تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۶۸۹۶۸

واترپلو نفت گچساران روی نوار شکست

۳۱
۰
کبنا ؛ 
درچارچوب هفته چهارم لیگ برتر واترپلو کشور عصر جمعه نفت و گاز گچساران مغلوب شهید شهبازی زنجان شد.
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت باشگاه نفت، این بازی که در استخر مجموعه آزادی شهر گچساران در حضور هواداران پرشور تیم نفت برگزار شد در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود تیم مهمان به پایان رسید.
این نتیجه که منجر به سومین شکست پی در پی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران شد طلسم بازی های بدون برد این تیم را همچنان بسته نگه داشته است.
مربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران پس از بازی با تیم شهید شهبازی زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این دیدار هردوتیم بازی قابل قبولی ارائه دادند.
علی بهمنی افزود: ما امروز برای پیروزی به میدان رفتیم ولی متأسفانه بازیکنان ما در موقعیت‌های بوجود آمده کمی بی دقت بودند.
بهمنی با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی بی دقتی بازیکنان تیم نفت ناهماهنگی میان آنها بود، تصریح کرد: بازیکنان ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند.
مربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران افزود: شرایط نفت و گاز روز به روز بهتر می‌شود و ما در بازی‌های آینده این وعده را می‌دهیم که نتایج بهتری کسب کنیم.
سرمربی تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان در پایان بازی اظهارداشت: تیم ما از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کرد و یکی از دلایل پیروزی ما استفاده خوب از موقعیت‌ها بود.
اکبر عرب دوست افزود: واترپلو نفت و گاز گچساران تیم خوبی دارد اما بازیکنان ما در این دیدار بهتر ظاهر شدند.
عرب دوست با انتقاد از عدم حمایت صداو سیما و اسپانسرها از لیگ برتر واترپلو اظهارداشت:واترپلو ایران در سطح بسیار خوبی قرار دارد و می‌تواند در سطح آسیا اول باشد ولی نیاز به حمایت بیشتری دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید نادر
Iran, Islamic Republic of
من از آقای بهمنی سوال دارم که این تیم کی قراره به آمادگی برسه؟ وقتی لیگ تموم شد؟ چرا باید از مربی ای که از اولین بازی داره باخت های سنگین میاره حمایت کرد؟ حیف نیست که ۳۰ میلیون ناقابل رو به این آقا دادن؟ اگه مربی بومی بود حداقل این باخت ها قابل تحمل تر بود. جای تفکرات ارزشمند آقایان اسد بهمنی و پژمان بارون زاده و حتی حسین علیزاده در این تیم خالیه.
آقای خرم آبادی پاسخگو باش
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
وای وای وای علی بهمنی شما که از اول فصل وعده دادی بسه دیگه
بی صاحب
Iran, Islamic Republic of
آقایان پورهادی وباقری شمارابه خدا به فریاد امورورزش برسید نکنه شماهم گوش به فرمان بیرون نفت شدید ومقهور فک وفامیل آقایون!!! بخاطرمنافع نفت وآبروی خودتون دقت واقدام فرمایید،
دلیر
Iran, Islamic Republic of
علی بهمنی کجای واترپلو گچساران بوده که مربی شده.حالا اگه برادرش آقا اسد بود خوب میشود گفت مربی بوده، بابا برو سیسمنیتو بچسب این بچهارو بدبختنکن.اماتا کسانی همچون عبدرضای خرم آبادی مسعول ورزش آبی نفته بیشتر از این انتظار نمیره.من یادمه ایشون سال ۸۷ به عنوان مربی در کنار آقا فرهاد احمدزاده وزیر نظر اون آموزش شنا را دید حالا اون شده همکاره شنا شیرجه وواترپلو.دلیلش هم اینه که توامور اداری نفت کار میکنه با مسعولین ورزش نفت دستشون تو یه کاسه و براشون سمت اداری هارو تغذیه میکنه و در عوض باج میگیره.وگرنه چرااز مربیان بومی بین المللی و استادان سرشناسی همچون آقای بارونزاده و محسن کرمی استفاده نمیکنند وباید پول بی زبان اضافه کار کارکنان زحمت کش نفت تو جیب تهرانیها بره.حتما زدو بندی هست.کو گوش شنوا
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
من آقای خرم آبادی را خوب می شناسم.ایشان فردی بسیار کاردان و توانمند هستند.بادست خالی کار کردن هنر می خواهد.وخرم آبادی مثل شیر ایستاده تا تیمش نتیجه بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
زمان فتاحی ورزش گچساران وضع خوبی داشت الان چطور شده کار را باید به کاردان سپرد
قاسمی
United States
زمان اقای فتاحی هم معاونت امورورزش با اقای ملک زاده بود که چندین سال این سمت رو داشتن و بیشترین زحمات و اقای ملک زاده تو این امور ورزش کشیدن و عمر خودش رو پای امور ورزش گذاشت از قدیم ما شاهد زحمات و دلسوزی ایشون برای امور ورزش بودیم . اون موقع نه وضع اقتصادی مثل الان بد بود نه بازیکنان بومی اینقد کم و ضعیف .ناعادلانه و بی اطلاع قضاوت نکنین.
قاسمی
United States
زمان اقای فتاحی هم معاونت امورورزش با اقای ملک زاده بود که چندین سال این سمت رو داشتن و بیشترین زحمات و اقای ملک زاده تو این امور ورزش کشیدن و عمر خودش رو پای امور ورزش گذاشت از قدیم ما شاهد زحمات و دلسوزی ایشون برای امور ورزش بودیم . اون موقع نه وضع اقتصادی مثل الان بد بود نه بازیکنان بومی اینقد کم و ضعیف .ناعادلانه و بی اطلاع قضاوت نکنین...
صادق
United States
زمان فتاحی خود اقای ملک زاده معاون بودن که دلسوزیشون زیان زد بود .زحمات اقای ملک زاده از قدیم که شاید خیلی ها وجودشون پررنگ نبود و الان اعلام وجود میکنن برای ما شناخته شده است.
صالحی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش پژمان بارون زاده میموند. تنها حسنی که داشت این بود که مثه بعضیا ترک نیست. کلا بهمنی جماعت با لر مشکل داره.
سید جلال
Iran, Islamic Republic of
مشکل فقط شخص اسکندر ملک زاده است. اگه اسکندر ملک زاده شخص خرم آبادی رو عوض کنه این تیم نتیجه میگیره. بازیکنا بخاطر لجبازی با خرم آبادی بخاطر دروغ ها و یک دندگی هایی که با اونا انجام میده بازی خودشون رو انجام نمیدن. آقای ملک زاده عاجزانه خواهشمندیم بخاطر اینکه خودتو عوض نکنن این شخص خرم آبادی رو عوض کن بخدا تیم نتیجه میگیره
محسن کریمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
امیدوارم تیم نتایج و قهرمانی های سال های قبل را تکرار کند. از مسولین این انتظار میرود که از مربیانی که سابقه درخشان و قهرمانی با این تیم دارند استفاده شود. از تجربیات جناب آقای علیزاده هم میتوان در راس کادر فنی استفاده کرد.
جاوید
United States
وقتی صحبت از یک تیم می شود لر و ترک ندارد. اقای بارون زاده ضعف های خودش را دارد که بارزترین ضعف ایشون توجه بیش از حد به منافع خود است. اقایونی که با اسم ورزشکاران و افراد تیم ها نظر می دهند اگر جسارت به خرج دهند و حاشیه نسازند ممنون می شویم . چون این افراد خود اطلاعی از این نظر ها ندارند.
دوستان
United States
حتما با بودن..ب.... توانمند میشد. جک نگین که خندم میگیره. اخه یکی نیست ایشون و از تو حاشیه در بیاره که وقت کافی برا توانمند کردن داشته باشه. جاه طلبیه این بشر.
چمران
United States
زمان فتاحی وضع اقتصادی و بودجه تیم ها و ورزشکارای بومی هم اینقدر کم بود ایا ؟!!!! زمان فتاحی معاونت امورورزش با رییس فعلی امور ورزش بود که زحمات هر دو زبان زد خاص و عام بود.
سراب ننبز
Iran, Islamic Republic of
بنازم ا.. م..نه که یه تنه داره تیمل پر افتخاره شهرمونه ..غلامی و فتاحی کوچنید که یادتون بخیر
دوستان
United States
حتما با بودن پژمان بارون زاده توانمند میشد. جک نگین که خندم میگیره. اخه یکی نیست ایشون و از تو حاشیه در بیاره که وقت کافی برا توانمند کردن داشته باشه. جاه طلبیه این بشر.
کریمی
United States
مرد شریف حاج ملک زاده ما شاهد و قدردان زحمات ۳۰ ساله شما برای امورورزش هستیم انشاالله تیم های نفت گچساران با تلاش فراوان برد های بیشتری در پیش دارن.امیدوارم تیم نتایج و قهرمانی های سال های قبل را تکرار کند. با ارزوی موفقیت .
ورزشکار نفت وگاز
United States
این کامنت های تخریب کننده و تحریک کننده کار کسی نیست جز بارون زاده عقده ای که با گتدایی که هر سری بالا میاره و گم شدنش از تیم و نادیده گرفتن اشتباهات ابن ادم روانی که منافع خود را در اولویت میداند نوشته می شود. دستت رو شده بارون زاده بززززرررگ اگه از حاشیه فاصله بگیری الان لازم نیست که از اب گل الود ماهی بگیری . حالا همه بد همه بی لیاقت تو با لیاقت باش باعرضه باش پشت بقیه پنهان نشو . چقدر افراد نادون تحریک کنی چقدر بزنی چقدر بگی (جناب باروووونی بزرگ) وقتی شناخته شده ای. به منافع طلبی معروفی. حنات پیش هیچ کس رنگی نداره. سرت و بنداز پایین و به جای حاشیه سازی و باروونیه بزرگ گفتن و بازی با ابرو و عزت دیگران مرحمی باش برای نفت و گاز.
ایمان بارون زاده
Iran, Islamic Republic of
لطفا حاشیه درست نکنید برای برادر اینجانب
پژمان الان ۵ماه است که به کل دوره تیم نفت و گاز رو خط کشیده و حتی تا جاایی که تونسته به کمک تیم هم شتافته. مثال بارزشم اینه که آقایان نیما جمشیدی و علی خالدی را از تیم آبادان به نفت و گاز گچساران منتقل کرد، درصورتی که این دو بازیکن به هیچ عنوان حاضر به همکاری با تیم نبودند.
حامی
Iran, Islamic Republic of
گچساران اول باشی آخر باشی تو قلب مایی
راضی از شرایط
Iran, Islamic Republic of
آقای خرم آبادی از مربیانت حمایت کن، همونطور که آقای ملک زاده داره از تو حمایت میکنه. خیال همه راحت شده که تو رفتنی نیستی. آقای خرم آبادی (علی دایی) آخرشم میاد جا ملک زاده
United States
بابا شر ور نگین.چرت پرت نگین. من پشت هیچکسو نمیگیرم. حقایقو برای اونایی که کامنتاشون از روی غیرت میزارم. دوران بازیگری مربیان گچسارانیارو اگه بیاد بیاوریم یا سوالی کرده باشین زنگ تفریح دوران خود بودن منظورم با مربیان فعلیه. تمام این بچه ها با کسایی کار کردن که مربیاشون بازیکنای ملی نبودن با دانش نبودن. از پایه بچه ها ضعیفن .خرم آبادی هم ۱ سرپرست مربی تراز اول آورده با امکانات. پس زحمت خودشو کشیده.مربی بین المللی که میگید من نمیدونم توی ۱ هفته کلاس تئوری نشستن چه چیزی یاد میدن که شده بین المللی. بابا توی ایران اینقدر توی واترپلو مربی کم هست و بهایی بهش نمیدن برای کلاسی مربیگری فراخوان میزنن التماس میکنن که شرکت کنن. حالا توی این کلاس از مبتدی تا حرفه ای در واترپلو در این کلاسا شرکت میکنن و کشور ما هم که کیلویی مدرک میدن. حالا همشون توی این شهر ادعای مربیگری رده های سنی رو دارن. حرف برای گفتن زیاده من هدفم تخریب نبود فقط خاستم دست از چرندیاتون بردارین. یاد باشتیا کمالیا بخیر. شهر خلوت میشه ق هفتیرکش میشه
ورزشکار نفت و گاز
United States
ب##سالهاست که تو حاشیه است و این از چشم هیچ کس پنهان نیست و دست بردار هم نیست. یک سیستم همه طوره باید پشت هم باشن نه با پا گذاشتن روی افراد و تخریب کردن دیگران و نفاق و هرج و مرج درست کردن توی یک سیستم به منافع خودش برسه . پ## حاشیه ساز همان قدر که ادعا می کنه اهل عمل هم باشه و همه طوره مرحم باشه. ارزوی موفقیت تیم ارزوی همه ماست . فقط حمایت باشه منافع طلبی نباشه و حاشیه سازی نباشه و هرج و مرج ایجاد کردن هم نباشه ای##ب## تعصبات شما هم یه چیز طبیعیه غیرت برادرانست . به امید موفقیت های تیم های نفت و گاز.
حامی ورزشکاران
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما که این همه نتایج تیم براتون مهم شده، اینجا داد و بیداد کردن فایده نداره، آقای حاشیه دست از این کارا بردار، مگه زمان خودت تیم چنتا برد آورد که الان شروع به تخریب کردی؟ باعث و بانیه همه این باخت ها فقط یه نفره که تیم رو داره میبره تو حاشیه. امیدوارم بچه های تیم دیگه به حرفای این آقا توجه نکنن، از جلسات مخفیانه آقایون با بازیکنای تیم بایدم تاثیراتشو ببینیم. هروقت تیم گچساران اتحاد داشته نتیجه گرفته. پس بیایید کمی متحد باشیم تا برای شهرمون افتخار آفرینی کنیم.
مسؤل
Iran, Islamic Republic of
آقای خرم آبادی خود از مدیران برجسته این شهرستانه، که با تدابیری که می اندیشه قطعا تیم را از این شرایط خارج می کند.
امور ورزش
Iran, Islamic Republic of
همه ی این باخت ها تقصیره آرنولد تیم ساسان کوهیه. اگه جناب آقای ساسان کوهی بخاطر ۱ میلیون بیشتر تیم را رها نمیکرد بره نفت و گاز امیدیه امسال تیم گچساران ۱۰۰ % قهرمان میشد
امین
Iran, Islamic Republic of
سلام من گجسارانی هستم و همیشه نتایج تیمهای ورزشی شهرم رو دنبال کردم،حتی بک بار هم ندبدم ما گچسارانیها از باخت پلی برای پیروزی بسازیم!در عوض تا جایی پیش میریم که واسه منافع قومی،کاری و شخصیمون به حریم خانوادگی همدیگه تعرض کنیم و از شکست یک تیم ورزشی که اجتناب ناپذیره پلی واسه بازی کردن با آبرو و حیثیت دیگران می سازیم و این واسه ماها که همگی دارای اصالت و شخصیت والا هستیم جای تاسف و نگرانی داره،بیایم سعی کنیم عاقلانه و منصفانه نقد کنیم و روی هر مساله ای قضاوت شخصی و قومی نکنیم.
زنده باد گچساران زنده باد ترک و لر زنده باد همه زحمت کشان ورزش شهرمون.
ورزشکار نفت و گاز
United States
ب## با حاشیه سازی اتحاد تیم از بین میبره. باعث نفاق بین این گروه و با تحریک بازیکنان جوانمون باعث سقوط این تیم می شه فقط برای منافع خود و تخریب دیگران از بازیکنانمون داره استفاده می کنه و تحریک کردن این جوانان به سود این اقا و به ضرر تیم تموم می شه چون این اقا منفعت طلبه و کم کردن روی دیگران و بازی با شخصیت دیگران برای پیش بردن اهدافش لازم... چون بیماره.
ورزشکار نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
..زاده با حاشیه سازی اتحاد تیم از بین میبره. باعث نفاق بین این گروه و با تحریک بازیکنان جوانمون باعث سقوط این تیم می شه فقط برای منافع خود و تخریب دیگران از بازیکنانمون داره استفاده می کنه و تحریک کردن این جوانان به سود این اقا و به ضرر تیم تموم می شه چون این اقا منفعت طلبه و کم کردن روی دیگران و بازی با شخصیت دیگران برای پیش بردن اهدافش لازم… چون بیماره.
روم..
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1