تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب : ۶۹۰۶۸

نخستین المپیاد ورزشی مدرسه‌ای در دهدشت برگزار شد

۱
۰
کبنا ؛ 
افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای شهرستان کهگیلویه با حضور مدیرآموزش و پرورش شهرستان،رئیس اداره ورزش و جوانان جمعی از مسئولان شهرستانی و دانش‌آموزان در دبستان پسرانه فرهنگیان دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت از دهدشت، مدیرآموزش و پرورش کهگیلویه در حاشیه برگزاری این المپیاد ، اظهار کرد: مراسم نمادین طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی در همه مدارس کشور در  سه مقطع تحصیلی در دبستان پسرانه فرهنگیان دهدشت،دخترانه ام البنین وکوثر برگزار می‌شود.
سید لطف الله فروزان گفت: این المیپاد در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری و اهداف تربیت بدنی در سند تحول بنیادین اجرا می‌شود.
وی هدف از برگزاری این المپیاد را تربیت نسل شاداب و بانشاط،سلامت و آمادگی جسمانی و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان عنوان کرد.
فروزان ابراز کرد:  این دوره از المپیاد دانش‌آموزان در همه رشته‌های ورزشی بومی و محلی از جمله رشته‌های طناب‌کشی،ژیمناستیک،فوتبال،شطرنج،هفت سنگ و تنیس روی میز به منظور کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی بابیان اینکه این دوره مسابقات از امروز تا اسفندماه ادامه دارد،بیان کرد: نقش ورزش در بهبود سلامت دانش‌آموزان بی‌بدیل است و سب شادابی و نشاط در بین دانش آموزان می‌شود.
فروزان با اشاره  به شعار "تحصیل، تهذیب، ورزش باالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای"،اظهار کرد: ورزش نقش بسیار تأثیر‌گذاری در پرورش کارهای جمعی دارد و سبب غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌شود.
IMG_3200 IMG_3205 IMG_3209 IMG_3212 IMG_3213 IMG_3222 IMG_3237 IMG_3348 IMG_3377 IMG_3403 IMG_3497 IMG_3558 IMG_3564 IMG_3577 IMG_3598 IMG_3608 IMG_3613 IMG_3615 IMG_3621 IMG_3681
نام شما

آدرس ايميل شما

ف
Iran, Islamic Republic of
ژیمناستیک . .فروزان .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1