شهری، تشکیل حلقه‌های معرفتی توسط عالمان دینی و با ایجاد محیطی معنوی می‌توان گامی در راستای برپایی نهضت حسینی و ایجاد محیط معنوی جهت آموزش و تربیت دینی نسل جوان برداشت.
دشتی با بیان اینکه دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نهادی مردمی است، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم در انجام وظایف دینی و برپایی مراسمات و آنچه اعتقادات مردم بوده به عنوان نماینده مردم در خط مقدم جبهه‌های فرهنگی باشیم.
وی عنوان کرد: دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با دعوت از هیئت‌های مذهبی و مداحان سراسر شهرستان اقدام به برگزاری مراسم استقبال از ماه محرم کرده است.
دشتی با بیان اینکه مراسم استقبال از ماه محرم به همت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، عنوان کرد: ساعت برگزاری این مراسم ساعت ۱۵:۳۰ در محل گلزار شهدای این شهرستان است.
رئیس دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور هیئت‌های مذهبی و گروه‌های تعزیه‌خوانی، روحانیون و مردم شهیدپرور گچساران برگزار می‌شود./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
Iran, Islamic Republic of
..
بسیجی گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای .چرا .میگویید؟من به عنوان...... .بانی کشور تا الان هیچ اطلاعی ندارم و شما فقط چند هیات .را دعوت کرده اید و امام .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1