تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۶۹۱۰۱

تبریک هفته تربیت بدنی و روز ورزش

۳۱
۰
کبنا ؛IMG_0360به مناسبت هفته تربیت بدنی، رئیس ورزش و جوانان گچساران در نامه ای به تشریح نقش ورزش در برون رفت از مسائل اجتماعی پرداخته است.
متن کامل این نامه به این شرح است؛
به نام خدا
ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد. ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
اثرات مثبت ورزش نه تنها بر سلامت جسم، که بر روح و روان نیز به اثبات رسیده و با روحیه بالا و اندیشه قوی است که می توان بر انواع مشکلات و ناملایمات زندگی فائق آمد و از طرفی دیگر اگر انسان، جامعه و زندگی سالم را هدف اصلی توسعه پایدار بدانیم در این صورت، ورزش را باید محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدار ترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیبهای اخلاقی و اجتماعی قلمداد کرد.
فراتر از این تعاریف، ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده، مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و براین اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.
از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان، مکان، جنس و سن نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش و پیروی از سخن رهبر فرزانه انقلاب در بخش ورزش همگانی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه قرار گیرد. ۲۶مهر ماه تا ۲آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است. اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به عموم مردم خصوصاً عموم ورزشکاران، جامعه ورزش شهرستان به ویژه پیشکسوتان و قهرمانان و همچنین کارکنان اداره ورزش و امور جوانان و تربیت بدنی آموزش و پرورش و تربیت بدنی بسیج سپاه پاسداران و همچنین امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و تمام کسانی که در پیش برد ورزش شهرستان سهمی را به عهده دارند تبریک عرض می نمایم.
بی شک ورزش شهرستان با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایتهای لازم از طرف مسئولین ارشد، می توان شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان هم در بخش آقایان و هم بانوان در عرصه رقابتهای ملی و بین المللی بود. توفیق و سربلندی جامعه ورزش شهرستان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
اسماعیل حسینی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران
به گزارش کبنا نیوز؛ هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد محمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر دوست داریم به جا اوردی شوشتر
Iran, Islamic Republic of
خدایی حقش نبود رئیس تربیت بدنی بشه اگه روابط سیاسی نبود هیچ وقت به این مسئولیت دست پیدا نمیکرد
محمد محمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا لیاقتش از این بالاتره
محمد محمدی
Iran, Islamic Republic of
کوجک نظم با سواد با شخصیت و دلسوز
امین ظفری
Iran, Islamic Republic of
دوست داریم
محمد محمدی
Iran, Islamic Republic of
شوشتر محمد محمدی
علی
Iran, Islamic Republic of
بالای بختت خدا تاجگردون چها کردی و قرار بود با سواد و درک و اگاهیی والایت منطقه را بسازی اما فاجعه ها افریدی با مدیران وحشتناک ضعیفت.وای برمن گر تو آن گمگشته ام باشی که بس دور است بین ما به عاشق گشتن و عاشق نمودن سخت دشوار!!! ها ککا تاجگردن پاک پاک ناامیدمون کردی بخدا قسم
توپ
Asia/Pacific Region
حداقل چمن مصنوعی بشارت را داد به یکی از اقوام .سالن تختی به یکی دیگه به اسم بانوان، سالن کارکنان هم معلوم نیست دست کیه
دوست
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی هم دلسوزه و هم خوشفکر
شجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
اسماعیل حسینی استاددانشگاه وانسان خوش برخورد وبادانشی است .حتما باید غریبه ها برما مدیریت کنند تاازآنها تعریف کنیم .حسینی فردی دانشگاهی است از جنس ورزش .
مهدی مکی زاده
Iran, Islamic Republic of
ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح

و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد

و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار میدهد.

هفته ورزش رابه همه ورزش دوستان بخصوص برادر دلسوز وکوچک نظم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران جناب اقای اسماعیل حسینی تبریک عرض می نمایم.
مهدی مکی زاده
Iran, Islamic Republic of
ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح

و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد

و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار میدهد.

هفته ورزش را همه ورزش دوستان بخصوص به برادر دلسوز وکوچک نظم جناب اقای اسماعیل حسینی ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران تبریک عرض می نمایم
محمود
Iran, Islamic Republic of
خورزو خوبو
سینا
Iran, Islamic Republic of
اقای ناشناس یا خواب تشریف داری یا خودتو زدی به خواب؟
اگه چرخی در سطح شهر بزنی متوجه میشی که در این مدت کوتاه که استاد حسینی ریاست تربیت بدنی شهرستان رو در دست گرفته چه کارهایی( ازجمله ساماندهی سالنهای ورشی ؛ ساماندهی هیئت های مختلف ورزش گچساران و فعال کردن آنها با بکارگیری افراد متخصص و کارآمد در هر هیئت ؛ راه اندازی و اجرای پروژه های و زیرساخت های ورزشی در نقاط مختلف شهر گچساران و و و و و و و ) انجام داده؟
شماها به اسم ناشناس کامنت میذازید تنها دلیلش اینه که اقای حسینی فردی قانونمند هست و دستای شماها رو که از پیشرفت ورزش جوانان گچساران و باشت جلوگیری میکردید کوتاه کرده .
از استاد حسینی و حسینیایی که باتوجه به مدراک دانشگاهیی و سابقه کاری جهت پیشرفت گچساران از جان مایه میذارند تشکر مکنم و از نماینده محترم شهرستان خواهشمندم که پیشتیبان این دوستان بخصوص اقای حسینی باشد.
ضمنا از آقای تاجگردون جهت انتخاب درست و بجای آقای حسینی جهت ریاست تربیت بدنی شهرستان گچساران متشکرم .
گروه هفت و نیم
Iran, Islamic Republic of
دوست داریم داش اسمال....
از طرف اعضای گروه هفت و نیم
احسان نعمتی
Iran, Islamic Republic of
آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون را از خداوند منان برای استاد و دوست عزیز خودم آقای اسماعیل حسینی دارم.
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون انتخاب اقای حسینی اشتباه فاحش بود.ایشان هیچکدام از فاکتورهای یک مدیر ورزش را ندارند.پخته که نیستند هیچ بلکه فوق العاده بچه هستند.ایشان خیلیها را هم از ورزش هم از گرد شما نه تنها پر دادند بلکه مترصد روز انتخابات کرده اند تا..........
آگاه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه معلوم شد که سالن بشارت را دادند به یک نفر از بچه های خودشان که در یاسوج سکونت دارد وبی عدالتی یک روز که امروز باشد برهمه معلوم شده است فقط میشه گفت متاسفیم برادر ورزشی
پیشکسوت ورزشی
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی هفته ورزش وتربیت بدنی رابه شما متولی وبانی این امر تبریک گفته وآرزوی موفقیت وسربلندی برای شما از خداونذ متعال خواستارم
داود
Iran, Islamic Republic of
سلیقه ای حرف نزنیم سر یکسال گزارش ارائه میدن معلوم میشه و مهمتر از اون هفته تربیت بدنی گرامی باد
ارش
Iran, Islamic Republic of
هفته تربیت بدنی را به همه ورزشکاران تبریک میگویم.چرا این همه بی انصافی میکنید و از روی لج و لجبازی میگید و مینویسید.چرا با خودشون به صورت مستقیم صحبت نمیکنید. اولا ایشان فردی منظم و قانونمند هستند. سالن بشارت و زمین هاکی را اداره کل از طریق مزایده دادند و ایشان کلا مخالف بودند.چرا که میخواستند مثل سالن های دیگه به هیئت ها واگذار بشه.همین که دست ادم های سودجو و منفعت طلب را از سالن های ورزشی کوتاه کردند کلی کاره.خداییش من سالن ها رو که دیدم تعجب کردم .انگار اونایی نبود که ما داخلشون بازی میکردیم .تمییز و کلی تغییر.دستش درد نکنه.بیایید ازش حمایت کنیم تا کارهای بهتری صورت بگیره.ما که خیلی خیلی ازش ممنونیم.واقعا تغییراتش عالی بود.به امید روزهای بهتر با مدیریت ایشان.
پیشکسوت
Iran, Islamic Republic of
ممنونیم از اینکه اقای حسینی به خاطر زمین چمن مصنوعی هاکی که برای پیشکسوتان وقت رایگان در نظر گرفتند. وهم به خاطر برگزاری پیاده روی هایی که هر جمعه میذارن. اقای حسینی ممنونیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درجواب اقای ورزشی که کامنت گذاشته باید عرض کنم که برخلاف نام ورزشی که برای خود انتخاب کردی فکر کنم اصلا از ورزش فقط رانت بازی آن را یاد گرفتی و اینکه احساس میکنم که شما جزء ان دسته افرادی هستی که دستت از خیانت کردن به ورزش گچساران توسط اقای حسینی کوتاه شده که چنین مغرضانه و کورکورانه مینوسی و اینکه معلوم هست که اصلا دکترتاج گردون رو یا نمیشناسی یا خودتو زدی به اون راه کسی که به شهر و استانمان عزت بخشید و چهره شهرمانمان را در این مدت کوتاه و در بدترین دوره که بی پولی و تورم بیداد میکند تغییر داد و تمام وزیران و کسانی که در خواب نمیدید هر ماه با توجه به نفوذ و درایت دکتر تاجگردون به گچساران و روستاهای دور افتاده شهرستان باشب سفر کرده و طرح های مختلف افتتاح و بهره برداری میشود.پس این چهره انقدر بزرگ و اقتصاد دان هست که به یک پهره ملی در ایران تبدیل شده و نیازی به نظر شما دوست عزیز ندارد ، در مورد اقای حسینی هم باید بگوییم که ایشان تحصیلکرده دانشکاههای دولتی و فردی کاملا ورزشی و با تجربه هست که در این مدت کوتاه کارهای مهمی در جهت پیشبرد ورزش شهرستان انجام داده و مهمترین فاکتور ایشان صداقت و نظم ایشان در کار میباشد و اینکه دست ادمهای سودجو را از ورزش شهرستان گچساران کوتاه کرده و در کار جدی و مصمم هست و با کسی شوخی ندارد و اینکه برخلاف گذشته کاملا ادم پیگیر و فعالی میباشد.پس خواهشا کورکورانه و کودکانه حرف نزنید و کمی فکر کنید و اینکه به فکر پیشرفت باشید تا درجا زدن
پارسا
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی به این حرفها گوش نده و این انتقادها را که اکثرا کورکورانه میباشد به جان بخر و بدان که این انتقادها نشانه خوب کار کردن شماست و اینکه گارنامه شما در این مدت کوتاه گواه اینهاست که شما مدیری بافکر و پیگیر و جسور هستید.هفته تربیت بدنی مبارک
سعید
Iran, Islamic Republic of
در جواب بعضی از این افراد باید بگویم که دکتر تاجگردون واقعا چها کرد؟؟؟ نه اینکه به شهرمان عزت بخشید.نه اینکه بودجه های فراوان و طرحهای زیاد را پیاده کرد.نه اینکه شهرستانمان را به تمام ایران شناخت.نه اینکه بعد از مدتها ما هم در مجلس دیده شدیم توسط دکتر.نه اینکه ما هم فهمیدیم در مجلس صاحب یک صندلی هستیم صندلی که سالها وقت بیان زبان این مردم مظلوم و محروم توسط بعضی نماینده ها فروخته میشد به دیگر نماینده ها و لی حالا ما سرمان بالاست و باقدرت میگوییم ما هم هستیم اینها از برکات چهره مردمی و اقتصاددان و با صداقتی مثل دکتر تاچگردون هست.نه اینکه در بدترین شرایط و زمانی که تورم و تحریم و بی پولی بیداد میکند دکتر بودجه ها و طرحهای فراوان به شهرسانمان اختصاص داده پس بیاییم با وجدان حرف بزنیم و انتقاد کنیم همه فهمیدن و حس کردند طعم نماینده داشتن را و اینکه نماینده یعنی چی با داشتن چهره ملی و اقتصادی و کسی که نیاز به تعریف ندارد.اقای حسینی هفته تربیت بدنی بر شما چهره ورزشی و کاربلد و مجرب و جسور و کسی که در این مدت کوتاه تغییرات اساسی با دست خالی در ورزش گچساران دادید مبارک
جلال
Iran, Islamic Republic of
یاداقای پناهپوری بخیر.تواین همه سال یه سالن یا چمن به اقوام نداد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام هفته تربیت بدنی بر شما مدیر لایق مبارک.آقای حسینی شما مدیر لایق،جوان,تحصیلکرده و خوش فکری هستید.با آرزوی سربلندی و موفقیت برای شما در این سمت و آرزوی ترقی و پیشرفت شما و ممنون از تلاشهایت بیوقفه شما در این مدت که عهده دار این پست بودید چون واقعا پیشرفت در این مدت در شهرستان حس شد
سینا
Iran, Islamic Republic of
لطقا کورکورانه تعریف ندهید.اتفاقا آقای حسینی فردی بی تجربه مغرور تازه به دوران رسیده است ومشخص است که تا کنون کار اجرایی نکرده است وکم کم ثابت میشود که باعث نابودی ورزش گچساران میشود.میتوانید برای اطمینان نظر سنجی کنید.
اسدی
Iran, Islamic Republic of
سینا جان در خلوت خودت فکر کن به حرفهایی که زدی و میبینی که همش یا از روی نفرت و حسادت است نه از روی منطق و قطعا شما دنبال پست یا دنبال منفعت از این مقام هستید یا دستتون کوتاه شده یکجورهایی از سو استفاده ای که قبلا میکردید. چون قطعا آقای حسینی در این مدت کوتاه دست خیلیها از سود بردن از این موضوع را کوتاه کرده و واقعا پیشرفت و پیگیری محسوس و قابل رویت هستش.آقای حسینی فردی پیگیر و سخت کوش و مجرب هستس که شب و روز تمام کارها را شخصا پیگیری میکنه
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام
همه میدونند که چه تغییراتی در مدت تصدی پست توسط آقای حسینی شده و همه رو به جلو و کاری بوده و مهمتر از اینکه کوتاه کردن دست عده ای که خود را همه کاره میدانستند ولی الان با درایت و مدبریت اقای حسینی دیگر چنین افرادی نیستند و کسان دلسوز سر کار آمدند و مهمتر از همه تلاشهای شبانه روزی و پیگیری های ایشان در مورد طرح هایی است که در دست اقدام است نکته جالب این است که خود شخصا پیگیری میکند و همیشه به طرحهای ورزشی مذکور در سطح شهر سرکشی میکند و آمار و پیشرفت کار را دقیق اطلاع دارد چیزی که الان در بحث مدیریتی ما کم یاب است.آقای حسینی خدا قوت و اجرتان با سیدالشهداء
مجید عزیزی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اقای سینا خواستم عرض کنم که نظر شما محترم ولی متاسفانه خلاف واقعیت میباشد.اگر در روز و شب وقت کنید و سری به طرحهای در حال اجرا بزنید میتوانید پیشرفت و جدیت کار اقای حسینی را ببینید که خود شخصا از صبح تا شب به تمام پروژه های در حال اجرا سر میزند. ضمنا ایشان از بچگی خود ورزشکار و فوتبالیست بوده و کاملا شخصی ورزشی و ارزشی می باشد.
اقای حسینی هفته تربیت بدنی مبارک.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1