تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۶۹۴۸۸

پیام تسلیت اقشار مختلف استان درپی درگذشت آیت الله مهدوی کنی

۰
کبنا ؛مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در گذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت استاندار به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی ریاست مجلس خبرگان رهبری
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی رییس محترم مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر نموده است، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

« اذا مات العالم، ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدّها شیء»

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) ،عروج ملکوتی فقیه وارسته، ‌عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت الله مهدوی کنی – رحمه الله علیه-  رییس محترم مجلس خبرگان رهبری را به ساحت مقدس قطب عالم امکان،‌حضرت ولی عصر- عجل الله تعالی فرجه الشریف- ، مقام معظم رهبری- حفظه الله تعالی-، مراجع عظام،‌علمای اعلام،‌ حوزه های علمیه، ملت شریف ایران اسلامی، آحاد ارادتمندان آن سعید رحیل در کشور و استان  تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان علوّ درجات آن عزیز به حق پیوسته و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می نمایم.

بر همگان مبرهن است حیات پربرکت حضرت آیت الله مهدوی کنی – رحمه الله علیه- از مقاطع درخشان و ارزشمندی متشکل بوده است؛ هدایت گری معظم له در دوران ستم شاهی به تأسّی از استاد خویش ،‌ امام راحل عظیم الشأن انقلاب- اعلی الله مقامه-، اهتمام در پی ریزی و تثبیت پایه های انقلاب اسلامی،عهده داری مسئولیت های متعدد در نظام جمهوری اسلامی، ‌دفاع از حریم ولایت و رهبری، ‌که منش جاودانه و مشی متینی بوده است و تا یادمانی از نیکنامی در اذهان مردمان کشور باقی است ،‌همواره یاد نیکوی ایشان زنده و ماندگار خواهد بود.

رجاء واثق دارم مجموعه فضائل و کرامات اسلامی و انسانی آن عارف واصل در مقاطع حیات خویش و ارادت ایشان به اهل بیت عصمت و طهارت- علیهم السّلام – به خصوص به ساحت مولی الموحدین و امام المتقین،‌حضرت علی ابن ابی طالب- صلوات الله علیه- وثیقه یوم الحساب حضرتش واقع گردیده و ‌روح بلند آن عالم ربانی را با ارواح طیبه شهدا و امام شهدا محشور گرداند.
ان شاء الله
سید موسی خادمی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در پی ارتحال جانسوز عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی رضوان الله علیه، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان پیامی صادر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم وارسته و ربانی، یارشفیق امام راحل، مقام معظم رهبری و یار دلبسته انقلاب اسلامی  حضرت آیت الله مهدوی کنی موجب تاسف و تاثر گردید. و همه ما را در غم و اندوه قرار داد.
آیت الله مهدوی کنی، از مجاهدان نهضت اسلامی و پیش کسوت نهاد روحانیت در ایران بود،و نقش بسزایی در گسترش معارف دینی و اسلامی در بین ملت ایران داشتند وشاگردان بسیاری را پرورش دادند. انسانهای بزرگ و وارسته همواره در خاطره های زنده می مانند. و در زندگی سرمشق ما خواهند شد.
اینجانب از سوی خود و جامعه کتابداران کتابخانه های عمومی استان  این غم جانسوز را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الأعظم (عج)، مقام معظم رهبری، خاندان مکرم آن مرحوم، جامعه روحانیت و  ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده  و برای روح آن مرحوم ربانی علو درجات و آمرزش الهی از خداوند طلب می‌نماییم.
روحش شاد. راهش پر رهرو باد.
والسلام
زینب قربانی
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان


پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور استان به مناسبت در گذشت حضرت آیت الله مهدوی کنی
انالله و اناالیه راجعون
نظام اسلامی در حساس‌ترین مقاطع تاریخ خود شاهد حضور خالصانه و مؤثر بزرگ مجاهد زجرکشیده ای بود که بی‌ریا و با شجاعت به میدان آمد و به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی همواره وفادار ماند. تقیّد او به حق و انصاف و ادب و صراحت در گفتار، زبانزد خاص و عام بود و در عین اصول‌‌خواهی، از میانه‌روی دست نکشید.

رحلت فقیه عالیقدر و وارسته و روحانی مجاهد حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری را به پیشگاه  مقدس  امام زمان (عج) و  محضر  مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خاندان مکرم آن مرحوم، مجلس خبرگان رهبری، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و از آستان کبریائی  حضرت  احدیت  برای آن مرحوم علو  درجات و برای تمامی بازماندگان صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسألت می نمایم.

عنایت الله نجیب زاده

رئیس دانشگاه پیام نور استان

نماینده مردم بویراحمد ودنا

بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا الیه راجعون
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء
ارتحال جانسوز اسوه تقوا و فضیلت، مجاهد فی سبیل الله ، یار دیرین حضرت امام(ره) و یاور مقام معظم رهبری ،حضرت آیت الله مهدوی کنی » قدس الله نفسه الزکیه« که بدون تردید از ستون‌های انقلاب اسلامی بودند ،را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری ، ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد ، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری،حوزه های علمیه، جامعه علمی و دانشگاهی کشور،شاگردان و خانواده معزز ایشان تسلیت وتعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.
غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف بویراحمد ودنا
و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله مهدوی کنی

این روحانی انقلابی که از همراهان دیرین حضرت امام خمینی ره) و یاران صدیق و با وفای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بود، عمر با برکت خود را صرف مجاهدت، تعلیم و تربیت نیروهای ارزشی و انقلابی نمود و از سرمایه های گرانبهای انقلاب اسلامی به شمار می رفت.

نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1