تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۶۹۳۵۷

راز ابقاء و ارتقاء برخی مدیران چیست؟

۵۰
۰
کبنا ؛نوری عبدالهی*
یکی از مخاطبان کبنا نیوز متن زیر را برای این پایگاه اطلاع رسانی ارسال نموده که عیناً انتشار داده می‌شود.
ostan
چند مدت پیش با ابو قراضه‌ی خود و با سختی پیچ‌های آب حیات را به قصد یاسوج بالا می آمدم و هزار رحمت و مغفرت هم به درگذشتگان همه کسانی که این جاده مالرو را پگیری کردن و به اینجا رساندن فرستادم و البته به حوادثی فکر می کردم که در انتظار این جاده ی غیر استاندارد می باشد. در انتهای همان پیچ ها و نزدیک همان پلی که سال گذشته آن اتفاق ناگوار افتاد و یکی از جوانان استان در برف گرفتار شد و از دنیا رفت ،خودروی با عظمت و دوکابینه ای که لوگوی استانداری را بر روی خود داشت جلب توجه می نمود. خودرویی که در تعریف ادرای بایستی در مواقع مشکل به داد مردم برسد و و به قولا خودروی خدمت است . ولی در آن عصر پاییزیِ دلگیر تنها مشکل آقای مدیرکل حال زار پسر بچه اش بود که پیچ های آب حیات اصطلاحا بد ماشینش کرده بود و داشت کنار جاده ........
موارد این چنینی زیاد است اما نکته جالب در این مورد مدیر محترمی بود که با همان کت و شلوار مدیرکلی پشت فرمان نشسته بود و به احتمالا به ریش همه ی ما می خندید و حالا هم می خندد که رسانه ها بیکارند که این چیزها را می نویسند.
مدیر محترمی که به لطف شعار اعتدال و ظاهرا با برخی پادرمیانی بزرگان قومی نه تنها از مسئولیت قبلی اش که از دولت مهرورز گرفته شده بود عزل نگردید که اتفاقا ارتقاء هم گرفت.
در ابقاء و ارتقاء و انتصابات معمولا اصول و منطق روشنی وجود ندارد و مسائل دیگری که همه می دانیم شان و نیازی به تکرارشان نیست دخیل هستند. و اینگونه است که هر کس میلش می کشد و از هر نهادی و با هر سابقه ای دنبال مدیریت و بعضا انتقال به مجموعه استانداری می باشد.
اینک نیز وقتی در راهروهای استانداری قدم می زنی و به اتاق های خدمت سرک می کشی کارمندان محترمی را می بینی که یا در حال کامنت گذاشتن در سایت های استان هستند و یا در واتس آپ تشریف دارند و یا در بهترین حالت در حال بحث پیرامون اضافه کار هستند. و جالب آنکه اکثرا نیز در سابقه ی کاریشان فرمانداری و مدیرکلی دیده می شود و حال چرا به صورت اصولی و علمی از این نیروها استفاده نمی شود و برگشت دادن آنها مثلا به آموزش و پرورش و استفاده از معلمی آنها چه مشکل قانونی دارد را باید از آقای محنایی و محمدی تبار جویا شد. و البته نکته غم انگیز این وضعیت جوانان بیکار و هزینه ای داده ای است که هر روز باید بالا و پایین استانداری را بروند و ببینند که نامه اش باز روی کی پاراف شده است.
همزمان با پیروزی دکتر روحانی در جامعه امیدواری های زیادی به وجود آمد و انتظار می رفت حداقل در عرصه ی مدیریتی سر و وضعی به امور داده شود و مدیرانی که به قول آقای روحانی مملکت را به این روز انداخته اند تشریف ببرند ولی متاسفانه در این دولت و در این بخش هیچ اراده ای برای تحقق خواست مردم وجود ندارد و گاهی در خود مجموعه استاندار یرخی دوستان کار که نمی کنند هیچ، تازه به قول دکتر چمن زبان شکرشان خیلی هم کوتاه است.
مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، هلال احمر، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی، رئیس جهاد دانشگاهی، حج و زیارت،حفاظت محیط زیست، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی، شرکت آب منطقه ای، نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس، هواشناسی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امور بحران استانداری، مدیرکل اداری و مالی استانداری، بسیاری از ادرات شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و ... با خیال راحت با همان سیاست سابق بر جای خود جا خوش کرده اند و درد آور آن که این مدیران در طول سال های قبل نه تنها توفیق کاری و موفقیتی نداشته اند که اتفاقا دوران صدارتشان از ضعیف ترین دوران ها بوده است.
حال شما خود جواب بدهید به راستی راز این ابقاء و ارتقاء که سهم عزیزان می شود ولی نیروهای فعال ستاد دکتر روحانی از آن بی نصیبند چیست؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
باسلام :واقعا عالی گفتی : من نمونه ای عینی از آن را در دانشگاه آزاد دهدشت می بینم ریاست آن آقای افضلیان ایشان هیچ از مدیریت و قوانین دانشگاه سر در نمی آورد وبرای تمدید مدیرتش به هر دری می زند دیروز اصولگرا بود امروز اصلاحطب و فردا خدا داند. مدام در مأموریت است وچه مأموریتی خدا داند.اکثر قریب به اتفاق اساتید وکارکنان ودانشجویان از مدیریت بی برنامه او به تنگ آمده اند .کارش شده اختلاف افکنی قومیتی .دانشگاههای دیگر دنبال تصویب رشته اند ایشان فقط دلش به این خوش است که یا به دنال مأمریت است یا به مسافرت .تازه خونه اش هم یاسوج است . هزینه های جانبی هم به عهده دانشجویان بیچاره .حالا خودتان به این موضوع فکر کنید آیا رضای خدا در آن هست ؟
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
چرا مدیران پاک،علمی و دلسوز را به راحتی کنار می گذارند(مهندس جمالیان مدیر شهرک های صنعتی و مهندس کریمی مدیر برق...)اما این آقایان که فقط به فکر حفظ صندلی خویش هستند نه خدمت به مردم،همچنان می تازند.
علی
Iran, Islamic Republic of
من هم قبول دارم.جمالیان برای تمامی کارها با حضور نماینده استانداری مناقصه برگزار می کرد.از این جوانان پاک و با انگیزه و کاردان باید استفاده کرد.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
چرا مدیرکل بحران ،اقتصاد دارایی را ننوشتی .چون ساداتی بودن ،پس معلومه ساداتی هستی والا آنهایی که در استانداری ساداتی بودن ودر دولت قبل پست داشتند مینوشتی ،خدا به داد این مردم برسه که ساداتی ها برآنها حاکم شدند ،هر خط وباندی باشی ساداتی باش
کارمند
Iran, Islamic Republic of
چرا مدیرکل بحران ،اقتصاد دارایی را ننوشتی .چون ساداتی بودن ،پس معلومه ساداتی هستی والا آنهایی که در استانداری ساداتی بودن ودر دولت قبل پست داشتندوحالا هم ارتقا گرفتند مینوشتی ،خدا به داد این مردم برسه که ساداتی ها برآنها حاکم شدند ،هر خط وباندی باشی ساداتی باش
فیروز
Asia/Pacific Region
یکی از این مدیران ریس حوزه هنری استان که برا هدایتخواه سخنرانی کرد و بعد زارع را مهمانی کرد و الان هم دست به دامان داربام و موحدپور شده برای بقا.
چشم عدالت
Asia/Pacific Region
خوب تابلوست که را میگی اقای .را میگی که به خاطر مسایل قومی ارتقا گرفت.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز ، به جرات می توان گفت یکی از افرادی هستی که دنبال پست و مقام هستی و یا تفکرات فرد دیگری را به دوش می کشی تا شاید راه را برای او هموار کنی ؟ شاید هم تفکرت این باشدکه با اومدن روحانی حکومت هم باید عوض شود .هر که هستی و با هر تفکری سخت در اشتباهی. مگر می شود در بین کل مسولان استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان ها در دوره احمدی نژاد افراد لایقی نباشند ؟ اگر نبود که حالا شما هم نبودید.بنابراین در تمام ادوار همیشه افراد لایق و شایسته و قابلی وجود دارند که حتی در انتخابشان نیز زدوبند ویا خط و باند تاثیری نداشته که معرف انها فقط خدا و رضایت خلق و کاردانی انها را در نظر داشته و در نتیجه این افراد نیز فارغ از هر تفکر و خط و مشی کار مردم را انجام داده و به فکر مردم و رضایت انها و قیامت خود می باشند.
برادر عزیز به نظر جنابعالی ایا تمام افرادی که در دولت جدید سکان ادارات را به دست گرفته اند افراد لایق هستند ؟ ایا تمام تمام مدیران و مسئولان جدید در تمام رده ها از مدیران و مسئولان اسبق بهتر ولایق تر وبا تجربه ترند. ایا در بین مدیران جدید افرادی نیستند که می بایست از خیلی وقت ها پیش اداره امور را به عهده میگرفتند. و در تمام ادوار باید از انها استفاده کرد .. ....پس کمی در افکار خود تعمق کن و بیندیش که اگر به فکر پیشرفت استان و شهرستان مان می باشیم میبایست فارغ از هر گج اندیشی و دور از هر خط و جناحی افراد لایق و دانا و با تجربه و باکیاست را برای پست های کلیدی گمارد . در اخر یادآور می شوم اگر به خدا و پیغمبر ایمان دارید جهت انتصاب افراد در تمام امور باید حد اقل راه وروش امام مان حضرت علی (ع) را در انتخاب کار گزاران خود ملاک قرار داد.
یه کسی
Europe
میگن وفایی سید کریم فلسفیان را پبش استاندار برد تا کارش را انجام داد
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
تملق جاپلوسی پشتیبانی از نمایندگان اصول گرا استان مانند زارع وبزرگواری قوم وقبیله ای و ملوک الطوایفی
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
درتفکر استاندار ما فقط ساداتی بودن مهم است نه چیز دیگر ، امار بگیرید چند مدیر کل ساداتی در استانداری هستند ، فرماندار اسبق دهدشت اقا رضایی الان با حمایت استاندار مدیر کل دخانیات است و پسر خاله استاندار مشاور فناوری استاندار است و صدها مورد دیگر مثلا همین وفایی مدیر کل بحران در دولت احمی نژاد هم در استانداری مدیر کل بود اینها همه دلیل قوم وخویش پروراندن استاندار است ، زحمت کشیده ها بیرون گود و موسی خادمی که حتی یک رای هم برای دولت جمع نکرد استاندار است و همه فک و فامیل دور و نزدیک هم دور برش ، و باشد تا صبح دولتش بدمد
حق بین
Iran, Islamic Republic of
بایستی همه نیروها تغییر کنند چون رئیس جمهور در ایام تبلیغات قول دادند . تغییر هم حق دولت است و امری طبیعی است مگه هیچ نیروی اصلاح طلبی را برای رئیس صدا سیما ،یا تبلیغات اسلامی و یا به عنوان امام جمعه می گذارند که حالا دولت با مماشات با ینروهای دولت قبل بخواهد از حق مردم کوتاه بیاید
مغضوب 8 سال دولت احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
... و طایفه گرایی .. این .دارد به دولت تدبیر و امید .می کند . انشااله در روزی که روحانی به استان بیاییند مردم یکصدا حرف دلشان را شعار خواهند داد و صدایشان را به گوش دکتر روحانی خواهند رساند.
با ادب
Iran, Islamic Republic of
دیودیده ها خوب بلدند با همه بلدند تا ابقاء شن
مصلح
Iran, Islamic Republic of
بعضی از این مدیران به واسطه روابط قومق و قبیله ای که با برخی از مدیران که در دولت روحانی پست گرفته اند، جای پای خود را محکم کرده اند. از طرفی چهار دستی صندلیشون را گرفتند که باید قدرتی باشد که برود با زور اینها را بیاندازد دور که نیست. هر چه زمان بگذرد و این مدیران در مصدر امور باشند هم نمایندگان و دولت روحانی متضرر خواهند شد چون مردمی که به اینها رای دادند با امید به تغییر رای دادند. اگر قرار باشد در دولت قبلی و فعلی همچنان چنین ادم هایی مدیر باشند دیگر رأی دادن مردم چه ارزشی دارد؟؟؟؟
اصلاح طلب دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید شخص شجاعی مثل حاج بهرام تاجگردون یا سید باقر موسوی یا آقای رضاتوفیقی می بودند .
تقی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خط و باند و دولت اعتدالی در کار نیست قوم و خویشی بیداد میکند
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
حزب باد بودن ، عدم پایبندی به خط مشی و تشکیلات سیاسی، نان به نرخ روز خوری و عدم اعتقاد به زندگی با عزت ، تملق پاچه خواری و در نهایت ضعف نماینده ارشد دولت تدبیر و امید در استان ( استاندار)
فراموش شده
Iran, Islamic Republic of
چرامدیرغله رانگفتی که این مجموعه رابه.شکلات عدیده ای ./بادولت مهرورز مهربان بوده وبرگرده ...بوده ..صدامی زدامروزهم ..خودرااصلاح طلب می دانددرحالی که به .رو ..این فقط ...هست
بارانی
Iran, Islamic Republic of
حوزه هنری ،نوسازی مدارس و تبلیغات اسلامی را جرا ننوشتی. خدا می دانه یکی از آقایان برای پستش چقدر خودشو تحقیر می کنه و هر روز با یکی است و یکی را مهمانی می کند . خاک بر سر کسی که خودشو به خاطر پُست تحقیر و پَست کنه
فرهنگ و ارشاد
Iran, Islamic Republic of
ما که دیگه بیخیال ارشاد شدیم واکتفا به جمله ی معروف بیامرزی شیخ:همانا بخورید وبیاشامید ولی اصراف نکنید.
برق
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم یا نویسنده مقاله ... مولوی داستان بسیار جالبی دارد ....که از نظر اخلاقی جای گفتنش نیست ولی در پایان میگوید ((گر تو بهتر میزنی بستان بزن ))..ترسم اینه که اینهای که تو نام بردی هم عوض بشن و مثل مدیرانی که استاندار بارها اظهار ندامت داشته از گماردن آنها بدتر باشند ....صبر کن حوصله داشته باش
تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز خیلی جالب بیان کردی ، امیدوارم که استاندار محترم که بخاطر بومی گری همه به او افتخار می کنیم ولی از ایشان بسیار گله مندیم بخاطر انتصاباتش ، مثلاً یکی از انتخاب فرماندار چرام میباشد.که وی بعلت تحصیل در دانشگاه دهاقان اصفهان و تحصیل خانمش در استان یزد نتوانست منزلش را در چرام انتخاب کند و مرتباً در حال رفت و آمد برای تحصل میباشد .چطور با این همه مشکلات می تواند به مشکلات شهرستان تازه تاًسیس برسد و ببینید در مدت فرمانداری ایشان چند پنج شنبه و جمعه در چرام بوده است توسط راننده فرمانداری وی را در بعداظهر به یاسوج برده و در صبح شنبه به چرام بر می گردد این جای انصاف است آقای استاندار محترم ،.
همشهري
Iran, Islamic Republic of
کاش راز ماندگاری مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان که از زمان استانداری پسر عمویش همچنان سکاندار این مجموعه هست رمز گشایی می شد.
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
آخ تا روز قیومت
ای گفتی آقا مگه فرهنگ زیر بنای هر توسعه ای نیست
آقا ما رای دادیم که تغیر به وجود بیاد
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
وفایی را نوذری استاندار اسبق در لج بازی با هدایتخواه / سید قدرت/ و بزگواری به استانداری اورد و مدیر کل کرد.
حالا مگه مدیران به اصطلاح اصلاح طلب دولت اعتدال در استانداری چه گلی به سر مردم زدند که وفایی نزده/ سابقه خانوادگی وفایی از خیلی از مدعیان اصلاح طلب تر است.
رضوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
چرا عمدا اسم حوزه هنری را اصلا نمی بری
یار ان
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی نکنیم وفایی و خانواده اش در سخت ترین شرایط از اصلاح طلبان حمایت کرده و می کنند و بر اثر اختلاف نوذری با بزرگواری و وزیر آب زنی بزرگواری برای نوذری ، ایشان را در استانداری مدیر کل کرد تا برای برای نمایندگان افراطی آن وقت درس وعبرت شود .
از تیز هوشی وفایی باید تشکر کرد .
محمد
Iran, Islamic Republic of
وفایی تنها مدیری بود که از دکتر روحانی حمایت کرد به همراه قلندر حسن پور در استانداری ، خداوکیلی انصاف داشته باشیم .
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
کدامیک از مدیرانی که تازه منصوب شدند به قول شما اصلاح طلب هستند یا به روحانی رای دادند . یا از بستگان استاندار هستند یا از بستگان نمایندگان . بنابر این تغییر مدیران چه تاثیری دارد .
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
وفایی به همراه سایر اصلاح طلب ها هم همراه دولت بوده وهم در بویر احمد در مقابل افراطی ها به زارع حمایت کرد وحتی سخنرانی نمود لذا ارتقا یا ابقا ایشان حق مسلم اوست .
Iran, Islamic Republic of
وفایی با التماس و خواهش از نوذری و پشتیبانی نماینده اصلاح طلبش (بزرگواری) ؟؟؟؟؟به استانداری آمد نه از لج نمایندگان،الان هم خدا را شکر اصلاح طلب شده هیچ نسبت قومی هم با استاندار ندارد؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار لطفا دیگه ساداتی بسه دیگه به فکر همفکران خود هم باش۰شنیدیم دوباره دنبال بهزیستی هستید که ساداتی بگذاری .این بچهای اصلاح طلب هم لطفا تکون بخورید مگه چه خبره/
مثنوی
Iran, Islamic Republic of
ما مدیرانی داشتیم که بهترین عملکرد را داشتن و مسئولین بی لیاقتی جایگزینشان شدن . حالا از این مدیرانی که نام بردی افرادی هستند که سازمانشان را متحول کردن متاسفم برای این مقاله هدف دار که به فکر خراب کردن مدیران لایق ما است
كارمند
Iran, Islamic Republic of
باعث شرمندگیه که بگم دو سه تا از مدیران ..استانداری ..
و سابقه خوبی ..
بی خیال .
نگران وضعيت
Iran, Islamic Republic of
پدرت را بیامرزد مطلب خوبی نوشتی
Iran, Islamic Republic of
کاش ما هم ساداتی بودیم و در زمان اصولگرایی ادعای اصولگرایی و در زمان اصلاح طلبی هم ادعای اصلاح طلبی سر می دادیم از آموزش و پرورش به استانداری منتقل و مدیر کل دفتر .... شدندو در زمان اصلاح طلبان هم ارتقاء داده شد چون بلدند چطور ۱۸ درجه بچرخند
نا اميد از دولت
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ .و .در استان نهادینه شده تجربه و تخصص هم لازم نیست کافی است با اصولگراها اصولگرا و با اصلاح طلبها هم اصلاح طلب باشی . یک شب منزل هدایتخواه باشی فردا شب اقای زارع را منزل پدر خانمت دعوت کنی و شب بعد منزل بزرگواری باشی . قطعا اگر در زمان اصولگرایان از آموزش و پرورش به استانداری منتقل شده باشی و مدیر کل دفتر .... شده باشی در دولت تدبیر و امید قطعآ ارتقاء داده می شی
خواهان پيشرفت دولت تدبير و اميد
Iran, Islamic Republic of
آقای ....مدیر کل مدیریت .... استاندار ی ، جناب آقای دکتر خادمی رابرای خودش هزینه می کند . صلاح مملکت خویش خسروان دانند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به بی طرف باید گفت: چرا در دولت احمدی نژاد چنین مواردی را مطرح نمی کردید؟؟؟؟؟ یادتان رفته در آن دوره ملاک شما فقط و فقط رای به احمد نژاد بود؟؟؟؟؟. یادتان رفته که چگونه همه مدیران را از خرد و درشت بدون توجه به توانمندیشان درو می کردید؟؟؟؟ نه به تجربه کار داشتید نه علم و دانش و توانمندی فردی را !!!!!!!!!! چرا در آن دوره این نسخه نمی پیچاندید؟ حتما الان بر جای مانده از دولت آن مکدر کننده ذهن تاریخ هستیید اما صاحب منسبی در این دولت هم می باشید؟؟؟؟
دل
Iran, Islamic Republic of
سلام
دوره دوره خوبیست مثلا فرماندار دنا رو عزل میکنند که یک اصلاح طلب افراطی هست با آن مدیریت در سطح کشوری و یک شخص با سابقه مدیریت تاکسیرانی رو انتصاب میکنند
به تازگی شنیدم که رییس اداره کتابخانه ای شهرستان دنا بیش از ۱۰ سال سابقه مدیریت با عملکرد صفر دارد که در هر دولتی که بروی کار آومده از ایشون حمایت شده واقعا این مدیر محترم با عملکرد صفر چرا این بار از سمت استاندار اصلاح طلب حمایت میشه در صورتی که این مدیر حکم کشوری نیز ندارند و با وجود لغو حکم هنوز بر صندلی ریاست تکیه داده اند
و یا بهتر است بگویم که تمام مدیران شهرستان دنا اصول گرایند نه اصلاح طلب
دلنوشته
Iran, Islamic Republic of
سلام
دوره دوره خوبیست مثلا فرماندار دنا رو عزل میکنند که یک اصلاح طلب افراطی هست با آن مدیریت در سطح کشوری و یک شخص با سابقه مدیریت تاکسیرانی رو انتصاب میکنند
به تازگی شنیدم که رییس اداره کتابخانه ای شهرستان دنا بیش از ۱۰ سال سابقه مدیریت با عملکرد صفر دارد که در هر دولتی که بروی کار آومده از ایشون حمایت شده واقعا این مدیر محترم با عملکرد صفر چرا این بار از سمت استاندار اصلاح طلب حمایت میشه در صورتی که این مدیر حکم کشوری نیز ندارند و با وجود لغو حکم هنوز بر صندلی ریاست تکیه داده اند
و یا بهتر است بگویم که تمام مدیران شهرستان دنا اصول گرایند نه اصلاح طلب
منتقد1
Iran, Islamic Republic of
چون کسی به فکرکردن ورای دادن توجه ندارد هرکس باهرکس فامیله ویادوسته بایداون ارتقاپیداکنه مشکل اونایی هستندکه موقع انتخابات شب وروز ندارند عدهای هم خوابیده وهرکس پیروزشدآنهامیشوندطرفدارهمان البته بایدیاساداتی باشی ویاهمسایه سادات ویانسبت سببی باهاشون داشته باشی
Iran, Islamic Republic of
ظریفی رئیس علمی کاربردی فقط با لابی گری مانده است بقیه هم همینطور ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
بابا مقصر استانداری است وگرنه چرا رضایی فرماندار اسبق کهگیلویه در استانداری پست جدید بگیرد تمام افرادی که حکم آنها لغو شده و بیش از ۳۰ سال سابقه خدمت دارند چرا بازنشسته نمی شوند؟و در استانداری باز منتظر تغییر دولت هستند تا باز بر گرده مردم مظلوم سوار شوند......
رعییت
Iran, Islamic Republic of
درود بر خادمی تنها استاندار اعتدال گرا وعلمی وهمه جانبه گرا که همه نقاط استانرا خوب می بیند.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر خادمی مدیران تازه نفس را به میدان کار آورد وتعداد کمی از مدیران قبل را که هم تجربه خوبی دارند هم معتدل ویا اصلاح طلب اند نگه داشت که نشان از حسن تدبیر وتوانمندی ایشان می باشد .
رجبی
Iran, Islamic Republic of
.تفکر .ندارد که همه مدیران خوب وبد را حذف کند تعدای از مدیران معتدل واصلاح طلب هم در دولت قبل حضور داشتند واین از ذکاوت دکتر خادمی ومعاونین ایشان است که افراط وتفریط را کنار بگذارد .
خدا ایشان را از شردوستان نا آگاه و افراطی و دشمنان آگاه و تفریطی حفظ کند .
مردم
Iran, Islamic Republic of
درود بر اعتدال گرایان بویژه استاندار محترم ، علمی ودلسوز ، با تجربه و اخلاق مدار استان .
احمدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر خادمی مانند دکتر روحانی اعتدال گراست نه اصولگرای افراطی است ونه اصلاح طلب تفریطی ، به همین خاطر عموم مردم ایشان را دوست دارند .
وزرا هم اکثرا اعتدال گرایند
افراط و تفریط ممنوع - شایسته سالاری آری
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1