تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۶۹۶۶۳

کاش سردار امیری در استان می‌ماند

۴
۱
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه فرماند‌هان سابق و جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار نقدی آغاز شد.

مراسم تودیع و معارفه فرماند‌هان سابق و جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در محل حسینیه ثار‌الله شهر یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این نشست با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه فتح آغاز شد.

مکتب اسلام توانمندترین مکتب برای ایستادگی در برابر ظلم و جور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دنیا امروز پذیرفته که مکتب اسلام توانمندترین مکتب برای ایستادگی در برابر ظلم و جور است.
سردار محمدرضا نقدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات رسانه‌های فاسد که می‌خواهند مردم و جامعه را از دفاع مقدس و ارزش‌های آن دور کنند، تصریح کرد: باید حلقه‌های صالحین را جدی بگیریم و فعالیت‌های تربیتی را عمق ببخشیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید بینش روشنگری برای آحاد مردم در مقابل آبشارهای ضد اخلاقی و ضد فرهنگی شکل بگیرند.
نقدی ادامه داد: دنیا امروز پذیرفته که مکتب اسلام توانمندترین مکتب برای ایستادگی در برابر ظلم و جور است چرا که در ایران آزمایش ۳۶ ساله خود را پس داده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر امروز رژیم صهیونیستی دو مرحله در برابر حزب‌الله شکست سنگین می‌خورد و در باریکه غزه زمین‌گیر می‌شود همه به دلیل توانمندی مکتب اسلام و الگوگیری از نظام اسلامی ایران است.
سردار نقدی در ادامه اظهارات خود از ترفند دشمن برای ضعیف جلوه دادن ایران در مباحث اقتصادی سخن به میان آورد و گفت: وقتی می‌بینند در جنگ و ستیز نظامی در برابر این ملت شکست خورده‌اند با هجمه‌های سنگین و ضد اخلاقی به دنبال این هستند که کارآمدی ما را در حوزه فرهنگ و اقتصاد زیر سئوال ببرند تا نتوانیم الگویی برای آزادگان جهان باشیم.
وی به نقشه‌های شوم دشمنان در خصوص ایجاد اختلاف در میان اقوام و مذاهب در کشور اشاره کرد و گفت: آنها مترصد هستند که بین این مفتی و آن مفتی و این مرجع و آن مرجع و این قوم و آن قوم و حتی بین پدر و فرزند ایجاد اختلاف کنند که باید قبل از هر چیز خودمان وحدت را به شکل مطلوبی در بین اقشار مختلف ترویج دهیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها و تکیه بر نقاط قوت را مهمترین راه برای ایستادگی در مقابل دشمن برای ایجاد اختلاف دانست.
پرهیز از اختلاف و توجه به وحدت راز توسعه کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر بخواهید در این استان پیشرفت و توسعه را ببینید باید وحدت را سرلوحه همه کارها قرار دهید.

سردار محمدرضا نقدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم این استان کارنامه درخشانی در طول هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با ظلم و جور داشته‌اند، اظهار کرد: این استان همواره در رتبه اول ولایتمداری و ایثارگری بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مسئولیت سخت از دوش یک برادر پرکار با کارنامه درخشان برداشته شد و به برادری دیگر واگذار می‌شود.

سردار نقدی با بیان اینکه حفظ رتبه بالای ایثارگری و ولایتمداری مردم استان کار سختی است، عنوان کرد: حفظ اعتقادات و باورهای اصیل کار سختی است که همه باید در این بین وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: دشمن غدار که جرأت رو در رویی با ملت ما را ندارد لذا از راه مکر و حیله وارد شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن جنگ بر ضد فرهنگ و اخلاق را آغاز کرده است، عنوان کرد: دشمن سعی دارد سبک زندگی غربی را جایگزین سبک زندگی اسلامی و اصیل ایرانی کند.

سردار نقدی بهترین سبک زندگی را در حال حاضر سبک زندگی عشایری دانست و گفت: فتوت، امانتداری و صمیمت و حرکت دائمی از مهمترین شاخص‌های زندگی عشایری است که باید سعی کنیم آن را به هیچ وجه از دست ندهیم.

وی راز توسعه استان‌های همانند کهگیلویه و بویراحمد را همدلی و وحدت میان مسئولان دانست و گفت: اگر بخواهید در این استان پیشرفت و توسعه را ببینید باید وحدت را سرلوحه همه کارها قرار دهید.

وی ستون فقرات وحدت را روحانیت دانست.

سپاه نقش خود در حوزه سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد را افزایش دهد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه نقش خود در سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد را افزایش دهد.

سید موسی خادمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد، اظهار کرد: بهترین فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در بدنه سپاه قرار دارند که در هر عرصه‌ای دلسوز استان هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خدمات سردار یونس امیری فرمانده سابق سپاه فتح تصریح کرد: امیری به مانند یک مدیر اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرد.

وی گفت: در همه برنامه‌هایی که داشتیم به مانند یک کارشناس اقتصادی نظر می‌داد و در عین اینکه یک فرمانده خوب نظامی و امنیتی بود به عنوان یک مدیر اقتصادی در استان ایفای نقش می‌کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از اثرگذارترین مدیران حاضر در شورای تأمین استان را سردار یونس امیری معرفی کرد و گفت: امیری می‌دانست که کهگیلویه و بویراحمد استانی کوچک و طایفه‌ای است به همین خاطر هیچ‌گاه اجازه نداد مسائل قومی و طایفه‌ای در مجموعه سپاه رسوخ کند.

این مسئول ارشد اجرایی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع فرماندهان ارشد نظامی کشوری و استانی با انتقاد از اینکه در حوزه دفاع مقدس در این استان کار زیادی انجام نشده است، خاطرنشان کرد: به خصوص در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی با آنکه در کشور سپاه و بسیج سرمایه‌گذاری‌های خوبی کردند، اما در استان ما اینگونه نبود.

خادمی گفت: از سپاه انتظار داریم، حجم سرمایه‌گذاری خود را در استان ما افزایش دهد، چرا که در زیرساخت‌ها اکنون وضعیت خوبی نداریم.

وی نقش سپاه را در توسعه کهگیلویه و بویراحمد انکارناپذیر دانست و گفت: امیری در طول این سه سال سعی بسیاری برای توسعه اقتصادی استان کرد که امیدواریم این راه توسط سردار بوعلی فرمانده جدید ادامه پیدا کند.

وی همدلی را شرط اول توسعه دانست و افزود: فرمانده سابق سپاه فتح همه تلاش خود را برای این کار انجام داد.

کاش سردار امیری می‌ماند

امام جمعه یاسوج نیز در این آئین با بیان اینکه کسالت داشتم ولی حیفم آمد که در این جلسه شرکت نکنم، اظهار کرد: کاش سردار امیری همیشه در کهگیلویه و بویراحمد می‌ماند.

بصیرت‌افزایی و افزایش حلقات صالحین مهمترین اقدامات سپاه فتح

فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بصیرت‌افزایی و افزایش حلقات صالحین مهمترین اقدام این سپاه در سه سال گذشته بوده است.

یونس امیری در مراسم تودیع خود از فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سردار محمدرضا نقدی ریاست سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت به سه سال خدمت و فعالیت خود در این استان اشاره کرد و گفت: در گام اول در موضوعات اعتقادی و فرهنگی و باورهای دینی کار کردیم.

این فرمانده ارشد نظامی بیان کرد: برنامه‌های بصیرت‌افزایی سپاه فتح در طول سه سال گذشته چشمگیر بود. ارتقاء حلقه صالحین از تعداد ۴۰۰ حلقه به پنج هزار حلقه از مهمترین کارها در حوزه بصیرت افزایی بود.

فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد کارهای عمرانی انجام شده توسط این سپاه را نیز درخور توصیف دانست و افزود: در بحث عمرانی و سوله‌های صالحین و ۹ دی و حوزه‌ها و گردان‌های امام حسین(ع) کارهای بزرگی انجام شد.

ایجاد یک بیمارستان و اتمام کار آن تا پایان امسال، تالار مخصوص بسیجیان و خانواده ایثارگران و شهداء، خدمات‌دهی یک هتل خوب در مشهد برای بسیجیان استان از دیگر کارهایی بود که امیری در طول این سه سال به آنها اشاره کرد.

وی در ادامه از این استان به عنوان استانی بسیجی‌پرور و دارای رتبه اول حضور بسیجیان در صحنه یاد کرد و گفت: استانی که ۵۳ درصد آن بسیجی هستند معلوم است چه جایگاهی در کشور دارد.

spah (7)
[gallery link="file" ids="69674,69675,69676,69677,69678,69679,69680,69681,69682,69683,69684,69685,69686,69687,69688,69689,69690,69691,69692,69693,69694,69695,69696,69697,69698,69699,69700,69701,69702,69703,69704,69705,69706,69707,69708,69709,69710,69711,69712,69713,69714,69715,69716,69717,69718,69719,69720,69721,69722,69723,69724,69725,69726,69727,69728"]
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله سردار جدید تلاش بیشتری جهت خدمت به بسیجیان جان برکف استان و پرسنل تحت امر داشته باشد و از زحمات سردار امیری نیز متشکریم
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
ضمن سلام وارزوی توفیق برای سردار امیری ای کاش نی گفتن هتل در شهد برای استفاده بسیجیان خریده ایم
مارا
Iran, Islamic Republic of
سردار امیری اجازه ورود پاسداران به مناقشات قومی و منطقه ای را نمی داد، انشائ ا... سردار جدید هم ادامه دهد راه امیری را.
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
کاش سردارامیری می ماندکه بتونه ازحق بسیجیان دفاع کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1