تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۴
کد مطلب : ۶۹۶۴۱

نبود زیرساخت‌ها در قطب کشاورزی استان

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان دنا گفت: مدیران با جذب اعتبارات ملی و استانی موتور پروژه‌های غیرفعال را به حرکت در بیاورند.
علی ‌تاج‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج، با بیان اینکه ایجاد اشتغال تا حدودی مشکلات این شهرستان را برطرف می‌کند، اظهار کرد: کاهش بیکاری در سطح جامعه و حفظ اشتغال از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است که تقویت بخش خصوصی از ارکان ایجاد اشتغال در جامعه می‌باشد.dena
نماینده عالی دولت در شهرستان دنا با اشاره به بازدید خود از کارخانه بسته‌بندی مواد غذایی دنا، تاکید کرد: حمایت از واحدهای تولیدی فعال و ایجاد اشتغال عزم جدی می‌پذیرد و برنامه‌های اشتغالزایی باید بر محور تقویت بخش خصوصی باشد.

تاج‌امیری با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسئولان برای ایجاد اشتغال، تصریح کرد: مدیران با پیشنهاد طرح‌های اشتغال‌زایی به ویژه در بخش‌های کشاورزی و ایجاد صنایع تولیدی توجه جدی به موضوع اشتغال‌زایی داشته باشند.
فرماندار شهرستان دنا گفت: فعال کردن پروژه‌های اقتصادی و عمرانی از اولویت‌های کاری مدیران باشد و همچنین برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام تلاش کنند.
وی با بیان اینکه سی سخت قطب کشاورزی و باغداری استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: نبود زیر ساخت‌های صنایع تبدیلی و سردخانه در منطقه کشاورزان را با مشکلات جدی روبرو کرده است و برنامه‌ریزی مدون جهت رفع کاستی‌ها و بالا بردن سطح اشتغالزایی در بخش خصوصی ضرورت دارد.
فرماندار شهرستان دنا در بخش دیگری از اظهارات خود به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و افزود: مدیران حوزه ورزش با جذب اعتبارات استانی و ملی موتور پروژه‌های غیرفعال را به حرکت در بیاورند.
تاج‌امیری با بیان اینکه ورزش بدنه اصلی جامعه است، گفت: با تشویق و ترغیب جوانان به ورزش ضمن شناسایی استعدادهای آنان از روی آوردن آنها به شغل‌های کاذب و مواد‌های خانمان سوز جلوگیری خواهد کرد.
وی به بازدید خود از پروژه سرای کوهنوردان شهر سی‌سخت سخن گفت و افزود: پیگیری روند اجرائی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام از کارهای ضروری دستگاه‌های دولتی است.
فرماندار شهرستان دنا با اشاره به اینکه مردم سی‌سخت به دلیل حضورشان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی شایسته خدمت هستند، بیان کرد: با برنامه‌ریزی صحیح بر رشد زیرساخت‌های ورزشی با هدف توسعه استعدادهای جوانان اصرار بورزیم.
تاج‌امیری ادامه داد: پروژه سرای کوهنوردان شهر سی‌سخت یکی از پروژه‌های مهم ورزشی است که هر روز شاهد حضور و صعود کوهنوردان کشوری و جهانی در این منطقه هستیم.
وی افزود: مسئولان امر بر نحوه ساخت و ساز آن نظارت بیشتری داشته باشند و با رفع مشکلات اعتباری زمینه استفاده از آن را برای همشهریان فراهم نمایند.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1