تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۶۹۷۴۹

انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج بیانیه صادر کرد

۴
۰
کبنا ؛انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با انتشار بیانیه‌ای نسبت به هجمه‌های صورت گرفته علیه این انجمن واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن کامل این بیانیه بدین شرح است؛
هر یک از این انجمن های اسلامی، شعبه ای است از آن انجمن بزرگ اسلامی تحت رهبری امام زمان(عج). حضرت امام خمینی (ره)
هجمه های بی سابقه ای که در طی دو هفته اخیر علیه انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در فضای مجازی و بعضا از سوی منفعت طلبان آن هم به دور از واقعیت پی ریزی شده است، روندی کاملا ناصواب و خارج از موازین شرعی و اخلاقی بوده، چرا بیشتر از آن که به غیرت دینی شبیه باشد به گرو‌کشی‌های سیاسی می‌ماند.
انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) با تکیه بر نام پرخیر و برکت خمینی کبیر که همانا منادی راه و سیره عملی آن پیر فرزانه است جهت تنویر افکار عمومی و پایان داده به این خیمه شب بازی سیاسی نکاتی را لازم به توضیح می داند:
۱- شاهدین و حاضران در جلسه یاد شده بی تردید تأیید می کنند که اولا فضای جلسه خصوصی، کاملاً دوستانه و مبتنی بر روابط عاطفی بوده و ثانیا آنچه سودجویان سیاسی آن را به بوق کرنا نهاده اند کاملا از باب مزاح و منتج از فضای صمیمی حاکم بر جلسه بوده که خود مؤید اعتقاد قلبی و رابطه وثیق و عمیق دانشجویان نسبت به روحانیت معزز می‌باشد.
۲- این تشکل دانشجویی ضمن اعلام برائت از سوءبرداشت های نشر شده در فضای مجازی و با اعتقادی راسخ تصریح می‌نماید که فضای صمیمانه جلسه یاد شده را تنها و تنها رشته عاطفی بین روحانیت عزیز دانشگاه و دانشجویان می‌تواند تفسیر کند و نه بی خبران، و سوء برداشت های خارج از دانشگاه نه تنها رابطه مقدس حوزه و دانشگاه را خدشه‌دار نمی‌کند که اتفاقا رابطه یاد شده را محکم تر و ناگسستنی تر می دارد.
۳- انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی همواره با روحانیت عجین بوده و مفتخر است که مزین به نام امام راحل بوده که گویای بسیاری از واقعیت ها و خنثی کننده بدخواهان و منفعت طلبانی است که سعی در ایجاد افتراق بین دانشجویان و روحانیت معظم است.
در پایان اعضاء انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با تأسی از منویات امام عظیم الشأن و علمای بزرگوار ضمن تأکید بر ارادت قلبی این تشکل سیاسی – اسلامی به روحانیت جلیل القدر علی‌الخصوص بیت معظم آیت اله ملک حسینی که همیشه ی تاریخ مأمن و ملجاء بی پناهان و نقطه ی ثقل آرامش بوده بالاخص از خلف صالحش حضرت آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی تقاضا دارد جهت جلوگیری از تبعات شوم اختلاف افتراق طلبان و پایان دادن به هجمه های ناروا و کم سابقه اخیر علیه قشر دانشجو لطف و برکات ویژه را مبذول دارد.
انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره)
دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کن، شما هم خوشی زده زیر دلتون فکر بیانیه و ... هستید. دانشگاه آزاد پول نداره حقوق های ما(کارمندان دانشگاه آزاد) رو بده بعد شما به فکر بیانیه هستید. ما کارمندای دانشگاه آزاد نمی دونیم چه آینده ای در انتظارمونه، آیا چند ماه دیگه با این وضعیت نابسامان مالی دانشگاه می تونیم نونی ببریم خونه که جلوی زن و بچه مون شرمنده نباشیم. از مسئولین محترم سایت کبنا خواهش میکنم به دانشگاه آزاد هم سری بزنید و از وضعیت مالی دانشگاه گزارشی تهیه کنید که ما هم متوجه بشیم این مسئولین محترم با پولی که دانشجوها واریز می کنند، چکار می کنند که توان پرداخت حقوق ماهیانه ما رو ندارند. ممنون.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ببخشید سوء تفاهم پیش نیاد منظور بنده در نظر قبلی، دانشگاه آزاد گچسارانه نه یاسوج.
زارعی
Iran, Islamic Republic of
ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻠﻮﯾﺤﺄ ﺁﻗﺎﯾﺎﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻏﻠﻂ ﮐﺮﺩﯾﻢ
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
شماکه این همه به روحانیت ارادت داریددراین بیانیه برای نمونه یکبار هم به خلف صالح امام (ره)مقام معظم رهبری اشاره می کردید!!!!!!!!!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1