تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۶۹۰۹۷

نصب پوستر ترحیم در گچساران ممنوع است

۲۳
۰
کبنا ؛شهردار دوگنبدان گفت: از اول آبان‌ماه امسال نصب هرگونه بنر و پوستر ترحیمی در سطح این شهر ممنوع است.
اردلان زینل‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: امروزه مبلمان شهری یکی از مهم‌ترین ارکان زیبایی و نشاط یک شهر بوده که عدم توجه به این مهم می‌تواند چهره یک شهر را نازیبا کند.
وی با بیان اینکه مبلمان شهری بخش مهمی از محیط زیست است، افزود: ایجاد سازگاری بصری میان ترکیب مبلمان شهری با سایر نشانه‌های شهری، جهت تشدید و تکمیل زیبایی فضای شهری امری اجتناب ناپذیر است.
شهردار دوگنبدان با اشاره به فضای کنونی مبلمان شهری در حوزه نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی و ترحیمی تصریح کرد: در حال حاضر و با توجه نصب بنر و پوسترهای ترحیمی در دوگنبدان در برخی موارد آشفتگی‌های بصری سبب ایجاد فضای نازیبا در این شهر شده است.
زینل‌زاده ادامه داد: با توجه به بهبود نسبی مبلمان شهری و ایجاد ایستگاه‌های ویژه تبلیغات و نصب بنر و پوستر تبلیغاتی و ترحیم در قالب تلویزیون‌های شهری، نصب بنر و پوستر ترحیمی در این شهر ممنوع شده است.
وی بیان کرد: از اول آبان امسال نصب هر‌گونه بنر و پوستر ترحیمی در سطح دوگنبدان ممنوع شده و شهروندان در صورت نیاز می‌توانند از طریق تلویزیون‌های شهری و پیامک برای اطلاع‌رسانی عموم استفاده کنند.
شهردار دوگنبدان ادامه داد: استفاده از تلویزیون‌های شهری و پیامک برای اطلاع‌رسانی مراسمات ترحیمی نوعی فرهنگسازی عمومی بوده که باید در گچساران نهادینه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مهندس زینل زاده ازچهره های شاخص وارزنده ومحبوب گچساران است امیدواریم باتصویب قانون جدید انتخاب شهردار توسط مردم همیشه سایه ش برسراین شهر گسترده باشد انشاله.....
مظفر
Iran, Islamic Republic of
سلام ای جان پول پول برای چاپخانه اذین
Iran, Islamic Republic of
ممنوعیت نصب و نشر پوستر ترحیم یک کار فرهنگی بسیار عالیست. کاش این کار در همه استان اجرا می شد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
استفاده از تلویزیون شهری را هم باید حذف کرد.خیلی مضحک به نظر میرسه.هیچ جای دنیا از تلویزیون شهری برای آگهی ترحیم استفاده نمیکنند.پیامک کافیه.
روستای فتح
Iran, Islamic Republic of
به این میگن یه شهردار تحصیل کرده
آرمین
Asia/Pacific Region
کار فرهنگی خوبیه
شیرزادی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت آقای شهردار انصافاً تلاشت برای عمران و زیبایی چهره شهر قابل تقدیر است. میدانیم که شهرمان تا شهر شدن راه درازی پیش روی دارد و هزاران وجه نازیبا به سان وصله های ناجور چشم را می آزارد ولی همت شما برای کاستن از نازیباییها و افزودن چشم نوازیها شایسته تشکر فراوان است. موفق و موید باشید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی ای کاش دیگر مسولان ذره ای از شهامت و کاردانی ات را داشتند که اگر این طور بود شهرستان گچساران گلستان میشد.درسته ابادانی شهر را در دوره صدارتت هر نابینایی می بیند اما تو را خدا در جلسات شهرستان از اقدامات اداری ات برای دوستانت بگو.تا اینقدر رابطه بازی و بی عدالتی نشود . در هر صورت ما که دوستت داریم و توفیق سلامتی و پیشرفت سریع و روزافزون در کارها و پروژه های شهرستان را از خداوند منان می خواهیم .
حق یارت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از شهردار محترم برای ایجاد دست اندازببخشید سرعت گیر در شهر تشکر می کنم لطف کنند دو تا دور بر گردان تو کارکنان هست ببندند تا یکسره از سه راهی تا فلکه نرگسی هر روز زیارت بشه بابا مگه بزگراهه که این کارو میکنید یااسفالت زیادی دارین
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زینل زاده مشکلات و کمبودهایی در زمینه عمران وآبادی این شهر وجود دارد و هیچ کس نمی تواند انکار کند که مجموعه شهرداری و شخص جنابعالی کاری در این زمینه ها انجام ندادید لازم است که یاد آور شوم که مسدود کردن تقاطع ها و نصب سرعت گیر های متوالی در این شهر موجبات نگرانی مردم را بعضاً فراهم نموده تورا به خدا به فکر این مورد هم باشید چون مشکلات عدیده ای را در رفت و آمد مردم به وجود آورده
آریو برزن
Iran, Islamic Republic of
کاش مردم قدر این همه عمران و آبادی را می دانستند و به شعار شهر ما خانه ما عمل می کردند از شهردار به خاطر تلاش و کوشش خستگی ناپذیرش قدر دانی میکنیم خداوند همواره پشتیبان و نگهدار ایشان باید
آریو برزن
Iran, Islamic Republic of
کاش مردم قدر این همه عمران و آبادی را می دانستند و به شعار شهر ما خانه ما عمل می کردند از شهردار به خاطر تلاش و کوشش خستگی ناپذیرش قدر دانی میکنیم خداوند همواره پشتیبان و نگهدار ایشان باشد.
سلام
Iran, Islamic Republic of
شهردار محترم لطفا دو تا دور برگردان تو کارکنان مونده اونا را هم ببند تا از سه راهی تا فلکه نرگسی هر روز زیارت کنیم اول هر کوچه را هم دست انداز درست کن تا مثل گشت صحرا تو دبی مجانی گردش کنیم
دوست
Iran, Islamic Republic of
چسباندن هرگونه پوستر در درو دیوارها باید ممنوع بشه .با تشکر
نفتی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر اقدامات خوب وعامه پسند شما حقا که در تاریخ گچساران واستان بی نظیرید کارقانونی وخوب شاید درکوتاه مدت هزینه وتاوان دارد اما در درازمدت نتایج آن مثبت وپسندیده خواهد بود .ان شائ الله که بتوانیم بعنوان یک شهروند فرهنگ خوب شهری را با همدیگر نهادینه کنیم
من
Iran, Islamic Republic of
فقط چشمت توچشم فرماندار میباشه که چه بهت بگه
اینو تغییر بده این کارو بکن این کارو بکن
تاچگردون هم کارگردان با ۲عضو شورای چیزی از خودت نداری یعنی خودت تصمیم گیر نیستی فحش نده لااقل خودت خوب میدانی
راستی ۱۸میلیاردی که بعد ا ز۱۱میلیاردی که تاجگردون داده بود که درسته انشا ه الله
این پولو دست ... هم بدهند یه روستا را استان خواهد کرد
این که تمجید وتعریف ندارد
پول را سر سنگ بذارن آب میشه .
چح
Iran, Islamic Republic of
اب
Iran, Islamic Republic of
ذر دهدشت مردم از سه سال پیش استارت این کار فرهنگی را زده بودند و بیشتر طوایف دیگر پوستر ترحیم نصب نمی کنند. از شهردار محترم گچساران و مردم فیهم گچساران نیز باید تقدیر کرد بخاطر این کار فرهنگی خوبشان. هم یک هزینه اضافی از دوش مردم برداشته می شود هم مبلمان شهری زیباتر خواهد شد.
م..... غریب
Iran, Islamic Republic of
درودبه شهردار کاردان شهرم اقای مهندس زینل زاده عزیز !!!
کارهای بسیارخوب شما در سطح شهرگچساران به عینه پیداست و امیدوارم تلاشهای شما بیش از پیش باشد انشاالله ..... !!

*با آروزی سلامتی برای شما و همکارانتان در شهرداری دوگنبدان
رحيم نزاد
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از آقای مهندس زینل زاده تصمیم بسیار خوبی است .یواش یواش داریم از شهرهای پیشرفته یه چیز هایی یاد می گیریم .
6209
Iran, Islamic Republic of
کار بسیار پسندیده ایه اینکار.
آدم صبح اول وقت که میخواد بره سر کار روحیش داغون میشه بادیدن اینهمه بنر ...
همون پیامک کافیه بنظرم واسه اطلاع رسانی
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
بسیار فکر خوبیه . رنگ امیزی معابر اصلی هم باید مد نظر قراره بگیره
دوستدارپیشرفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید..آفرین بایدگفت به این سلیقه اقای زینل زاده...وهمچنین باید از چاپخانه آذین هم تشکر کرد که ایده وطرح تلویزیون های شهری رو دادند وحتی با هزینه خودشان تلویزیون های شهری رو برپا کردند،پس بی انصافیه که توسط مردم ومسولان حمایت نشن..واقعا باید هم به مدیریت چاپخانه آذین وهم به شهردارگچساران خسته نباشید گفت که دارند فرهنگ سازی میکنن.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1