تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۶۸۹۷۰

شکست نوجوانان فوتبال نفت گچساران مقابل فجرسپاسی

۸
۰
کبنا ؛http://gogfc.ir/media/k2/items/cache/0fcccca5b510e5bb86a94045046d252d_L.jpg
در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مغلوب حریف شیرازی خود شد.


به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت باشگاه نفت، تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران در این دیدار با نتیجه سه بر یک مغلوب فجر سپاسی شیراز شد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران پس از بازی با تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز، اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول بازی قابل قبولی ارائه نداد و ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی سه گل دریافت کردیم.

حسن کیامرثی با بیان اینکه دریافت سه گل در دقایق ابتدایی بازی تمرکز تیمی نفت را برهم زد افزود: در نیمه دوم تمرکز بچه ها بهرتر شد و بازی را در دست گرفتیم .

کیامرثی تصریح کرد: این نخستین بازی ما در رقابت‌های این فصل بود و بازیکنان ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

گفتنی است: تیم فوتبال نوچوانان نفت و گازگچساران در هفته دوم باید روز جمعه دوم آبان‌ماه در خانه به مصاف شاهین بوشهر برود

نام شما

آدرس ايميل شما

همسایه
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کن این حرفهارو وقتی نماینده گچساران زورش به مدیرکل صداو سیما نمیرسه برای پخش فوتبال لیگ دسته اول شما خبر شکست میدید.
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
فدای سرتان...تازه اول راه است.نوجوانان باغیرت انشاء الله برای چهارمین سال پیاپی سهمیه لیگ برتر راحفظ خواهند کرد.
کچسارانی و باشتی
Iran, Islamic Republic of
تا این ملک و روزگار است باید بباخیم قضیه ما قضیه آن نفر بود که خودش و پسرش بار گذاشته بودند روی الاغ و داشتند از یک دره ای میگذشتند الاغ سر میخورد و به پایین دره پرتاب میشود پسره داشت التماس میکرد خدایا نزار بره پایین پدره گفت خدایا توی دره واسیه پسر گفت پدر جان مگر بغییر از توی دره جای هست که برود پدر گفت ایپسرم کج اقبالی را ندیده ای احتمالی که از نره بالای هم بگذرد هست ( حالا وقتی ملک زاده رئیس ورزش باشد احتمالی که کل ورزش نفت جم آوری شود هست )
گچساران.اهواز
United States
میگن ادم ناتوان و بی عرضه وقت برا اراجیف گفتن زیاد داره.اقایونی که توانایی هیچ کاری رو تو وجود خودتون نمی بینین با ابرو و شخصیت هم نوع خودتون بازی نکنین. ی سیستم شاید از خیلی جهات واقعا نتونه کاری رو خوب اجرا کنه چرا باید ادمای نادون و ضعیفی که دستشون از همه جا کوتاست یا اختلافاتی با افراد خاصی دارن با شعور نداشتشون به ابروی کسی لطمه وارد کنن. همچین حرفایی به درد کسایی که در حد خودتونه و levele فکریش تا این اندازه ست که زحمات و ابروی کسی رو نادیده میگیرن به (پشیزی) گرفته نمی شن. خودشونم کاملا مطلع هستن.( فکر نکن بهش تواناییتو بیشتر کن که).
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
بیایید و قضاوت ناعادلانه رو کنار بگذاریم اگه ورزش منطقمون نقاط ضعفی داره ، در کنارش نقاط قوتی هست که چند سال اخیر به همت آقایان مسئول خودش رو نشون داده ... کم کاری افرادی که تو میدون هست رو به پای مسئولین نزاریم..
امیدوارم با تلاشهای بیشتر موفقیت های بیشتری رو به دست بیاریم
Shahbazadeh
Malaysia
Gachsarani va Bashti
Bebakhim ya Bebazim?!!!!!!!!
ورزشگاه ازادی
United States
گچسارانی و باشتی تا شما و امثال شما تو جامعه ما هستن که به اندازه و شا'ن خودش نگاه نمی کنه و اندازه عقلش نظر میده که زحمات این افراد رو زیر سوال ببرن و سنگ جلو پای کسی بندازن وضع همینه. ایشون از جون و دل مایه گذاشتن. سلامتیشون رو به خطر انداختن . افراد نادون و ضعیفی همچون شما حق اظهار نظر ندارین.
ورزشگاه ازادی
United States
اقای .تا شما و امثال شما تو جامعه ما هستن که به اندازه و شا'ن خودش نگاه نمی کنه و اندازه عقلش نظر میده که زحمات این افراد رو زیر سوال ببرن و سنگ جلو پای کسی بندازن وضع همینه. ایشون از جون و دل مایه گذاشتن. سلامتیشون رو به خطر انداختن . افراد نادون و ضعیفی همچون شما حق اظهار نظر ندارین.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1