تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۶۹۲۴۷

مسئولان ارشد استان درگذشت محمودیان را تسلیت گفتند

۷
۱
کبنا ؛نماینده ولی فقیه و استاندارکهگیلویه و بویراحمد درگذشت نماینده اسبق بویراحمد در مجلس را تسلیت گفتند
مسئولان و چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامهای جداگانه ای درگذشت نماینده اسبق شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.mahmodyan

در پیام تسلیت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی آمده است: خبر فوت روحانی تلاشگر در عرصه خدمت به انقلاب و مردم، حجت الاسلام و المسلمین آقای سید نورمحمد محمودیان موجب تألم و تأثر گردید.

سنوات حضور مؤثر وی در مجلس شورای اسلامی را مردم شریف و عزیز استان به خصوص مردم شهرستان بویراحمد فراموش نخواهند کرد. خدمت های عمومی و موردی به مردم استان قرین اجر از جانب پروردگار متعال است.

از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم می طلبم و مسئلت دارم دوران کسالت وی را مایه تطهیر و مغفرت واسعه قرار دهد. بازماندگان را به صبر دعوت می کنم و برای آنان اجر جزیل خواستارم.

***

پیام تسلیت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت درگذشت نماینده اسبق بویراحمد و دنا
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
درگذشت روحانی مجاهد و مردمی مرحوم حجه الاسلام و المسلمین سید محمد محمودیان، نماینده مردم  شهرستانهای بویراحمد و دنا در دور دوم و سوم مجلس شورای اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
ایشان در طول دو دوره نمایندگی مردم شریف و نجیب بویراحمد و دنا منشآ خدمات ارزنده و شایسته ای بوده است و بدون تردید خدمات ارزشمند آن فقید سعید به یادگار خواهد ماند.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان درگذشت آن فقید را به مردم شریف کهگیلویه وبویراحمد، شهرستان های بویراحمد و دنا و بالاخص به بازماندگان و خاندان مکرم ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده  و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.
داریوش دیودیده
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر فرهنگی دانشگاه یاسوج

انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت روحانی خدوم و سیاستمدار جناب حجه الاسلام محمودیان موجی از اندوه را در میان دوستان و اهالی بویراحمد و دنا ایجاد کرد . ایشان منشا خدمات فراوانی برای این سامان بود . و دل در گرو خدمت به خلق داشت . اینجانب این مصیبت را به روحانیت استان ، اهالی شریف بویراحمد و دنا و مخصوصا به خانواده گرانقدر آن مرحوم  صمیمانه تسلیت و تعزیت گفته برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندم.

مجید باقریان
***

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
ضایعه درگذشت روحانی متعهد و پاک سرشت جناب حجت الاسلام والمسلمین سید نورمحمد محمودیان نماینده اسبق مردم شریف شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی موجب تاثر و اندوه مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویر احمد بویژه روحانیت جلیل القدر استان گردید.
اینجانب مصیبت فقدان این عالم وارسته را به مردم شریف و ولایتمدار استان، روحانیت معظم وخانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و صبر و اجر عظیم برای بازماندگان مسألت می نمایم.
 
سید جواد خاضع
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
استان کهگیلویه وبویراحمد
***

در پی درگذشت حجت الاسلام محمودیان تشکل عدالت خواه طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کرد .
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
فقدان عالم وارسته،نماینده اسبق مردم ولایتمدار شهرستان بویراحمد در مجلس که بی ادعا در خدمت به اسلام و میهن اسلامی، عمر بابرکتش را صرف کرد، بحق ضایعه‌ای اسفبار و جبران‌ناپذیر است.
مرحوم حجه الاسلام و المسلمین محمودیان نماینده ای پرکار و خلیق بودند و شخصیت جذاب، خلاق و پر کارشان همه را تحت تاثیر خود قرار می‌داد و در طول دوران خدمت نمایندگی‌ تلاش‌های فراوانی در جهت پیگیری مسائل و مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود داشت.
برخود لازم می دانیم ضایعه درگذشت این روحانی پرهیزگار و نماینده اسبق مردم شهرستان بویراحمد رابه محضر حضرت ولی عصر(عج) ، جامعه روحانیت واهل بیت مصیبت دیده و والامقامش تسلیت عرض نموده وآرزوی غفران واسعه الهی همراه با علو درجات برای آن مرحوم مغفور وصبری جمیل واجری جزیل برای بازماندگان وتمامی دوستدارانش از خداوند رحمان مسئلت دارم.
تشکل عدالت خواه طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد
***

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد درگذشت نماینده اسبق مردم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

((اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسرها شیء الی یوم القیامه))
عروج ملکوتی انسانهایی که منشأ خدمات ارزنده به خلق الله هستند ضایعه ای دردناک وجبران ناپذیر است.
مشیت وتقدیر الهی برآن شد تا درسوگ مرحوم مغفور حجت الاسلام سید نورمحمد محمودیان نماینده خدوم واسبق دوره های دوم وسوم مردم شریف شهرستانهای بویراحمد ودنا درمجلس شورای اسلامی عزادار شویم.
مصیبت فقدان این روحانی وارسته را به مردم شریف ولایتمدار استان،روحانیت معظم ومعزز وخانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال برای روح پاک آن عزیز سفر کرده غفران الهی وصبر واجر عظیم برای بازماندگان بزرگوار خواهانم.

 ***
 فرماندار دنا درگذشت نماینده اسبق مردم بویراحمد و دنا را تسلیت گفت.
((بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون ))
بار دیگر دست تقدیر حضرت حق، گوهری کم نظیر از ساحت علم و دین را از ما گرفت تا در خزانه رحمت خویش پاسداری کند. این عالم جلیل القدر حجت الاسلام سید نور محمد محمودیان عمر پر برکت خود را صرف پرهیزگاری و خدمت به مردم در عرصه های سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی به مردم در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی مردم شریف شهرستانهای بویراحمد و دنا نموده و در طول سالیان متمادی با رفتار و منش علمی و عملی خویش، چهره‌ای نورانی و فراموش ناشدنی از خود در خاطره‌‌ها باقی گذاشته است .
اینجانب بانهایت تاسف و تاثر ضایعه درگذشت عالم جلیل القدر را از طرف خود وآحاد مردم ولایت مدارشهرستان دنا به بیت شریف تسلیت عرض نموده وبرای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت وبازماندگان صبر جمیل واجر جزیل خواهانم
علی تاج امیری
فرماندار شهرستان دنا
***
مدیرکل منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد درگذشت نماینده اسبق مردم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
خبر درگذشت مجاهد تلاشگر عرصه خدمت به انقلاب و مردم ،حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد محمودیان نماینده ادوار اول و سوم مجلس شورای اسلامی موجی از تالم و تاثر را در میان مردم قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد برانگیخت.
بدون تردید خدمات ارزشمند آن فقید سعید در دهه اول انقلاب و در کسوت نمایندگی مردم شریف بویراحمد
در مجلس شورای اسلامی به یادگار خواهد ماند.
ضمن عرض تسلیت به بیت مکرم آنمرحوم و مردم خداجوی استان ،از درگاه ایزد منان مغفرت و رحمت واسعه برای آن روحانی وارسته و صبر جزیل برای بازماندگان مسالت می نمایم.
وحید محمدی تبار
مدیرکل منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد.
***

محمد موحد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گذشت نماینده اسبق مردم شریف شهرستان های بویراحمد در مجلس شواری اسلامی را تسلیت گفت.

بسمه تعالی

ضایعه حزن انگیز درگذشت عالم وارسته و مردمی ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید نورمحمد محمودیان نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی موجی از غم و اندوه را در بین اقشار مختلف مردم استان کهکیلویه و بویراحمد و همه دوستداران ایشان در جای جای میهن اسلامی پدید آورد. ایشان در طول دو دوره نمایندگی مردم شریف و نجیب بویراحمد و دنا منشآ خدمات ارزنده و شایسته ای بوده است و پس از اتمام دوران نمایندگی نیز ملجا مردم و محرومین بود.

اینجانب درگذشت آن عزیز سفرکرده را به بیت مکرم آنمرحوم، سادات جلیل القدر مشهدی ، عموم مردم شریف استان و همه دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده ، از خداوند متعال برای آنمرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

سیدمحمد موحد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

***

غلام محمد زارعی در گذشت نماینده اسبق مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی را تسلیت گفت.
به گزارش کبنا نیوز، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر درگذشت حجت الاسلام سید نور محمد محمودیان، نماینده اسبق مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
اینجانب در گذشت آن فقید را به مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد، شهرستان های بویراحمد و دنا و بالاخص به بازماندگان و خاندان مکرم ایشان صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت دارم.

***

فرماندار بویراحمد

فرماندار بویراحمد با صدور پیامی درگذشت نماینده دوره های دوم و سوم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

والعلماء باقون مابقی الدهر,اعیانهم مفقوده وامثالهم فی القلوب موجوده
باکمال تاسف، خبردرگذشت عالم ارزشمند ومردمی ،حجه الاسلام والمسلمین سید محمد محمودیان ،نماینده مردم  شهرستانهای بویراحمد ودنا در دور دوم وسوم مجلس شورای اسلامی،قلب همه ی ارادتمندان ایشان را جریحه دار کرد.
بی شک آن روحانی ارزشمند که در طول  عمر بابرکت خود باتمام وجود،مدافع انقلاب اسلامی،هادی ونماینده ی مردم بودند،از یادها نخواهد رفت.
تقدیر چنان شد که در آستانه ی ماه محرم،همراه با عزای سید وسالارشهیدان،عزادار فرزندی پاک از آن سلسله ی جلیل القدر باشیم.
شفاعت وهمنشینی با سالار شهیدان،حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای ایشان مسئلت دارم.
یاری پور-فرماندار بویراحمد

***

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت نماینده دوره های دوم و سوم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

بنابراین گزارش، در ابتدای پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است: «إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ» ضایعه غمناک درگذشت روحانی فداکار، عالم وارسته حجت‌ الاسلام والمسلمین مرحوم حاج سید نورمحمد محمودیان (رحمه اله علیه) نماینده اسبق مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی که یکی از خادمان واقعی اسلام و انقلاب و مردم شهید پرور بودند، همه ارادتمندان ایشان را متأثر و موجبات تأثر و تألم روحی آشنایان با شخصیت این روحانی خدوم را فراهم آورد.

سید موسی خادمی در ادامه می افزاید: فقدان این عالم فرزانه هرگز نمی‌ تواند خدمات ایشان را در عرصه‌ های مختلف فرهنگی، سیاسی، علمی و اقتصادی از یادها محو نماید.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، درگذشت این عالم جلیل القدر را به مردم شریف استان کهکیلویه و بویراحمد و بالاخص به بازماندگان و خاندان مکرم و معزز ایشان تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: از آنجا که این روحانی مبارز با روحیه خیرخواهانه خود در دوران عمر گرانمایه‌ اش منشاء خیرات و مثمر ثمراتی برای مردم بوده اند، ایمان داریم روح بلند ان بزرگوار هم‌ اینک در بارگاه امن‌ الهی و در جوار رحمت بی‌ پایانش جاودان آسوده است و در خلد برین میهمان رستگاران می باشد.

خادمی در پایان این پیام، علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و سلامت برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان از ایزد منان مسألت کرد.

بنابر این گزارش: حجت‌ الاسلام سید نورمحمد محمودیان که دوره‌ های دوم و سوم به عنوان نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خدمت می‌ کرد، ظهر امروز به سوی دیار باقی شتافت.

محمودیان در دو دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی منشأ خدمات زیادی شد.

وی که بر اثر تصادف دچار عارضه قطع نخاع شد، حدود دو سال در بستر بیماری بود که ساعتی پیش دارفانی را وداع گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

عرضا جاودانه
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و یادش گرامی باد
رضا جاودانه
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و یادش گرامی باد
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزدش میگن ادم خوبی بود
علي
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
صيادي
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کند . انشاءالله با سید و سرور شهداء محشور شود روحش شاد و یادش گرامی باد . برای شادی روحش صلوات
محمد
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد سید عزیز
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خداوند روحش را با اولیاء محشور گرداند. نماینده ای بود مردم دار و متواضع و خدوم
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1