تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۶۹۱۲۷

۱۲۵ هزار نفر مشمول بسته مواد غذایی می‌شوند

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در مرحله دوم برنامه حمایت غذایی، بسته امنیت مواد غذایی در بین ۱۲۵ هزار نفر از هم‌استانی‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صابر مظاهری امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تصویب هئیت وزیران توزیع بسته امنیت مواد غذایی از خرداد سال ۹۳ ویژه‌ خانواده‌های تحت پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در بین جامعه هدف این نهادها آغاز شد.mazahri

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: در مرحله دوم بسته امنیت مواد غذایی ۳۲ هزار و ۱۹۵ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از این بسته‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مظاهری با بیان اینکه ۹۲ هزار نفر تحت پوشش کمیته با بسته‌های حمایتی غذایی مورد حمایت قرار می‌گیرند، اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ پرونده  سازمان بهزیستی نیز بسته امنیت مواد غذایی را شامل می‌شوند.

وی افزود: این تعداد پرونده شامل ۳۳ هزار نفر است.

این مسئول استانی گفت: در مجموع در مرحله دوم توزیع بسته حمایتی مواد غذایی ۱۲۵ هزار نفر مشمول دریافت بسته امنیت مواد غذایی می‌شوند.

این مسئول در ادامه به شرایط لازم برای برخورداری از برنامه حمایت غذایی اشاره کرد و افزود: مشمولان این طرح کسانی هستند که در مرحله اول کارت بانکی آنها شارژ شده بود.

وی با بیان اینکه مدت اعتبار شارژ کارت بانکی چهار ماه است، اظهار کرد: افراد مشمول قبل از دریافت پیامک یا تماس تلفنی مددکاران به فروشگاه‌ها مراجعه نکنند.

مظاهری با بیان اینکه افراد جدیدی که تحت پوشش این دو نهاد حمایتی قرار گرفتند از طریق پیامک یا مددکاران اطلاع‌رسانی می‌شوند، گفت: ظرف مدت چهار ماه مشمولان می‌تواند به طور مستمر کالاهای خود را از فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها تحویل بگیرند.

وی تأکید کرد: در این مدت چهار ماه فروشگاه‌ها کالاهای مورد نیاز را توزیع می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۴۰ فروشگاه در سراسر استان کار توزیع اقلام غذایی را بر عهده دارند، اظهار داشت: کالاهای که مشمولان طرح می‌توانند انتخاب  و خرید کنند، شامل؛ گوشت، مرغ، روغن، برنج، حبوبات، لبنیات، خرما و رب گوجه‌فرنگی است.

مظاهری از مسئولان فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها خواست که اقلام مورد نیاز را تهیه کنند تا در ادامه توزیع این مواد غذایی با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: مسئولان فروشگاه‌ها همچنین با نصب پلاکارد به مردم اطلاع‌رسانی کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این سبد غذایی شامل حال افرادی که در مرحله اول که نتوانستند سبد غذایی دریافت کنند نیز می شود؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1