تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۶۹۴۶۱

۲۳٫۴۷ درصد تلفات برق در استان داریم

۲
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور معاونین، مدیران ستادی و نواحی شرکت توزیع نیروی برق استان راهکارهای کاهش تلفات برق مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داوود راهزادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صرفه‌جویی و رعایت اصول و استانداردهای لازم در مصرف انرژی برق بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد:  تلفات انرژی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۲، ۴۷٫ ۲۳درصد بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کاهش تلفات انرژی برق از سیاست‌های وزارتخانه است و به همین منظور جلسه‌ای با عنوان کاهش تلفات برق با حضور مسئولان ارشد شرکت توزیع نیروی برق این استان برگزار کردیم.
راهزادی با بیان اینکه کاهش تلفات برق به زیر ۱۰ درصد در مدت یک سال از سیاست‌های وزارتخانه است، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری مردم و مدیران شرکت توزیع نیروی برق در راستای کاهش تلفات برق به زیر ۱۲ درصد گام بر می‌داریم.
راهزادی با اشاره به برخی از راهکارهای کاهش تلفات برق، ادامه داد: کنترل بار فیدرهای خطوط برق و ترانسفورماتورها یکی از ارزان‌ترین و راهکارهای کاهش تلفات برق در شبکه‌ها توزیع می‌باشد.
وی افزود: واحدهای کنترل بار در تمام نواحی راه‌اندازی می‌شود.
این مسئول ارشد برق کهگیلویه و بویراحمد نظارت بر کار مأموران را از دیگرهای راه‌های کاهش تلفات دانست و افزود: توجه جدی به بحث قرائت، توزیع، پایش و نظارت بر کار ماموران قرائت و توزیع از راه‌های کاهش تلفات برق است.
راهزادی در ادامه اظهارات خود جایگزینی شبکه‌های سیمی فشار ضعیف برق با کابل خود نگهدار، تعویض کنتورهای معیوب را از راهکارهای کاهش تلفات برق عنوان کرد و افزود: اصلاح کنتورهای دستکاری شده و جمع آوری انشعابات غیرمجاز برق از اولویت‌های شرکت در کاهش تلفات است.
وی اضافه کرد: کاهش طول فیدرهای فشارضعیف، استفاده از ترانسفورماتورهای کم ظرفیت و تلفات در شبکه‌های توزیع برق است.
انتهای پیام/رضایی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تلفات ۲۳/۴۷ بوده لطفا اصلاح شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به حق یکی از دلسوزترین و با شخصیت ترین مدیران استان همین مدیر جوان شرکت توزیع برق می باشد و از خداوند سربلندی و سلامتی ایشان را خواستارم انشاالله
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1