تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۶۹۳۸۴

همایش هدایتگران‎ بهمئی برگزار شد

۱
۰
کبنا ؛همایش موسسه هدایتگران بهمئی با حضور معاون استاندار برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز ازبهمئی، بنا به دعوت موسسه هدایتگران بهمئی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک نشست اجتماعی با حضور مهندس مجید مهنائی معاونت توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دلشاد فرماندار بهمئی و جمعی از مدیران برگزار گردید.
در این مراسم ابتدا آقای ابوتراب دهبانی پور مدیر مؤسسه هدایتگران بهمئی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین هدف از تشکیل این همایش و جلسه را آگاهی بخشی، به مردم از طرحها و پروژه های عام المنفعه عمرانی و فرهنگی در دست اقدام مدیران دولت امید برای رشد و تعالی شهرستان ذکر نمود.
وی افزود مؤسسات وظیفه اجرایی ندارند بلکه هدف اصلی آنها آگاهی بخشی و تعامل سازنده با مدیران برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم است.
در ادامه این نشست پنج نفر از شرکت کنندگان به نام های آقایان دهبانی مسئول موسسه هدایتگران - غلامعلی موبدی عضو شورای شهر- امیدجشان زاده ورزشکار- رحمان اکبری استاد دانشگاه- و صادقخوب نژاد مشکلات و کمبودهای شهرستان بهمئی را در موضوعاتی همانند سهم نفت، راه، آب،ّبرق-تاسیسات ورزشی....دسته بندی و طرح کردند و آقای مهندس محنائی قول مساعد دادند که مسائل و مشکلات شهرستان به آقای دکتر خادمی استاندار و سایر مدیران کل مربوطه منتقل گردد و شخصا هم به عنوان شهروند افتخاری بهمئی پیگیری نمایم.
در ادامه دلشاد فرماندار هم به طور اجمالی به برخی از سوالات پاسخ دادند.
رسول سنائی شعر طنزی به زبان لری در موضوع بیکاری افراد جامعه و لزوم کار کردن قرائت نمودند که مورد تشویق حاضران قرار گرفته است.
معاون توسعه و پشتیبانی نیروی انسانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد در این نشست اظهار داشت: استان ما محروم است و شهرستان های ما محروم تر که باید با تلاش همه ما مشکلات رفع گردد.
محنایی افزود: مردم بهمئی در خصوص توسعه شهرستان فارغ از مسائل سیاسی و جناحی دور هم گرد شوند و تنگاهای شهرستان را برطرف نمایند و به همه توصیه نمودن از فرماندار در جهت توسعه شهرستان حمایت نمایند وی در بیان خصوصیات فرماندار اظهار داشتند فرماندار بهمئی اهل عمل است تا شعار
معاون توسعه و پشتیبانی نیروی انسانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد دولت فعلی مشی اعتدالی دارد و شعار اصلی خود را در حوزه سیاست داخلی رشد اقتصادی و مهار تورم اعلام نمودند و خوشبختانه تاکنون توفیقات خوبی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اتحادرمز پيروزي
Iran, Islamic Republic of
درود خدابرموسسه هدایتگران وبرموسسین ان ازخداخواهیم توفیق برای مدیریت استان وشهرستان
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1