تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۶۹۱۶۱

بحث داغی که مدیرکل زیر بارش نرفت

۱۶
۰
کبنا ؛در کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد پیرامون واگذاری پنج هکتار از جنگل‌های یاسوج به نیروگاه اتمی بوشهر بحث داغ و سنگینی صورت گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.bhshtifar
در این کارگروه یکی از موضوعاتی که مطرح شد و بحث‌های زیادی را هم به همراه داشت، طرح ایجاد مجتمع فرهنگی و تفریحی نیروگاه بوشهر در یکی از بهترین‌ مکان‌های گردشگری شهر یاسوج بود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه گردشگری از سرمایه‌گذاری نیروگاه اتمی بوشهر در منطقه خککلان یاسوج جاده قدیم شیراز –یاسوج خبر داد.
نیک‌اقبالی ادامه داد: نیروگاه اتمی به دنبال ایجاد یک مرکز رفاهی در شهر یاسوج است و قطعاً در حوزه‌های درمان و تفریحی منشأ خیری برای استان کهگیلویه و بویراحمد دارند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سازمان انرژی اتمی بواسطه نوع پرسنل خاصی که دارند، نمی‌تواند هر جایی نیرو استخدام یا لوازم، تجهیزات و مایحتاج خود را خریداری کنند، وقتی ورود و خروج در این مکان تفریحی و گردشگری که در آینده ساخته خواهد شد با محدودیت روبرو است و به نوعی ارتباط این مجموعه با بیرون قطع خواهد شد، چگونه می‌خواهید سرمایه‌گذاری عمومی ایجاد کنید، گفت: با توجه به حساسیتی که امروز در بحث انرژی هسته‌ای و نیروگاه اتمی بوشهر وجود دارد، چه عیبی است که ما پذیرای دانشمندان این نیروگاه باشیم.
در ادامه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد به آن واکنش نشان داد.
عزت‌الله بهشتی‌فر با بیان اینکه بر اساس قانون سرمایه‌گذاری در عرصه‌هایی که پوشش جنگلی بالای پنج درصد دارند، خلاف قانون است، اظهار کرد: به هیچ وجه زیر بار سرمایه‌گذاری نیروگاه اتمی بوشهر در منظقه خککدان نمی‌روم، چرا که سرمایه‌گذاری در عرصه‌های بالای پنج درصد پوشش جنگلی ممنوعیت دارد.
این مسئول ارشد منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر آقای استاندار قول شفاهی دادند، من کاری ندارم، من فردا باید در سازمان بازرسی کشور پاسخگو باشم که به هیچ وجه زیر بار آن نمی‎روم.
بهشتی‌فر با بیان اینکه جرا نمی‌دانم هر کس قرار است در این استان سرمایه‌گذاری باید در بهترین جاهای کهگیلویه و بویراحمد این کار را انجام بدهد،  اضافه کرد: آقایان می‌خواهند برای تفریح به استان کهگیلویه و بویراحمد بیایند، نه سرمایه‌گذاری، چرا باید بهترین مکان گردشگری یاسوج در اختیار آنها قرار بگیرد، می‌توانند در مکان‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنند.
‌وی تصریح کرد: بنده نمی‌توانم بروم سازمان بازرسی و پاسخ بدهم.
نیک اقبالی در پاسخ به این سخنان مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید حاشیه‌های اطراف شهر یاسوج از وجود طرح‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری اشباح شود تا بعد به قسمت‌های دیگر برویم.
حسین سهمگین مدیرکل امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه گردشگری یکی از راه‌های پردرآمد است، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری نیروگاه اتمی بوشهر با ۱۰ هزار پرسنل در استان منجر به رونق اقتصادی و حجم بالای ارزش افزوده می‌شود که نباید با برخی حرف‌ها و مطالب مانع سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد شویم.
البته مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست واکنش‌های تند به این موضوع نشان داد و گفت: باید به این موضوع نگاه تخصصی داشته باشیم و بی‌گدار به آب نزنیم.
بر پایه این گزارش، قرار است نیروگاه اتمی بوشهر در پنج هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی خککدان شهر یاسوج، جاده قدیم یاسوج-شیراز مجتمع تفریحی و رفاهی ایجاد کند.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

000
Iran, Islamic Republic of
بابا ای ول سازمان بازرسی ..ی. دمتون گرم. بالاخره یه مرجعی هست که کارمندان. از اون حساب ببرن
rs
Iran, Islamic Republic of
اینا دنبال تفریح هستند نه سرمایه گذاری بابا جلوشون را بگیرید.
Iran, Islamic Republic of
سهمگین در همه دولتها پست دارد .این کار یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
طبیعی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقایان بهشتی فرد و همچنین اقای خوان پایه موفق باشید.
سرمایه گذار بوشهر
Iran, Islamic Republic of
فکر کنیم منطقه کاکان جهت سرمایه گذاری بهتر باشد.
دامدار
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برا این تفکرات کجای دنیا اجازه چنین کاری را میدن که عرصه های منابع ملی با این پوشش گیاهی تبدیل به مکان رفاهی بشه کجای این کار گردشگریه شماها زمین های چسبیده به زمین یه کشاورز که قصدش تولیده با هزاز و یک اما و اگر حاضر نیستین بهش بدین دنبال رفاهیات نیروگاه بوشهر هستین دست مریزاد جناب دکتر خادمی
شناس
Iran, Islamic Republic of
اگه با عوض کردن امثال ایشان وضع زندگی مردم بهتر میشه این را هم بعنوان ۹۹۹۹۹۹۹مدیر هم تغییر بدهید اونوقت بفرمایید ما معتدل هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینها { ..} نان را به نرخ روز میخورند / تا پول داری رفیقتم قربون بند کیفتم
کریمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس بهشتی
دوستان بهبهانی ما وقتی می آیند اب و تخم و مرغ و دوغ و خلاصه همه مایحتاج خود بهمراه می آورند
بجز تخریب جیزیعاید ما نمی شود
اگه قصد سرمایه گذاری دارند در درون شهر سرمایه گذاری کنند
خیلی از ادارات در مشهد زایرسرا دارند حالا نیروگاهدر شهر یاسوج سرمایه گذاری کنند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد بهشتی فر حرف حق را زدی دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
این همه فضای خالی در اطراف شهر داریم چرا جنگلها را تخریب بشن
آرش
Iran, Islamic Republic of
اقای بهشتی چون تازه به این مسولیت رسیده میخواهد یه جورایی خودی نشون بده.همین و بس
تقی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر بهشتی مگه بویراحمد صاحب نداره که هر که میخاد بیاد برای تفریح بای به فکر اسایش گاه باشه
دوستدار طبیعت
Iran, Islamic Republic of
سلام
خیلی خوشحال هستیم که ادارات استانی حداقل از سازمان بازرسی حساب می برند ان موضوع چیزی نیست به جز عملکرد مثبت و خوب سازمان بازرسی .از همه خدمت گذاران به نظام مقدس جمهوری علی الخصوص بازرسان سازمان بازرسی کل کشور تقدیر و تشکر می نماییم .خدا قوت
كارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای سهمگین شما به فکر ابقاء خودتون باشید فعلا علی الحساب از دولت روحانی تعریف و تمجید کنید اگه دولت عوض شد شما هم مثل همین الان عوض بشید مواظب خودتون باشید جایگاهتون از دستتون نره
جلوغمگین
Iran, Islamic Republic of
کرو کرو بساعقیده خوبی بوهه..نمی بایستی بعضی ایقد زردیپلم صحبت بکنیت...ایشامردم بیراحمی کارتون بیسته..بیست
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1